quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kijk, de huisraad van pedo WIllem:
[afbeelding].
Is toch humorquote:Op vrijdag 8 april 2005 11:10 schreef Dylan Dog het volgende:
* Dylan Dog schaamt zicht lichtelijk voor zijn stadsgenoten...
Die vrouw was strontnerveus en volgens mij doodsbang.quote:Op donderdag 7 april 2005 23:37 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
de volgende dag zag ze niks meer...![]()
Die vrouw was sowieso een rare. Niks was goed, maar er iets tegen doen..."tis goed".
ja, maar toen het gebeurde was hij ziek, dat is door het Pieter Baan Centrum aangetoond hé...quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:21 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Die zoon heeft dezelfde tekortkomingen als die moeder volgens mij. zijn gewoon verstandelijk gehandicapte mensen.
Je gaat toch niet bij de man inwonen die je zusje heeft misbruikt?
of je blijft toch niet bij de man wonen die je dochter heeft misbruikt?
Je laat je moeder toch niet slaan door die kneus?
Ohw, ik dacht dat die zoon een zoon van Willi (de vrouw) was.quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:56 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ja die achterlijke was de zoon van die pedofiel willem.
Willie had een dochter maar die is verkracht door pedofiel willem.
hij heeft meer weg van Willy...dan van Willemquote:Op vrijdag 8 april 2005 11:40 schreef Koen-BE het volgende:
Die nogal idiote zoon was toch alleen maar de zoon van Willem en niet van Willy?
Ik dacht namelijk dat ze zeiden dat Willem die zoon uit een eerder huwelijk had en dat ie nu bij Willem en Willy woonde.
Nee ze zeiden duidelijk dat het een zoon was van Willem's vorige huwelijk.quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:08 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ohw, ik dacht dat die zoon een zoon van Willi (de vrouw) was.
Maar Willem had het aan de telefoon wel over "ik zal u mijn stiefzoon wel even geven"..quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:14 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Nee ze zeiden duidelijk dat het een zoon was van Willem's vorige huwelijk.
was hij met zijn zus getrouwd ofzoquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:14 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Nee ze zeiden duidelijk dat het een zoon was van Willem's vorige huwelijk.
Al die gasten hebben toch zo'n standaard kop? Petje op een veel te vadzig hoofd en een walgelijke snor.quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:19 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Ben ik trouwens de enige die vindt dat Willem verdomd veel weg heeft van die Huubke (?) van de aflevering Eindhoven?
'Komt d'r zo'n wijf naar me toe, of ik d'r misschien wil neuken.. Ik ben daar niet van gediend"
[afbeelding]
lolquote:Op vrijdag 8 april 2005 11:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kijk, de huisraad van pedo WIllem:
[afbeelding].
Zoonlief zie ik nog eerder rellen veroorzaken...dan rellen tegenhouden.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:07 schreef Reanimatie.com het volgende:
Moet je voorstellen; Zoon John en Vader Willem zijn stewards bij onze FC en moeten volgend jaar voor de veiligheid in ons stadionneke zorgen....
WAO of AOW?quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:43 schreef DrDentz het volgende:
al die wietkwekertjes met hun wao hebben wel plasmaschermen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |