In elk geval een idioot met een minderwaardigheidscomplex.quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
De Vieze Man.
Zou Rivierphoet Bluesdude zijn?
Zie....quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
In elk geval een idioot met een minderwaardigheidscomplex.
En zo iemand heeft toerisme als studie gekozen. Fijne reisleider in de bus vol kakelende bejaarden.quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:00 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zie....
daar ga je
weer.....
haat
haat haat
haat....
verwar je nu
haat
met
geluk?
waren die er maarquote:
stoerquote:
En bespreekt dat op dansfeestjes met vrienden.quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Het zijn wel lekkere nerds ja.![]()
Rivierpoot snapt dat.
Uhmmm, ligt misschien aan mij hoor, maar bovenstaande dames kijken in de reflecterende zijde.quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:13 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel eens.. Maar alleen als het glanzende oppervlak boven is.
.
Ik bedoel dat ik ze niet speciaal om zal draaien. Ik ben nog wel een beetje man. (Let niet op de knipoog.)quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:16 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Uhmmm, ligt misschien aan mij hoor, maar bovenstaande dames kijken in de reflecterende zijde.
quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:16 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En bespreekt dat op dansfeestjes met vrienden.
Ik ben nu burgerlijk, dus dat kan niet meer.quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:18 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
en ach ik gebruik mijn cds als onderzetters
Uhmmmm, jij bent geen lekkere ict wijfquote:Op vrijdag 8 april 2005 22:19 schreef DrWolffenstein het volgende:
Boe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |