Gefeliciteerd, en een leuke dag gehad zie ikquote:Op zondag 24 april 2005 23:59 schreef Yeahinho het volgende:
Korte samenvatting van vandaag:
- 1e helft stond ik wissel (bij de kampioenswedstrijd is ineens iedereen er en hebben we 5 wissels).
- 1e helft daarom met het 10e meegedaan die maar met 10en waren.
- kom ik in de rust teruglopen naar de kleedkamers, blijken 'onze jongens' alweer op het veld te staan.
- meteen ingevallen dus, anderhalf uur aan één stuk gespeeld.
- 2-0 met rust, uiteindelijk 6-1 gewonnen met een pingel van mij (de 4-1).
- vanaf 1 uur aan de 200 consumptiebonnen begonnen.
- om 6 uur met z'n allen naar de Chinees.
- daarna tegen haf 9 naar een uitgaansgelegenheid, wat we niet meer hadden moeten doen... iedereen was op (en daarom zijn we nu alweer thuis).
- KAMPIOENUH OLE OLE![]()
.
Ja dat zijn geen tijdenquote:Op maandag 25 april 2005 14:42 schreef JPM01 het volgende:
wij moeten 7 mei wel op een hele rare tijd voetballen....![]()
om 16:15 is de aftrap![]()
moeten we nog later aan het bierquote:
Waarom willen ze niet tegen CHC spelen?quote:Op maandag 25 april 2005 17:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Na 18 wedstrijden is het seizoen afgelopen, nadat Den Dungen uit de competitie werd gehaald omdat ze weigerden tegen CHC/Orka te spelen is nu ook FC Engelen om dezelfde reden uit de competitie gehaald.
We staan nu nog 2e, maar CHC/Orka moet nog een aantal wedstrijden inhalen, onder andere tegen de andere subtoppers, dus het is nog even afwachten op welke plaats we nu uiteindelijk eindigen.
We hebben lang meegedaan voor de titel, maar na de winterstop hebben we 1x gewonnen, 1x gelijk en 6x verloren, 4 puntjes uit 8 wedstrijden en da’s veel te weinig.
Volgend seizoen gaat heel ons elftal op 1 of 2 spelers na naar de selectie. Niet echt veel zin in maarja….
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |