Lang leve het Zweedse koninghuis, en of ik daar aan mag meewerkenquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval de hele deelname aan de bankgiroloterij opgezegd. Leve de republiek!
Alles beter dan Bea. Wim-Lex is ook maar een proleet.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:50 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Lang leve het Zweedse koninghuis, en of ik daar aan mag meewerken
quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Alles beter dan Bea. Wim-Lex is ook maar een proleet.
Beter dan Maxima.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:57 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
[afbeelding]
ok, niet de kroonprinsses maar wel de lekkerste
ALLES MOET KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT!quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:03 schreef George-Butters het volgende:
is er al iets gesloopt?
Ik had nog fotos van Madeleinein haar " russen" ' maar die ben ik kwijt. Daar was ze helemaal lekker.quote:
HOERTJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Komt Danny wel s op het forum?quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
ALLES MOET KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT!
wil je hem over zijn bolletje aaien dan?quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:07 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Komt Danny wel s op het forum?
Geile ouwe beer!quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:05 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik had nog fotos van Madeleinein haar " russen" ' maar die ben ik kwijt. Daar was ze helemaal lekker.
Ben wel op veel leuke fotos van Noorse schonen gestuit op een google rondje![]()
nee, hij heeft zichzelf geband, omdat die walgt.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:07 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Komt Danny wel s op het forum?
AAALLLLLLLLLLLLLLLLLLEEEEEESSSSS MMMMOOOOOEEEETTTTTTTT KAAAAAPPPPPPPPOOOOTTTTTquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:10 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
wil je hem over zijn bolletje aaien dan?
En terecht! Fok! moet geen banden hebben met kale Lonsdale dragers!quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
nee, hij heeft zichzelf geband, omdat die walgt.
Mijn god, wat een mongolen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:13 schreef George-Butters het volgende:
Sorry dat ik je nogmaals stoor Danny...![]()
http://forum.fok.nl/user/history/1
Danny = kaal = laxeermiddel = stront.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:14 schreef George-Butters het volgende:
[..]
En terecht! Fok! moet geen banden hebben met kale Lonsdale dragers!
Geil? jaquote:
Is Kozzmic geband?quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:14 schreef George-Butters het volgende:
En terecht! Fok! moet geen banden hebben met kale Lonsdale dragers!
Verdomd, zo krijg je wel meer smileys te zien!quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:17 schreef Monidique het volgende:
Shit, forum_dark werkt weer, dat is even wennen.
Vind het zelf wel prettiger.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:17 schreef Monidique het volgende:
Shit, forum_dark werkt weer, dat is even wennen.
Deze is echt geweldig:quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Verdomd, zo krijg je wel meer smileys te zien!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|