op 21 december 2012quote:Op maandag 11 april 2005 23:13 schreef BaggerUser het volgende:
was het niet ergens in november 2012 dat de kalender van de maya's afliep ?
tevens
tvp
Er zitten wel meer dingen in die foutief of kort door de bocht zijn. Soms lijkt het wel een lange paddo-reclame, best grappig.quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:40 schreef merlin693 het volgende:
mmm heb een paar flitsen uit de docu gekeken ( http://www.archive.org/movies/details-db.php?collection=opensource_movies&collectionid=pharmacratic-inquisition ) maar vind het toch een beetje bij elkaar gezocht !
666 gematrian en dan linken als zijnde Jezus klopt niet...de grieken noemde hem christos niet jezus...
Chi-Xi-Sigma=phonetisch uitgesproken als jezus (volgens docu makers)
6 -6 -6
Mjah, mijn site is verre van de enige nederlandstalige, hoor. goto2012.nl is ook een goeie, bijvoorbeeld. Maar toch bedankt.quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:25 schreef MrAnnunaki het volgende:
Mr. Seriewoordenaar alle respect voor je website, lees deze site nu ca. een jaar en vind het op dit moment de meest volledige nederlandse site over het jaar 2012 en alles wat daarbij hoor. Mijn gemeende complimenten.
ik zou wel eens willen weten wat er met die Nag Hammadi-geschriften is gebeurt. De inhoud zou een hoop verklaren rondom Jezus vlgns mijquote:Op dinsdag 12 april 2005 17:40 schreef merlin693 het volgende:
mmm heb een paar flitsen uit de docu gekeken ( http://www.archive.org/movies/details-db.php?collection=opensource_movies&collectionid=pharmacratic-inquisition ) maar vind het toch een beetje bij elkaar gezocht !
666 gematrian en dan linken als zijnde Jezus klopt niet...de grieken noemde hem christos niet jezus...
Chi-Xi-Sigma=phonetisch uitgesproken als jezus (volgens docu makers)
6 -6 -6
ah, bedankt!quote:Op maandag 18 april 2005 10:33 schreef seriewoordenaar het volgende:
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=gnostici
Gnostische stromingen onderstrepen vooral de kracht in ieder individu en zien god niet als een opperwezen met baard, maar geloven meer in een god als schepkracht ipv schepper.
Het is de stroming die zegt dat alle noodzakelijke kennis reeds in jezelf zit, en dat je die slechts hoeft te herinneren om aan je diepste gevoel te (kunnen) werken.
Kort door de bocht, natuurlijk...
Ach, 't is van mij ook maar een interesse, hoor. Hoewel die toch wel in veel diverse vormen m'n leven is gaan leiden. Een beetje uit de hand gaan lopen.quote:Op maandag 11 april 2005 23:50 schreef 40040 het volgende:
Ik heb van mij kennis een zoveel mogelijk ‘logisch’ verslag geprobeerd te maken. Dit heb ik op www.paranormaalenzo.nl gezet bij het forum. Het is op zich niet zo indrukwekkende site maar ach. Ik maakte het verslag vooral zodat ik duidelijkheid kreeg over mijn ‘interesse’
Ja, daar heb ik zelf ook onderzoek naar gedaan. Mijn bevindingen zijn in de richting van het lichaamselement magnetiet, dat sturend kan zijn voor het onderbewust: het instinct, richtingsgevoel en misschien meer. Daar lees je meer over op 2012 - hoe kan bewustzijn veranderen?quote:Een stukje van mij verslag:
Ik had al eerder opgenoemd dat ons DNA/bewustzijn verandert door de krachten die afkomstig zijn uit ons universum. Het magnetisch veld van de zon ligt hier centraal. Dit magnetisch veld ook wel de Heliosfeer genoemd vormt zich om ons universum. Het opvallende van de Heliosfeer is dat de voorzijde voorzien is van gloeiende plasma energie. Niks normaals maar deze plasma energie heeft een toename van 1000% vergeleken met de rest van de plasma energie rondom de Heliosfeer. Volgens de astronomie beweegt ons zonnestelsel zich voort richting de fotongordel. De fotongordel, is hoger geladen dan de plasma energie. Deze hoger-geladen energie zorgt er op zijn beurt weer voor dat het plasma wordt opgewekt en dat er meer wordt gevormd. Deze energie zal richting onze zon gaan. Het voelt zich er door aangetrokken. Eenmaal bij de zon zal de energie zich verspreiden over de hete vlakken. Dit verzadigt vervolgens weer interplanetaire ruimte. Of ook wel de zonne uitbarstingen gaan sneller gaan reizen, wat vervolgens de energie van de planeten zal opladen.
De geladen deeltjes die door de zon en in ons Zonnestelsel worden overbracht, zijn de factoren die ons ontwikkelingsproces, ons DNA verandert of ook wel activeert.
Althans in theorie.
Zelf komt deze theorie vooral van de zogenaamde Russische biofysicus en moleculair bioloog Pjotr Garjajev
Oordeel zelf maar.
Het enige wat mij nou echt interesseert is het gedeelte of ons bewustzijn nou gevoelig is voor elektromagnetisme of niet.
in TRU is elke link gauw gelegdquote:De invloed van kosmische straling is een feit en de link naar DNA is gauw gelegd.
...tis die rode pil heh?quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:41 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
heerlijk om te zien hoe een ander ook een beetje 'ontwaakt'
Tijd is een afgeleide van de eerste drie. In de wetenschap spreekt men ook over het zgn. spacetime. Tijd zoals wij die in het dagelijks leven kennen is relatief en eigenlijk subjectief.quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:56 schreef HighLander het volgende:
[..]
En de algemeen geaccepteerde betekenis van de vierde is dacht ik nog altijd tijd.
Maar ik kan me natuurlijk vergissen.
quote:ancient Maya intended their 2012 end date to target the alignment of solstice sun and the Milky Way galaxy' (..) the rare alignment of the December solstice sun with the Galactic Center [is] the reason why the Maya chose to end their 13-baktun calendar on December 21, 2012
http://www.daanspeak.com/Maya02.htmlquote:Rekenfouten of niet, dat de tijd steeds sneller gaat, is voor iedereen merkbaar. Ook de wetenschap heeft zich erover gebogen: 'Perceptions and experience of time-space compression and acceleration: the shaping of leaders' identities, is de titel van een interessant document van Dr. Sharon Turnbull van de universiteit van Lancaster waarin zij allerlei wetenschappelijke literatuur heeft doorgenomen die het fenomeen van de in snelheid toenemende tijd behandelt
Wat een ongefundeerde onzin!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |