Ik geloof hetquote:Op vrijdag 8 april 2005 01:50 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Die schamen zich nu behoorlijk en kruipen in een donker hoekje

Yep, er schijnen hele topics over vol te staan..........stuk of 16, denk ik inmiddelsquote:Op vrijdag 8 april 2005 01:45 schreef -CRASH- het volgende:
Zijn er nu echt nog mensen die geloven dat dit echt is.........

16......Dat zijn er 15.5 teveelquote:Op vrijdag 8 april 2005 01:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Yep, er schijnen hele topics over vol te staan..........stuk of 16, denk ik inmiddels![]()

Mwah, brood en spelenquote:

Houd ons hier op het forum op de hoogte, weet niet of ik hier op het werk op IRC kan...quote:Op vrijdag 8 april 2005 07:48 schreef reulnl het volgende:
Om 14.00 uur vanmiddag vertrekt er weer een groep vanaf het bezoekerscentrum alwaar wij vanaf de IRC regelmatig verslag zullen doen van de ontwikkelingen.

Ik vind alles best maar geen gelazer met de naam FOK! te misbruiken voor verf/spray weet ik veel wat doeleinden.quote:Op vrijdag 8 april 2005 07:48 schreef reulnl het volgende:
Om 14.00 uur vanmiddag vertrekt er weer een groep vanaf het bezoekerscentrum alwaar wij vanaf de IRC regelmatig verslag zullen doen van de ontwikkelingen.

Ik ben daar vanmiddag ook en ik zal updates doorgeven via http://log.server8.orgquote:Op vrijdag 8 april 2005 08:17 schreef Floxxx het volgende:
Houd ons hier op het forum op de hoogte, weet niet of ik hier op het werk op IRC kan...

hehe, zou opzich wel leuk zijn als mensen die hele topic nog gaan lezenquote:Op vrijdag 8 april 2005 08:24 schreef Viperdesign het volgende:
Waar is die lange OP eigenlijk goed voor? Lezen mensen dat verhaal nog ?

Ja, dat er vandaag weer een ploeg de bossen ingaan.quote:Op vrijdag 8 april 2005 08:35 schreef Kjew het volgende:
Wat wot hier verweegn....?
Is er nog nieuws onder de zon? Waar zijn ze nou? Hoe grappig was dit avontuur?

Sorry, ik kon het niet laten bij gebrek aan spannende gebeurtenissen en fantasieloos ge-emmer...quote:Op vrijdag 8 april 2005 08:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, dat er vandaag weer een ploeg de bossen ingaat.

Moet je soms weer in de hennepfabriek werken?quote:Op vrijdag 8 april 2005 08:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Viper: ik ga het niet redden vanmiddag!!!

Dump hem?quote:Op vrijdag 8 april 2005 08:45 schreef XcUZ_Me het volgende:

Dat is inmiddels elf jaar geledenquote:Op vrijdag 8 april 2005 08:50 schreef Kjew het volgende:
[..]
Moet je soms weer in de hennepfabriek werken?
wat een foute opmerking...![]()

idd, das natuurlijk geen stylequote:Op vrijdag 8 april 2005 08:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar ik zou het erg fijn vinden als je me een beetje op de hoogte zou houden.

quote:Op vrijdag 8 april 2005 08:44 schreef Kjew het volgende:
[..]
Sorry, ik kon het niet laten bij gebrek aan spannende gebeurtenissen en fantasieloos ge-emmer...

Nee aan "hem" ligt het niet, maar aan het werk. Ik kreeg nog een mailtje vanochtend dat ze me echt nodig hadden vandaagquote:

quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:00 schreef FordXRRS het volgende:
Waarom vindt mijn routeplanner geen Mattumburgh???

Antwerpsestraatweg...quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:00 schreef FordXRRS het volgende:
Waarom vindt mijn routeplanner geen Mattumburgh???
Waar moet ik op zoeken???

Nee, en ze zullen voorlopig ook niets van zich laten horen als dit zo doorgaat.quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:02 schreef djayzz het volgende:
verder nog niks van ryan en stali vernomen

Gisteren is er iemand geweest, groep van vijf, zouden zijn achtervolgd door honden, zijn bang weggerend, verder niks.quote:Op vrijdag 8 april 2005 08:57 schreef knox_ het volgende:
Ik ben gestopt bij deel 15 toen rocco zijn foto's postte. Kan me iemand vertellen wat er in de tussentijd gebeurt is?

quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:09 schreef Thomper het volgende:
zouden zijn achtervolgd door honden, zijn bang weggerend, verder niks.

Omfgquote:Op vrijdag 8 april 2005 09:02 schreef djayzz het volgende:
Van het gesprek met rocco gisteravond:
ze gaan vanmiddag nog een keer kijken, en nu wel in het goeie bos, want gisteren zaten ze in het verkeerde bos.

Ah niks bijzonders dusquote:Op vrijdag 8 april 2005 09:09 schreef Thomper het volgende:
[..]
Gisteren is er iemand geweest, groep van vijf, zouden zijn achtervolgd door honden, zijn bang weggerend, verder niks.
En vandaag weer een groep. Ach ja...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |