Lekker he dat rennenquote:Op vrijdag 8 april 2005 09:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik kom net terug uit het bos en heb daar heerlijk hardgelopen tussen de fluitende vogels, de eerste zonnestralen door de (nog kale) bomen en boven het vennetje hing allemaal stoom. Wat is hardlopen toch zaligWel rustig aangedaan en ik heb wel wat last gekregen van mijn bekkenkam, maar op een schaal van 1-10 was de pijn ongeveer 3 dus dat viel wel mee. Niets forceren, dan hoop ik snel weer fatsoenlijke afstanden te kunnen lopen
![]()
In de lente is het nog eens zoveel leuker om te lopen. En door het zomeruur loop ik nu in het licht.quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik kom net terug uit het bos en heb daar heerlijk hardgelopen tussen de fluitende vogels, de eerste zonnestralen door de (nog kale) bomen en boven het vennetje hing allemaal stoom. Wat is hardlopen toch zaligWel rustig aangedaan en ik heb wel wat last gekregen van mijn bekkenkam, maar op een schaal van 1-10 was de pijn ongeveer 3 dus dat viel wel mee. Niets forceren, dan hoop ik snel weer fatsoenlijke afstanden te kunnen lopen
![]()
Indien de knieen gevoelig zijn, hoe los je dit op? (en nee ik wil niet stoppenquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Vanavond ga ik maar weer eens een kilometertje of acht lopen, heerlijk met dit weer.
Ja maar dat kost geld neem ik aan?quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:23 schreef Isabeau het volgende:
Je kan zo lang gaan zwemmen, DaYaALKuR. Of even aan een kenner vragen wat je nu het beste kan doen. (sportfysiotherapeut, sportarts etc) Laat je knieën sowieso even nakijken (huisarts), met forceren schiet je niets op en misschien weet hij waar het door komt en wat je ervoor kan doen.
Ik loop nu stage, dus nu via het bedrijf maar normaal via CZ particulier met basistand ofzoietsquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:33 schreef Isabeau het volgende:
Als je een klein beetje normaal verzekert bent kost je huisarts niets (ook geen eigen risico), die kan je doorsturen naar een fysiotherapeut en dan kan jij iemand uitzoeken met een sportachtergrond. Op die manier is de fysio ook voor een aantal behandelingen gratis (maar dat zou best eigen risico kunnen kosten als je ziekenfondsverzekerd bent).
Ja maar ik wil wel mijn eigen bijdrage opstrijkenquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik neem dan aan dat je alles normaal vergoed krijgt. Lees anders je polis even door, als het goed is heb je recht op een aantal fysiotherapeutbehandelingen en misschien heb je wel recht op een consult bij een sportarts. (wel altijd via de huisarts wil je voor vergoeding in aanmerking komen)
Ik bel de CZ morgen eens opquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:39 schreef Isabeau het volgende:
Die 200nogwateuro geldt alleen voor ziekenfondsverzekerden.
Zal me voorlopig niet lukken, wil er wel ooit eens een lopenquote:Op maandag 11 april 2005 12:37 schreef YPPY het volgende:
Dat zou kunnen Daywalker. Spieren zijn toch zwaarder dan vet. En als je er beter uit ziet, gaat het goed.
Gisteren was mijn wedstrijd der wedstrijden en ik heb mijn doel behaald: ik was niet de langzaamste van onze groep. Ik liep 11 km van de Rotterdamse marathon in 1.07.30, viel me nog mee.
De conditie gaat idd, maar de benen werken niet meequote:Op maandag 11 april 2005 16:15 schreef Beroepsgokker het volgende:
Zo net ff hardgelopen. Voor het eerst sinds ongeveer 1,5 jaar dat ik het weer deed. Daarvoor deed ik het heel fanatiek en had n goede conditie opgebouwd, maar ik zag alweer een bierbuikje aankomen!
.
Mn schoenen waren gewoon Puma sneakers, verre van ideaal dus en dat heb ik wel gemerkt. Verder voel ik me spieren nu al (kuiten/rug) dus zal wel flink spierpijn hebben vanavond
.
Al met al voel het me ongelofelijk mee, k heb denk iets van 5 km gelopen in 20/25 min. en ik ben gestopt omdat ik bijna flauw viel van de warmte(heb donker haar en ik zweet altijd flink). Qua conditie kon ik nog wel even doorgaan iig, dus die is het afgelopen jaar niet erg achteruit gegaan gelukkig
.
In het begin had ik last van m'n schouders (spierpijn van de sportschool gisteren), daarna beetje van mn maag, toen begonnen mn knieen idd zeer te doen en op het eind ben ik door de pijn heen gegaan ofzo, k had nergens meer last vanquote:Op maandag 11 april 2005 16:20 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
De conditie gaat idd, maar de benen werken niet meeen voorlopig mijn knietjes
Werk je met een hartslagmeter, of puur op gevoel?quote:Op maandag 11 april 2005 16:23 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
In het begin had ik last van m'n schouders (spierpijn van de sportschool gisteren), daarna beetje van mn maag, toen begonnen mn knieen idd zeer te doen en op het eind ben ik door de pijn heen gegaan ofzo, k had nergens meer last van(ja me enkels maar dat is niet gek zonder sportschoenen
).
Ben dus wel tevree, als ik dit zo doorzet heb ik binnen notime mn condtie weer op t oude pijl!
Gewoon op gevoelquote:Op maandag 11 april 2005 16:24 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Werk je met een hartslagmeter, of puur op gevoel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |