abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 april 2005 @ 20:49:13 #201
67174 Dos37
Come on Twente
pi_26482829
Morgen dus tegen Excelsior uit en Dinsdag tegen Hulsense boys thuis

hopelijk eindelijk wat punten tegen hulsen we kunnen als onze punten nog tellen op 1 hand
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_26483121
Deze ochtend 5-2 gewonnen tegen LSV. LSV speelde met 12 man een uur lang en daarna zelfs met 13 man.

Onze keeper maakte 2 goals.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26483301
4-6 verloren van de koploper...in hun kampioenswedstrijd.
Zelf 1x gescoord (buitenspel maar goedgekeurd) en 1 assist. Scheids dreigde de wedstrijd nog te staken wegens gezeik van die turken. Nu maar focussen op de toernooitjes.
pi_26487732
Kampioenen ole oleeeeeeeee .
pi_26487842
Korte samenvatting van vandaag:

- 1e helft stond ik wissel (bij de kampioenswedstrijd is ineens iedereen er en hebben we 5 wissels).
- 1e helft daarom met het 10e meegedaan die maar met 10en waren.
- kom ik in de rust teruglopen naar de kleedkamers, blijken 'onze jongens' alweer op het veld te staan .
- meteen ingevallen dus, anderhalf uur aan één stuk gespeeld .
- 2-0 met rust, uiteindelijk 6-1 gewonnen met een pingel van mij (de 4-1).
- vanaf 1 uur aan de 200 consumptiebonnen begonnen.
- om 6 uur met z'n allen naar de Chinees.
- daarna tegen haf 9 naar een uitgaansgelegenheid, wat we niet meer hadden moeten doen... iedereen was op (en daarom zijn we nu alweer thuis).
- KAMPIOENUH OLE OLE .
pi_26487879
quote:
Op zondag 24 april 2005 23:59 schreef Yeahinho het volgende:
Korte samenvatting van vandaag:

- 1e helft stond ik wissel (bij de kampioenswedstrijd is ineens iedereen er en hebben we 5 wissels).
- 1e helft daarom met het 10e meegedaan die maar met 10en waren.
- kom ik in de rust teruglopen naar de kleedkamers, blijken 'onze jongens' alweer op het veld te staan .
- meteen ingevallen dus, anderhalf uur aan één stuk gespeeld .
- 2-0 met rust, uiteindelijk 6-1 gewonnen met een pingel van mij (de 4-1).
- vanaf 1 uur aan de 200 consumptiebonnen begonnen.
- om 6 uur met z'n allen naar de Chinees.
- daarna tegen haf 9 naar een uitgaansgelegenheid, wat we niet meer hadden moeten doen... iedereen was op (en daarom zijn we nu alweer thuis).
- KAMPIOENUH OLE OLE .
Gefeliciteerd, en een leuke dag gehad zie ik
  maandag 25 april 2005 @ 10:49:33 #207
67174 Dos37
Come on Twente
pi_26492934
Gefeli Yeahinho
pi_26492992
Mooi man Yeahinho! Je typte nog als een tierelier gisteravond, kostte het veel moeite?
That's all folks!
pi_26493402
Het ging nog best goed eigenlijk ja .

Bedankt voor de felicitaties .

5e klasse here we come!!
  maandag 25 april 2005 @ 12:13:42 #210
67174 Dos37
Come on Twente
pi_26494627
hmm wij blijven wel in de 6de klasse en we zullen waarschijnlijk wel laatste gaan worden maarja volgend jaar een nieuw team en nieuwe kansen
  maandag 25 april 2005 @ 13:29:19 #211
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_26496233
gefeli nog Yeah
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
  maandag 25 april 2005 @ 14:42:09 #212
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_26497769
wij moeten 7 mei wel op een hele rare tijd voetballen....

om 16:15 is de aftrap
AFC Ajax 4 ever
  maandag 25 april 2005 @ 15:12:16 #213
67174 Dos37
Come on Twente
pi_26498472
quote:
Op maandag 25 april 2005 14:42 schreef JPM01 het volgende:
wij moeten 7 mei wel op een hele rare tijd voetballen....

om 16:15 is de aftrap
Ja dat zijn geen tijden
pi_26498669
Ik moest laatst om 17.00

Dit weekend met met me eigen team 0-0 tegen de nummer 2 gespeelt.
Vervolgens zondag 7-3 verloren met zondag 12. Daarna gelijk door voor nog een helft bij zondag 8.
Kortom zwaar verbrand, en overal stijf
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_26500976
Na 18 wedstrijden is het seizoen afgelopen, nadat Den Dungen uit de competitie werd gehaald omdat ze weigerden tegen CHC/Orka te spelen is nu ook FC Engelen om dezelfde reden uit de competitie gehaald.

We staan nu nog 2e, maar CHC/Orka moet nog een aantal wedstrijden inhalen, onder andere tegen de andere subtoppers, dus het is nog even afwachten op welke plaats we nu uiteindelijk eindigen.

We hebben lang meegedaan voor de titel, maar na de winterstop hebben we 1x gewonnen, 1x gelijk en 6x verloren, 4 puntjes uit 8 wedstrijden en da’s veel te weinig.

Volgend seizoen gaat heel ons elftal op 1 of 2 spelers na naar de selectie. Niet echt veel zin in maarja….
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 25 april 2005 @ 22:31:09 #216
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_26507076
quote:
Op maandag 25 april 2005 15:12 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Ja dat zijn geen tijden
moeten we nog later aan het bier
AFC Ajax 4 ever
pi_26507152
Dus je gaat weer ergens anders voetballen CherrymoonTraxx?
pi_26507317
Ja, dat zit er heel dik in.

Volgend seizoen hebben we 5 elftallen, als ik besluit geen zin te hebben in selectievoetbal (da's wel erg serieus namelijk), dan zijn er nog 3 andere opties. Het 3e elftal is een besloten kliekje dat veel te hoog staat ingedeeld, geen optie dus. Het 4e elftal (nu het 5e) is ook een besloten kliekje, maar dan van 40-plussers. Het 5e elftal (nu het 6e) is aan allegaartje van vanalles... wat hele oude spelers die echt nauwelijks nog kunnen lopen en wat jongeren die er helemaal niks van kunnen. Een beetje het "restjes"-elftal, die hebben ook 24 spelers ofzo....
pi_26507388
De keuze voor een andere club is dus snel gemaakt .

Keuze genoeg in Den Bosch en omstreken toch?
pi_26507412
quote:
Op maandag 25 april 2005 17:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Na 18 wedstrijden is het seizoen afgelopen, nadat Den Dungen uit de competitie werd gehaald omdat ze weigerden tegen CHC/Orka te spelen is nu ook FC Engelen om dezelfde reden uit de competitie gehaald.

We staan nu nog 2e, maar CHC/Orka moet nog een aantal wedstrijden inhalen, onder andere tegen de andere subtoppers, dus het is nog even afwachten op welke plaats we nu uiteindelijk eindigen.

We hebben lang meegedaan voor de titel, maar na de winterstop hebben we 1x gewonnen, 1x gelijk en 6x verloren, 4 puntjes uit 8 wedstrijden en da’s veel te weinig.

Volgend seizoen gaat heel ons elftal op 1 of 2 spelers na naar de selectie. Niet echt veel zin in maarja….
Waarom willen ze niet tegen CHC spelen?
Wij wilden juist altijd graag tegen CHC spelen Het liefst eerst daar en dan pas thuis, want als het eerst bij ons was en daarna daar en er gebeurde iets bij ons thuis dan hadden ze ineens veel meer "supporters" dan normaal
pi_26507430
Ja, op zich is er keuze genoeg, al is het wel altijd leuk als je er wat mensen kent.

Misschien CHC ofzo
pi_26507480
quote:
Op maandag 25 april 2005 22:46 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Waarom willen ze niet tegen CHC spelen?
Wij wilden juist altijd graag tegen CHC spelen Het liefst eerst daar en dan pas thuis, want als het eerst bij ons was en daarna daar en er gebeurde iets bij ons thuis dan hadden ze ineens veel meer "supporters" dan normaal
Wij vonden het ook erg fijn dat we uit moesten tegen CHC en daarna pas thuis.... Bij andere teams was dat dus anders en dan gingen er opeens op het complex van CHC van allerlei mensen langs de kant zich met de wedstrijd bemoeien.

LSV heeft daar bijvoorbeeld een behoorlijke knokpartij gehad, op hun eigen complex ook. Maar ze speelden dus eerst in Lennisheuvel tegen CHC, dat werd knokken en toen moesten ze nog daar bij CHC spelen.

Waarom ze niet tegen CHC willen spelen.... tja...dat elftal van ze heeft een bepaalde reputatie en dat schrikt sommige teams af.
pi_26507506
Ik moet zeggen dat CHC/Orka me overigens meeviel na alle verhalen die ik er over heb gehoord. Een aantal spelers ken ik een beetje en de rest viel wel mee. Er is niet gevochten, alleen een enorm wazige en matige scheidsrechter. Verder viel het allemaal wel mee.
pi_26507520
Schandalig dat zo'n team wekelijks de boel mag blijven terroriseren, terwijl goedwillende ploegen die spelen tegen die aso's niet zien zitten, uit de competitie worden gegooid .
  maandag 25 april 2005 @ 22:54:00 #225
80382 manny
30 is best veel
pi_26507582
hiero heb je ook een paar van die ploegen waar men liever niet tegen speelt; REMO en dat soort teams. Soms heb je geluk en tref je een leuk team, maar er zijn ook van die zondagen dat het weer eens helemaal misgaat...
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_26507590
Er zijn twee teams uit de competitie gegooid bij ons en twee teams hebben punten in mindering gehad. Allemaal omdat ze niet tegen CHC/Orka wilden spelen. De teams die er helemaal zijn uitgegooid wilden er helemaal niet tegen spelen, de teams met punten in mindering speelden alleen niet op het complex van CHC/Orka. Verder is er daar ook nog minimaal een wedstrijd gestaakt omdat het een grote knokpartij was.
pi_26507622
Ja, soms tref je een leuk team inderdaad, soms valt het tegen, maar het zijn wel altijd bepaalde clubs. CHC/Orka, RKJVV, SCZ, RKTVC....
pi_26507627
quote:
Op maandag 25 april 2005 22:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Wij vonden het ook erg fijn dat we uit moesten tegen CHC en daarna pas thuis.... Bij andere teams was dat dus anders en dan gingen er opeens op het complex van CHC van allerlei mensen langs de kant zich met de wedstrijd bemoeien.

LSV heeft daar bijvoorbeeld een behoorlijke knokpartij gehad, op hun eigen complex ook. Maar ze speelden dus eerst in Lennisheuvel tegen CHC, dat werd knokken en toen moesten ze nog daar bij CHC spelen.

Waarom ze niet tegen CHC willen spelen.... tja...dat elftal van ze heeft een bepaalde reputatie en dat schrikt sommige teams af.
Wij nooit 1 keer is de scheids van het veld gejaagd heeft zich toen in de wc's opgesloten en moest uiteindelijk het complex daar onder politiebegeleiding verlaten. Verder nog wat "normale" knokpartijtjes. Maar de ergste keer bij ons was bij die pauperclub naast CHC. Massale knokpartij, leiders die met een cornervlag achter spelers aanrenden, etc.

Zucht... wat kan voetbal toch mooi zijn
pi_26507699
quote:
Op maandag 25 april 2005 22:56 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Wij nooit 1 keer is de scheids van het veld gejaagd heeft zich toen in de wc's opgesloten en moest uiteindelijk het complex daar onder politiebegeleiding verlaten. Verder nog wat "normale" knokpartijtjes. Maar de ergste keer bij ons was bij die pauperclub naast CHC. Massale knokpartij, leiders die met een cornervlag achter spelers aanrenden, etc.

Zucht... wat kan voetbal toch mooi zijn
Wij gaan altijd voetballen en we gaan overal voetballen, we laten ons door niemand wegjagen. Die club naast CHC, da's RKJVV... een beetje van het kaliber van CHC inderdaad, alleen heeft CHC een schitterend complex....

De laatste tijd valt het wel mee eigenlijk. Een keer met het tweede tegen RKTVC een grote knokpartij gehad waarbij heel veel mensen op het veld in de weer waren. De politie is zelfs bezig met 'n onderzoek of bezig geweest.... SCZ komen we niet meer tegen, da's ook altijd knokken. Vandaag stonden ze weer in het BD. Echt een stel varkens zijn dat....

'n wedstrijd tegen Maliskamp was niet al te gezellig, verder is er dit seizoen niets voorgevallen. Da's in het verleden en met name in de jeugd weleens anders geweest.
pi_26507893
Wij knokken niet. OJC is een nette club!
pi_26507955
Wij gingen ook altijd om te voetballen (op sommigen na dan ). Maar als de scheids net van het veld is gejaagd door woeste spelers/ leiders / supporters. En je alleen achterblijft tussen een horde slechtgehumeurde marokanen dan laat je je plannen om gezellig te gaan voetballen al snel varen.. Gelukkig was de politie vlug ter plaatse.
pi_26507982
quote:
Op maandag 25 april 2005 23:08 schreef Yeahinho het volgende:
Wij knokken niet. OJC is een nette club!
Lol

Afgelopen zaterdag nog knokken bij de A1
pi_26508107
Ja, wel frappant dat sommige figuren er bij dat soort wedstrijden nooit bij zijn, terwijl ze anders wel altijd de grootste bek hebben. Wij zijn altijd wel gewoon gegaan, in de eerste plaats om te voetballen en soms zit het mee, soms zit het tegen. Dat blijf je toch wel houden.
  maandag 25 april 2005 @ 23:17:54 #234
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_26508127
wij knokken ook niet en zijn ook erg braaf

behalve als de tegenstander met hoekvlaggen begint te meppen dan zijn wij ook niet netjes meer

FC meppel is net zo'n ploeg waar we niet gezelig mee kunnen spelen, morgen moeten we daarheen
AFC Ajax 4 ever
pi_26508542
Hmm, nu ik zo zit te denken.....

Op zich moeten wij zondag uit naar CHC/Orka terwijl de thuiswedstrijd werd gestaakt .
pi_26508600
Waarom werd de thuiswedstrijd gestaakt?
pi_26508728
Ja gvd, dat heb ik hier al twee keer verteld .
pi_26508868
Ik kan het 1-2-3 niet meer vinden (in een vorig topic), dus hier nog even kort:

Ik had haast, want moest naar Ajax - FC Den Bosch, maar CHC had dat niet en kwam doodleuk 20 minuten te laat het veld oplopen. Een aantal ook nog eens bezopen, waardoor al na 8 minuten de vlam in de pan sloeg. Een speler van ons ging er fel in, raakte de captain van CHC en die besloot het heft in eigen handen te nemen. Hij sloeg onze speler in zijn gezicht, wat een opstootje tot gevolg had. De aanvoerder kreeg uiteraard rood, draaide toen door, en wilde de scheidsrechter aanvallen. Toen zijn we maar gaan douchen, kon ik alsnog mooi op tijd naar Amsterdam .

Overigens hebben we een paar weken terug op een doordeweekse avond de 82 minuten uit moeten spelen .
pi_26508931
Je was in elk geval nog wel op tijd voor Ajax - FC Den Bosch Gelukje bij een ongeluk.

Komt me bekend voor. Dat soort teams zijn vaak erg snel op hun teentjes getrapt. Zelf schoppen ze op alles wat beweegt, maar als je zelf er een beetje hard ingaat (al is het met de intentie om voor de bal te gaan en is het op de bal) dan slaan ze door.

Helemaal triest dat die 82 minuten nog moesten worden uitgespeeld.
pi_26509387
quote:
Op maandag 25 april 2005 22:54 schreef manny het volgende:
hiero heb je ook een paar van die ploegen waar men liever niet tegen speelt; REMO en dat soort teams. Soms heb je geluk en tref je een leuk team, maar er zijn ook van die zondagen dat het weer eens helemaal misgaat...
REMO hadden we vorig seizoen in de poule (samen met GONA, Toofan, Laakkwartier enz.), was opzich een heel rielekst team in de uitwedstrijd, maar we stonden dan ook 4-0 achter. Naderhand nog een tijdje met een bestuurslid van REMO zitten praten in de kantine, dat ze de rotte appelen eruit geschopt hadden, vervolgens lees je in de krant de volgende dag dat er 2 wedstrijden na ons gestaakt zijn daar..

Thuiswedstrijd was trouwens heel anders, van 0-2 achter naar 3-2 voor en toen waren ze ineens niet meer zo vriendelijk, schoppen, natrappen, intimideren, scheidsrechter kon het niet echt meer aan (die man is 70 ofzo) uiteindelijk 3-4 verloren..blij dat we dit jaar in een wat normalere Delft/Schiedamse/Westlandse poule zitten, nog weinig tot geen problemen gehad dit jaar.
pi_26515482
We staan nu één-na-laatste. 1 punt voor op de nummer laatst, maar die heeft een wedstrijd minder.

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  dinsdag 26 april 2005 @ 22:44:11 #242
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_26531706
JPM01 ik moest weer mee doen met 4e tegen CVVO. We hebben 2-2 gespeeld. Ik heb nog gescoord en sorry ook een keer op de paal. Wij waren veel beter sorry dat we niet wonnen
Dus we hebben goede zaken voor jullie gedaan Nu kunnen jullie CVVO inhalen.
pi_26532980
Verdimme, vanavond met 0-1 verloren terwijl het wel 8-1 had kunnen worden als we normaal de kansen hadden afgemaakt. Tot overmaat van ramp speelde ik ook nog een negatieve rol bij het tegendoelpunt. Ik moest als linksbuiten de man van de linksback van ons overnemen. Die snelle gast passeert me buitenom, zorgt dat de bal nog net binnen de lijnen blijft, zet de bal voor en iemand van ons team loopt de bal in het doel. Gelukkig werd het me niet kwalijk genomen maar ik baal wel.
That's all folks!
  woensdag 27 april 2005 @ 00:08:11 #244
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_26534184
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 22:44 schreef MasterMido het volgende:
JPM01 ik moest weer mee doen met 4e tegen CVVO. We hebben 2-2 gespeeld. Ik heb nog gescoord en sorry ook een keer op de paal. Wij waren veel beter sorry dat we niet wonnen
Dus we hebben goede zaken voor jullie gedaan Nu kunnen jullie CVVO inhalen.
mooi dankje..., ik zit nog steeds te denken aan die 9-2 van zaterdag

overigens Lemmer Bentex is kampioen in de competitie bij ons staan 11 punten voor op de nr2 en ook de rest kan niet meer inhalen.

bij ons ging vanavond niet door, te weinig man. ik ben eerst wezen kijken naar Urk tegen de Weide die moesten voor de beker op ons sportterein een penalty serie doen, en aansluitend naar de dames2 wezen kijken..., wat beroerd spel zeg

[ Bericht 20% gewijzigd door JPM01 op 27-04-2005 00:13:12 ]
AFC Ajax 4 ever
  woensdag 27 april 2005 @ 12:19:41 #245
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_26541730
quote:
Op woensdag 27 april 2005 00:08 schreef JPM01 het volgende:

[..]
en aansluitend naar de dames2 wezen kijken..., wat beroerd spel zeg
Daar moet je niet naar het spel kijken
pi_26542107
quote:
Op zondag 24 april 2005 14:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Tweede geworden uiteindelijk

Met een negatief doelsaldo
We mogen voor promotie spelen

Man wat gaat dat een feest worden
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 27 april 2005 @ 13:11:55 #247
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_26542914
quote:
Op woensdag 27 april 2005 12:19 schreef MasterMido het volgende:

[..]

Daar moet je niet naar het spel kijken
euh daar kijk ik niet naar wolvega staat wel onderaan

van plaats 2 is het nog wel spannend, en we moeten nog tegen Meppel en VOG als we die winnen kunnen we het kampioenschap een beetje waardig afsluiten

[ Bericht 18% gewijzigd door JPM01 op 27-04-2005 13:22:56 ]
AFC Ajax 4 ever
  woensdag 27 april 2005 @ 17:43:37 #248
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_26548727
volgende week niet meer Maar maakt niet ui wij worden 2e
pi_26549145
quote:
Op woensdag 27 april 2005 12:37 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

We mogen voor promotie spelen