quote:Op vrijdag 8 april 2005 05:00 schreef sararaats het volgende:
zegt maar slechte morgen. heb niet geslapen en ben ook niet van plan het te doen
quote:Op vrijdag 8 april 2005 05:09 schreef sararaats het volgende:
en dank je wel voor de zoveelste belediging
quote:Op vrijdag 8 april 2005 05:11 schreef sararaats het volgende:
hou je niet van den domme, jij hebt ook al die ranzigheden gepost
Tuurlijk! Als ik niet kan slapen na een nachtdienst rook ik gewoon even een jointje.quote:Op vrijdag 8 april 2005 05:35 schreef sararaats het volgende:
ik hoop eigenlijk dat ik nog wat kan slapen
wij na een zware pw week weer gewoon les.. greatquote:Op vrijdag 8 april 2005 07:10 schreef funmaster het volgende:
Mogguh
Straks naar de Efteling met school
saraquote:Op vrijdag 8 april 2005 10:01 schreef Ronhui het volgende:
Goedemorgen Dames, Heren, jongens, meisjes en Sara!
van hetzelfdequote:Op vrijdag 8 april 2005 10:01 schreef Ronhui het volgende:
Goedemorgen Dames, Heren, jongens, meisjes en Sara!
hier valt 't ook wel mee geloof ik, 't ziet er bijna zonnig uit (zie nauwelijks iets vanwege luxaflex en ben te lui om op te staan) ben trouwens in 't veer noordbraband...quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:24 schreef NoBody122 het volgende:
kutweer?
Bij mij thuis en op school in Leeuwarden schijnt de zon al de hele ochtend, alleen verderop wat stapelbewolking
ohjee, ik moet ook nog met de trein vandaag, zeg alsjeblieft dat het niet tussen Utrecht en Arnhem was (en meen hetquote:Op vrijdag 8 april 2005 10:27 schreef star_gazer het volgende:
Goedemorgen! Heb lekker heel de ochtend mogen genieten van een treinreis die er 1,5 uur te lang over deed! Lekker van 07:44 tot 10:00 in de trein! Goed begin van de dag
wahahahahaquote:Op vrijdag 8 april 2005 05:45 schreef sararaats het volgende:
maar jij hebt niet meegemaakt wat ik nu doormaak hé
ik hoop dat je goed begrijpt dat ik helemaal op ben. toom de boel een beetje in, wil je?
en zeg tegen uw "vriendjes" dat ik hoop dat ze zich rotschamen
Het was tussen den haag en leidenquote:Op vrijdag 8 april 2005 10:40 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
ohjee, ik moet ook nog met de trein vandaag, zeg alsjeblieft dat het niet tussen Utrecht en Arnhem was (en meen het)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |