Wij nooitquote:Op maandag 25 april 2005 22:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wij vonden het ook erg fijn dat we uit moesten tegen CHC en daarna pas thuis.... Bij andere teams was dat dus anders en dan gingen er opeens op het complex van CHC van allerlei mensen langs de kant zich met de wedstrijd bemoeien.
LSV heeft daar bijvoorbeeld een behoorlijke knokpartij gehad, op hun eigen complex ook. Maar ze speelden dus eerst in Lennisheuvel tegen CHC, dat werd knokken en toen moesten ze nog daar bij CHC spelen.
Waarom ze niet tegen CHC willen spelen.... tja...dat elftal van ze heeft een bepaalde reputatie en dat schrikt sommige teams af.
Wij gaan altijd voetballen en we gaan overal voetballen, we laten ons door niemand wegjagen.quote:Op maandag 25 april 2005 22:56 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wij nooit1 keer is de scheids van het veld gejaagd heeft zich toen in de wc's opgesloten en moest uiteindelijk het complex daar onder politiebegeleiding verlaten. Verder nog wat "normale" knokpartijtjes. Maar de ergste keer bij ons was bij die pauperclub naast CHC. Massale knokpartij, leiders die met een cornervlag achter spelers aanrenden, etc.
Zucht... wat kan voetbal toch mooi zijn![]()
![]()
Lolquote:Op maandag 25 april 2005 23:08 schreef Yeahinho het volgende:
Wij knokken niet. OJC is een nette club!
REMO hadden we vorig seizoen in de poule (samen met GONA, Toofan, Laakkwartier enz.), was opzich een heel rielekst team in de uitwedstrijd, maar we stonden dan ook 4-0 achter. Naderhand nog een tijdje met een bestuurslid van REMO zitten praten in de kantine, dat ze de rotte appelen eruit geschopt hadden, vervolgens lees je in de krant de volgende dag dat er 2 wedstrijden na ons gestaakt zijn daar..quote:Op maandag 25 april 2005 22:54 schreef manny het volgende:
hiero heb je ook een paar van die ploegen waar men liever niet tegen speelt; REMO en dat soort teams. Soms heb je geluk en tref je een leuk team, maar er zijn ook van die zondagen dat het weer eens helemaal misgaat...
mooi dankje..., ik zit nog steeds te denken aan die 9-2 van zaterdagquote:Op dinsdag 26 april 2005 22:44 schreef MasterMido het volgende:
JPM01 ik moest weer mee doen met 4e tegen CVVO. We hebben 2-2 gespeeld. Ik heb nog gescoord en sorry ook een keer op de paal. Wij waren veel beter sorry dat we niet wonnen![]()
Dus we hebben goede zaken voor jullie gedaanNu kunnen jullie CVVO inhalen.
Daar moet je niet naar het spel kijkenquote:Op woensdag 27 april 2005 00:08 schreef JPM01 het volgende:
[..]
en aansluitend naar de dames2 wezen kijken..., wat beroerd spel zeg
We mogen voor promotie spelenquote:Op zondag 24 april 2005 14:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Tweede geworden uiteindelijk
Met een negatief doelsaldo
euh daar kijk ik niet naarquote:Op woensdag 27 april 2005 12:19 schreef MasterMido het volgende:
[..]
Daar moet je niet naar het spel kijken![]()
Hmm, drie wedstrijden als alles lukt... Een hele nacompetitie zegquote:Op woensdag 27 april 2005 12:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
We mogen voor promotie spelen![]()
![]()
Man wat gaat dat een feest worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |