AOWquote:
Ja, en van de overheid natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:03 schreef No-Li-Ta het volgende:
" Het is allemaal de schuld van de Rabobank! "
nope, ze vertelde dat zij WAO kreeg, en die gast AOW (terwijl hij nog niet 65 leek)quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:03 schreef Avalanche.. het volgende:
Nou volgens mij is het geen van beide, lijkt me gewoon WW.
huh? het was toch Rombouts die de schuld kreegquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:03 schreef No-Li-Ta het volgende:
" Het is allemaal de schuld van de Rabobank! "
ach ja ze krijgen ineens de ongeveer helft minder AOW/WAO hequote:Op vrijdag 8 april 2005 14:22 schreef Frggl het volgende:
"Joa, en toen kwam die Euro oek nog, had ok nemand om gevroagd!"
Prachtig die actiequote:Op vrijdag 8 april 2005 11:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kijk, de huisraad van pedo WIllem:
[afbeelding].
quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kijk, de huisraad van pedo WIllem:
[afbeelding].
Misschien via nieuwsgroepen?quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:17 schreef Takje het volgende:
Ik wil graag weten hoe ik die oudere afleveringen nog te zien kan krijgen. Wie weet iets?
Yo een bekende van de familie. (anders maak je geen kloon aan denk ik)quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:33 schreef Faaz het volgende:
Over die kerel wil ik geen woorden vuil maken maar aan de programmamakers wel. Ik vond het werkelijk schofterig wat SBS gisteren uitzond. Niet alleen laten ze zo'n man dit soort uitspraken doen, ze brengen pontificaal de foto in beeld van het meisje waar het om ging. Nou weet ik dat natuurlijk niet zeker maar ik durf er heel wat op te verwedden dat zij daar nooit toestemming voor gegeven heeft. Dit is echt een zeer grove schending van haar privacy. Het meisje was, afgaande op de uitzending, uit huis geplaatst, had geen contact meer met haar familie en bouwt in een instelling of pleeggezin een nieuw leven op. En dan komen de sensatiezoekers van SBS en die zetten haar voor heel Nederland te kijk als incestslachtoffer.
Kortom, wat een hufters de gasten die dit programma maken.
Daar is die woningbouwvereniging juist mee bezig.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:25 schreef Aurelium het volgende:
Kunnen ze die wijken niet preventief ruimen?
Ik bedoel eigenlijk meer de inwoners zelfquote:Op vrijdag 8 april 2005 18:28 schreef Sanne het volgende:
[..]
Daar is die woningbouwvereniging juist mee bezig.
Dichtspijkeren, leeg halen en 'nette' mensen zonder strafblad er in zettenquote:Op vrijdag 8 april 2005 18:28 schreef Sanne het volgende:
[..]
Daar is die woningbouwvereniging juist mee bezig.
"..en de rijken worden daardoor rijker en de armen nog armer!"quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:22 schreef Frggl het volgende:
"Joa, en toen kwam die Euro oek nog, had ok nemand om gevroagd!"
moet je vooral bij de gemeente gaan klagen ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |