Idd die waardeloze moeder is net zo erg als die kerelquote:Op vrijdag 8 april 2005 10:28 schreef Sanne het volgende:
[..]
En dan ook nog janken dat je je dochter al jaren niet hebt gezien en niet weet waar ze is.
Het is te zielig voor woorden, je zult zo'n moeder hebben.
geloof wel dat ze erg sim-pel is dat mens.quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:32 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Idd die waardeloze moeder is net zo erg als die kerel.
Zelfs als die gast niets gedaan had...dan had haar dochter nog uit huis gemoeten (denk ik) , die vrouw is gewoon geestelijk gehandicapt, en totaal niet in staat om kinderen op te voeden...bewijs is de zoon ..quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:32 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Idd die waardeloze moeder is net zo erg als die kerel.
duurde ook best lang voordat hij doorhad hoe het bed in elkaar zatquote:Op vrijdag 8 april 2005 10:36 schreef Steve-O het volgende:
Oja die simpele ziel van een zoon zakt ie door ze bed heen.
Dat was zo ongeveer het enige normale dat ik in dat gezin zag gebeurenquote:Op vrijdag 8 april 2005 10:36 schreef Steve-O het volgende:
dat was ook best ingewikkeld met die haak en die poten als je alleen maar BLO hebt en toch niet achterlijk bent.quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:37 schreef BobRooney het volgende:
[..]
duurde ook best lang voordat hij doorhad hoe het bed in elkaar zat
quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:39 schreef Sanne het volgende:
[..]
dat was ook best ingewikkeld met die haak en die poten als je alleen maar BLO hebt en toch niet achterlijk bent.
hedde weer de buurvrouw lopen neuken, lekker hé!quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:36 schreef Steve-O het volgende:
We hebben een oplettende kijker!quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:44 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Wat me elke aflevering weer opvalt is dat de schuld altijd bij andere mensen ligt. Zelf zijn ze altijd onschuldig.
quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:39 schreef Sanne het volgende:
[..]
dat was ook best ingewikkeld met die haak en die poten als je alleen maar BLO hebt en toch niet achterlijk bent.
Da zeg ikquote:Op vrijdag 8 april 2005 10:45 schreef Sanne het volgende:
Dat is toch altijd met kansloze types? Dat ze de schuld bij de maatschappij leggen?
quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:45 schreef 19_William_78 het volgende:
[..]
We hebben een oplettende kijker!
quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:46 schreef BobRooney het volgende:
[..]![]()
![]()
goddam zeg wat een figuur...alhoewel, die leeft in der eigen wereld, die weet 9 van de 10 keer volgens mij geeneens dat ze een zoon in huis heeft
ik heb medelijden met Willy
Voor de duidelijkheid niet 19_william_78
Is goed bedoeld hoor!quote:
Ook zoiets. Rekeningen niet kunnen betalen, maar wel vele biertjes wegtikken in het caféquote:Op vrijdag 8 april 2005 10:49 schreef Steve-O het volgende:
En dan maar zeggen dat carnaval niet kansloos is.
Stelletje hossende heikneuters .
Dat is gewoon tactiekquote:Op vrijdag 8 april 2005 10:56 schreef Sanne het volgende:
Ook zoiets, lekker op je brommertje tuffen met je vrouw achterop en je dan ineens realiseren dat je die dag voor had moeten komen omdat dat brommertje niet verzekerd is.
En dan de rekening op het debiele kind van je al even debiele vrouw afschuiven.
zo doen ze dat in Den Bosch...quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kijk, de huisraad van pedo WIllem:
[afbeelding].
quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding].
Is toch humorquote:Op vrijdag 8 april 2005 11:10 schreef Dylan Dog het volgende:
* Dylan Dog schaamt zicht lichtelijk voor zijn stadsgenoten...
Die vrouw was strontnerveus en volgens mij doodsbang.quote:Op donderdag 7 april 2005 23:37 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
de volgende dag zag ze niks meer...![]()
Die vrouw was sowieso een rare. Niks was goed, maar er iets tegen doen..."tis goed".
ja, maar toen het gebeurde was hij ziek, dat is door het Pieter Baan Centrum aangetoond hé...quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:21 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Die zoon heeft dezelfde tekortkomingen als die moeder volgens mij. zijn gewoon verstandelijk gehandicapte mensen.
Je gaat toch niet bij de man inwonen die je zusje heeft misbruikt?
of je blijft toch niet bij de man wonen die je dochter heeft misbruikt?
Je laat je moeder toch niet slaan door die kneus?
Ohw, ik dacht dat die zoon een zoon van Willi (de vrouw) was.quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:56 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ja die achterlijke was de zoon van die pedofiel willem.
Willie had een dochter maar die is verkracht door pedofiel willem.
hij heeft meer weg van Willy...dan van Willemquote:Op vrijdag 8 april 2005 11:40 schreef Koen-BE het volgende:
Die nogal idiote zoon was toch alleen maar de zoon van Willem en niet van Willy?
Ik dacht namelijk dat ze zeiden dat Willem die zoon uit een eerder huwelijk had en dat ie nu bij Willem en Willy woonde.
Nee ze zeiden duidelijk dat het een zoon was van Willem's vorige huwelijk.quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:08 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ohw, ik dacht dat die zoon een zoon van Willi (de vrouw) was.
Maar Willem had het aan de telefoon wel over "ik zal u mijn stiefzoon wel even geven"..quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:14 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Nee ze zeiden duidelijk dat het een zoon was van Willem's vorige huwelijk.
was hij met zijn zus getrouwd ofzoquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:14 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Nee ze zeiden duidelijk dat het een zoon was van Willem's vorige huwelijk.
Al die gasten hebben toch zo'n standaard kop? Petje op een veel te vadzig hoofd en een walgelijke snor.quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:19 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Ben ik trouwens de enige die vindt dat Willem verdomd veel weg heeft van die Huubke (?) van de aflevering Eindhoven?
'Komt d'r zo'n wijf naar me toe, of ik d'r misschien wil neuken.. Ik ben daar niet van gediend"
[afbeelding]
lolquote:Op vrijdag 8 april 2005 11:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding].
Zoonlief zie ik nog eerder rellen veroorzaken...dan rellen tegenhouden.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:07 schreef Reanimatie.com het volgende:
Moet je voorstellen; Zoon John en Vader Willem zijn stewards bij onze FC en moeten volgend jaar voor de veiligheid in ons stadionneke zorgen....
WAO of AOW?quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:43 schreef DrDentz het volgende:
al die wietkwekertjes met hun wao hebben wel plasmaschermen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |