Idd die waardeloze moeder is net zo erg als die kerelquote:Op vrijdag 8 april 2005 10:28 schreef Sanne het volgende:
[..]
En dan ook nog janken dat je je dochter al jaren niet hebt gezien en niet weet waar ze is.
Het is te zielig voor woorden, je zult zo'n moeder hebben.

geloof wel dat ze erg sim-pel is dat mens.quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:32 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Idd die waardeloze moeder is net zo erg als die kerel.

Zelfs als die gast niets gedaan had...dan had haar dochter nog uit huis gemoeten (denk ik) , die vrouw is gewoon geestelijk gehandicapt, en totaal niet in staat om kinderen op te voeden...bewijs is de zoon ..quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:32 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Idd die waardeloze moeder is net zo erg als die kerel.

duurde ook best lang voordat hij doorhad hoe het bed in elkaar zatquote:Op vrijdag 8 april 2005 10:36 schreef Steve-O het volgende:
Oja die simpele ziel van een zoon zakt ie door ze bed heen.

Dat was zo ongeveer het enige normale dat ik in dat gezin zag gebeurenquote:Op vrijdag 8 april 2005 10:36 schreef Steve-O het volgende:

dat was ook best ingewikkeld met die haak en die poten als je alleen maar BLO hebt en toch niet achterlijk bent.quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:37 schreef BobRooney het volgende:
[..]
duurde ook best lang voordat hij doorhad hoe het bed in elkaar zat

quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:39 schreef Sanne het volgende:
[..]
dat was ook best ingewikkeld met die haak en die poten als je alleen maar BLO hebt en toch niet achterlijk bent.

hedde weer de buurvrouw lopen neuken, lekker hé!quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:36 schreef Steve-O het volgende:

We hebben een oplettende kijker!quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:44 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Wat me elke aflevering weer opvalt is dat de schuld altijd bij andere mensen ligt. Zelf zijn ze altijd onschuldig.

quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:39 schreef Sanne het volgende:
[..]
dat was ook best ingewikkeld met die haak en die poten als je alleen maar BLO hebt en toch niet achterlijk bent.

Da zeg ikquote:Op vrijdag 8 april 2005 10:45 schreef Sanne het volgende:
Dat is toch altijd met kansloze types? Dat ze de schuld bij de maatschappij leggen?

quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:45 schreef 19_William_78 het volgende:
[..]
We hebben een oplettende kijker!

quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:46 schreef BobRooney het volgende:
[..]![]()
![]()
goddam zeg wat een figuur...alhoewel, die leeft in der eigen wereld, die weet 9 van de 10 keer volgens mij geeneens dat ze een zoon in huis heeft
ik heb medelijden met Willy
Voor de duidelijkheid niet 19_william_78

Is goed bedoeld hoor!quote:

Ook zoiets. Rekeningen niet kunnen betalen, maar wel vele biertjes wegtikken in het caféquote:Op vrijdag 8 april 2005 10:49 schreef Steve-O het volgende:
En dan maar zeggen dat carnaval niet kansloos is.
Stelletje hossende heikneuters .

Dat is gewoon tactiekquote:Op vrijdag 8 april 2005 10:56 schreef Sanne het volgende:
Ook zoiets, lekker op je brommertje tuffen met je vrouw achterop en je dan ineens realiseren dat je die dag voor had moeten komen omdat dat brommertje niet verzekerd is.
En dan de rekening op het debiele kind van je al even debiele vrouw afschuiven.

zo doen ze dat in Den Bosch...quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kijk, de huisraad van pedo WIllem:
[afbeelding].
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |