abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 april 2005 @ 13:33:52 #176
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_26095408
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 11:43 schreef TheVulture het volgende:
Er zit volgens mij een groot verschil tussen dom en zwakzinnig en ik vind dat het zwakzinnige stel tegen zichzelf in bescherming had moeten worden genomen door SBS. Als het stel uit de uitzending was gehouden was het niet zo erg de hand gelopen denk ik... Domme paupers denken namelijk misstanden alleen met geweld te kunnen oplossen...
Net goed toch voor die vieze smerige pedo. Die kunnen ze van mij niet hard genoeg straffen zwakzinnig of niet. Ze hadden die gast meteen met zijn kop tegen de muur moeten beuken samen met zoonlief dat ie niet meer wakker word. Nooit meer, dan kan ie ook geen andere kindertjes misbruiken die galpijp.
  zaterdag 9 april 2005 @ 13:35:21 #177
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_26095454
Helemaal mee eens. Die schoft leek er nog trots op te zijn ook.....YUK
pi_26095493
Ja vind ik ook hoor, het is gewoon de realiteit en die mag SBS gewoon uitzenden als die bewoners dat roepen. Ik word dan ook moe van moraalridders die roepen dat dit onverantwoorde televisie is.
De daden van die pedofiel, dat is pas onverantwoord!
pi_26095980
Begrijp me goed, ik vind die pedofiel ook misselijkmakend en hij moet zwaarder gestraft worden dan ie tot nu toe is. Vind alleen niet dat je door de buurtbewoners moet worden belaagd maar dat de overheid veel harder tegen dit soort zieke personen moet optreden...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_26095995
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 13:58 schreef TheVulture het volgende:
Begrijp me goed, ik vind die pedofiel ook misselijkmakend en hij moet zwaarder gestraft worden dan ie tot nu toe is. Vind alleen niet dat je door de buurtbewoners moet worden belaagd maar dat de overheid veel harder tegen dit soort zieke personen moet optreden...
Ben ik met je eens
pi_26096842
quote:
Als de overheid het niet doet, kan je verwachten dat buurtbewoners het doen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 9 april 2005 @ 14:48:09 #182
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_26097073
Maar hey, die pedofiel had een ziekte en dat heeft ie nu niet meer hè!
pi_26097086
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 14:48 schreef BrauN het volgende:
Maar hey, die pedofiel had een ziekte en dat heeft ie nu niet meer hè!
pi_26097092
Hij wordt alleen wat tegengewerkt door "de instanties".
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 9 april 2005 @ 16:35:40 #185
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_26100100
quote:
Bossche buurt vooral boos op SBS6

Uitgegeven: 9 april 2005 14:34
Laatst gewijzigd: 9 april 2005 14:35
DEN BOSCH - De bewoners van de Graafsewijk in Den Bosch zijn vooral heel boos op programmamakers ('teringlijers') van SBS6. Ze zijn ervan overtuigd dat de uitzending van het SBS6-programma Probleemwijken de daarop volgende ellende heeft veroorzaakt.

"Ze hadden dat programma nooit mogen uitzenden", zegt een vrouw die zaterdagmiddag glasscherven bijeenveegt op de stoep tegenover een in de nacht van donderdag op vrijdag met houten schotten dichtgespijkerd pand aan de Plataanstraat. In dat huis woonde een echtpaar met hun zoon, van wie de man des huizes voor de camera van SBS6 verkondigde met zijn stiefdochter van acht "seks" te hebben gehad.

Media

De vrouw krijgt bijval van andere buurtgenoten. De meeste mensen in de wijk hebben het wel gehad met de media. Een blonde vrouw enkele huizen verder dreigt haar gevaarlijk blaffende honden los te laten bij de nadering van enkele vertegenwoordigers ('kankerlijers') van de pers. Twee cameraploegen van RTL en Omroep Brabant maken op veilige afstand videobeelden temidden van enkele motoragenten van de politie.

Een televisieploeg van SBS6 kreeg vrijdag al de wind van voren in de wijk. Een auto van de regionale omroep werd vrijdagavond geplunderd en beschadigd.

De wijk biedt zaterdagochtend een troosteloze aanblik. Uitgerukte stoeptegels zijn weliswaar inderhaast weer teruggelegd, maar de Plataanstraat ligt vol glasscherven, ruiten zijn ingegooid, en nogal wat auto's zijn ernstig beschadigd.

Praatje

De mensen zijn bang en kwaad door elkaar. Kinderen moeten binnen blijven en de politie is prominent aanwezig. Motoragenten en surveillancewagens rijden af en aan. Enkele vrouwelijke agenten op een mountainbike maken ontspannen een praatje met twee vrouwen uit de wijk. Maar het onderwerp is zorgvuldig afgebakend en beperkt zich tot de uitwisseling van wat meningen over het kille weer.

ME

Zaterdagavond speelt Den Bosch tegen PSV, in Eindhoven. "Dan is het hier effe rustig", denkt een buurtbewoonster. Maar wat daarna? De meningen zijn verdeeld over het optreden van de Mobiele Eenheid (ME) vrijdagavond. De ene zegt dat die de rellen heeft uitgelokt, de ander meent daarentegen dat zonder die ME het slagveld niet te overzien was geweest.

Wietteelt

De kern van de problemen zien de bewoners toch in de SBS6-uitzending. Tel daarbij op, dat enkele huurders de afgelopen maanden uit huis zijn gezet wegens wietteelt, en de conclusie is simpel: "Pedofielen kunnen hier zomaar blijven wonen. Maar heb je een wietplantje in huis, dan word je d'r uit gesmeten en kun je met je kinderen op straat gaan slapen", vat een bewoonster het leed en de woede samen.

En het is zeker niet afgelopen met de ellende, vrezen de bewoners. "Let maar op, vanavond, als die ME komt, gaat het weer mis", zegt een man. "Het was anders altijd zo'n fijne buurt om in te wonen."

"Ze hadden die mensen niet moeten oppakken, vrijdag. Dan was er niks gebeurd. Iedereen die hier op straat stond, werd opgepakt", vertelt een vrouw. Een man vult aan: "En in deze buurt komt iedereen voor elkaar op. We vormen hier een blok. Als de politie aan een van ons komt, komen ze ook aan mij."
nu.nl
pi_26100196
kortom een gezellige volkswijk
  zaterdag 9 april 2005 @ 16:40:37 #187
13456 AchJa
Shut up!!!
  zaterdag 9 april 2005 @ 17:12:45 #188
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_26101135
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
  zaterdag 9 april 2005 @ 18:20:20 #189
16715 Mylene
*schatje*
pi_26102734
quote:
Ik kan me de woede wel voorstellen. Zeker als je kinderen hebt. Voor hetzelfde geldt heeft ie met z'n gore tengels aan je kinderen gezeten. Ik vind het schande dat dat soort mensen gewoon in een wijk met kinderen worden gehuisvestigd. Achter slot en grendel ermee en nooit meer naar omkijken zou ik zeggen.
pi_26102795
Als je dat net ook bij het nieuws zag het leek er wel oorlog je zag de wijk geeneens door de ME busje die ervoor stonden...
  zaterdag 9 april 2005 @ 18:34:24 #191
16715 Mylene
*schatje*
pi_26103032
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 18:22 schreef Remzz het volgende:
Als je dat net ook bij het nieuws zag het leek er wel oorlog je zag de wijk geeneens door de ME busje die ervoor stonden...
Ja, de wijk is dan ook helemaal afgesloten.
  Trouwste user 2022 zaterdag 9 april 2005 @ 18:39:56 #192
7889 tong80
Spleenheup
pi_26103148
Hoor net opde radio een reportage, een vrouw komt haar eigen straat niet meer in omdat de straat ophet paspoort ontbreekt :

'GVD da kan toch nie m'n meske kan nie op straot slaope of wel dan? En m'n frietjes worre ook koud.'

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_26113018
quote:
in de tvgids staat wel Betonbuurt. Is die hele aflevering nou gecanceld oid
pi_26113054
We krijgen dan toch wel een plaatsvervangende reportage over de rellen in de Graaschewijk oid?
pi_26116807
quote:
pi_26118446
Geen probleemwijken meer dit seizoen dus...
  zondag 10 april 2005 @ 11:55:58 #197
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_26118577
Hmm..das jammer, door die rellen zou het ook wel eens meteen het laatste seizoen geweest kunnen zijn..
sig verwijderd door FA
pi_26118705
Die achterlijke pedo heeft maar 10 maanden hoeven zitten!!!! Opknopen die idioot.....
  zondag 10 april 2005 @ 12:26:26 #199
16715 Mylene
*schatje*
pi_26119252
quote:
Op zondag 10 april 2005 12:02 schreef soapie het volgende:
Die achterlijke pedo heeft maar 10 maanden hoeven zitten!!!! Opknopen die idioot.....
10 maanden maar?? En dan mag je ook nog gewoon terug naar je oude stekkie.

Terwijl als je een wietplantage in huis hebt gehad, overigens ook niet goed te praten, je de volgende 3 jaar of langer geen woning meer krijgt.

Beetje krom .
pi_26119309
quote:
Op zondag 10 april 2005 12:26 schreef schatje het volgende:

[..]

10 maanden maar?? En dan mag je ook nog gewoon terug naar je oude stekkie.

Terwijl als je een wietplantage in huis hebt gehad, overigens ook niet goed te praten, je de volgende 3 jaar of langer geen woning meer krijgt.

Beetje krom .
Welkom in het Nederlandse rechtssysteem, waar een kinderverkrachter of moordenaar minder zwaar wordt gestraft dan iemand die zijn parkeerbonnen niet betaald of die een paar plantjes wiet kweekt. (overigens moeten die laatste twee voorbeelden natuurlijk wel gewoon bestraft worden)
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')