fyquote:
Haastquote:Hoezo enthousiast? Kreeg je een kauwgombal uit de automaat?
Mooie motorfiets! Maar eh, is dat nu 25kw of vol vermogen? (zijn ze uberhaupt wel op 25kw te krijgen)quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:11 schreef Patrick281 het volgende:
Leuk fietsje geworden voor 1500 euro.
CBR600.
Dat is pas een mooi geluid denk ik.quote:
Vet achterbandje.quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:26 schreef RB het volgende:
Op de pijnbank
[afbeelding]
De naakte achterkant
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:30 schreef Herr.Flick het volgende:
Mooi kut, ga ik vanmiddag m'n nieuwe beemer halen,gaat na 42 km de motroniclamp branden...(fout in het inspuitsysteem).Nu ben ik thuis gekomen op de demo,mijn K staat nu stuk te wezen bij MP Almere...
Lekker KUT om zo een nieuwe motor te kopen.
Bandje is maar 180quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vet achterbandje.![]()
Ga je ze in de huiskamer hangen?![]()
Het hielp dus wel .. even.quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:36 schreef Herr.Flick het volgende:
Nee, hij gaf verschillende foutmeldingen aan van pingelsensoren tot communicatiestoringen met het alarm...
Na reset waren de foutmeldingen binnen 30 seconden terug.
Tyfuszooi.
Ziet er goed itquote:
Je hebt geluk met de eerste kmquote:Op vrijdag 8 april 2005 22:30 schreef Herr.Flick het volgende:
Mooi kut, ga ik vanmiddag m'n nieuwe beemer halen,gaat na 42 km de motroniclamp branden...(fout in het inspuitsysteem).Nu ben ik thuis gekomen op de demo,mijn K staat nu stuk te wezen bij MP Almere...
Lekker KUT om zo een nieuwe motor te kopen.
heb je een linkje dan? nl site laat nog niks zien een aangezien er een lidl op 1,4 km hier vandaan zit. Een of andere mod schijnt een helm te willen (en ik een tanktas)quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat is pas een mooi geluid denk ik.![]()
Volgende week vermoedelijk leuke actie's bij de Lidl.![]()
Topic op M-F
Ik wilde geen helm kopen voor bij de SM, maar als ik de prijzen in Belgie en Frankrijk zie.
Jethelm 29 eurie, Integraal/Cross 39 eurie.![]()
Verder motorlaarzen 29 eurie, regenoverall 19 eurie, tanktas9.99 eurie, kniewarmers
, helmmuts, niergordel 5.99 eurie, rugbeschermer (OPM!) voor 40 eurie.
![]()
Ik dacht al wie is die oude man op de foto.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:04 schreef RB het volgende:
De naam Roelof Thijs is al sinds jaar en dag onlosmakelijk verbonden met een typisch winterse tak van motorsport: Het ijsracen.
quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:35 schreef stinkie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
mogelijk boodschappenlijstje
quote:Op zaterdag 9 april 2005 07:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
lidlga ik wel ff kijken ja
trouwens, fijn die avatar van pepijn
ik denk steeds dat dat ondeugd is
zet me bril op vanochtend, 1 pootje erafis mijn vriendin gisteravond per ongeluk op gestapt
Zal ik even een vrouwlijk kloontje op MF aanmaken met die avatar.quote:Op zaterdag 9 april 2005 07:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
trouwens, fijn die avatar van pepijnik denk steeds dat dat ondeugd is
quote:Op zaterdag 9 april 2005 09:51 schreef Patrick281 het volgende:Wilde dingen gedaan gisteren
.......... hoe kan je vriendin nou op je bril stappen?
![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2005 07:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
lidlga ik wel ff kijken ja
trouwens, fijn die avatar van pepijn
ik denk steeds dat dat ondeugd is
![]()
En toen zag je ineens dat ik het niet wasquote:zet me bril op vanochtend, 1 pootje erafis mijn vriendin gisteravond per ongeluk op gestapt
Kijk en dat soort dingen hoor ik nou regelmatig van computergestuurde motoren, ben ik even blij met mn enkele carburateurtjequote:Op vrijdag 8 april 2005 22:36 schreef Herr.Flick het volgende:
Nee, hij gaf verschillende foutmeldingen aan van pingelsensoren tot communicatiestoringen met het alarm...
Na reset waren de foutmeldingen binnen 30 seconden terug.
Tyfuszooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |