hey, ik ben lief voor je.quote:op donderdag 7 april 2005 21:15 schreef sara_raats het volgende:
knut jij bent toch ook moderator?
waarom zeg jij er niets van? ik vind het niet leuk meer al dat gepest
yvonne is pas lief, zij heeft me deze usernaam gegeven
maar de rest hier is allemaal shit!
waarom paint jij niet iets leuksquote:op donderdag 7 april 2005 21:15 schreef sara_raats het volgende:
sara praatsquote:op donderdag 7 april 2005 21:15 schreef sara_raats het volgende:
tis een ondankbare sletquote:op donderdag 7 april 2005 21:17 schreef dead-doll het volgende:
[..]
hey, ik ben lief voor je.
ik heb je nooit iets gedaan. ik heb zelfs een heel mooi topic voor je geopend en je naam in m'n ondertitel!
en dan mij nog shit noemen ook.
nou hoorquote:op donderdag 7 april 2005 21:15 schreef sara_raats het volgende:
zeik nietquote:op donderdag 7 april 2005 21:15 schreef sara_raats het volgende:
quote:op donderdag 7 april 2005 21:20 schreef sara_raats het volgende:
jullie kunnen alleen maar zeiken om te neuken en meer van die scheldpartijen
zeiken om te neuken?quote:op donderdag 7 april 2005 21:20 schreef sara_raats het volgende:
weinig tekeningenquote:op donderdag 7 april 2005 21:27 schreef onderjas het volgende:
goed topic!
quote:op donderdag 7 april 2005 21:33 schreef onderjas het volgende:
[..]
ik begin wel met tekenen, kan niet echt painten. maar ik probeer
neen, het is nuecken, tieten en bierquote:op donderdag 7 april 2005 21:20 schreef sara_raats het volgende:
quote:op donderdag 7 april 2005 21:37 schreef greatgonzo het volgende:
[afbeelding]
sorry voor mijn belabberde paint kwaliteiten
whehehequote:op donderdag 7 april 2005 21:37 schreef greatgonzo het volgende:
[afbeelding]
sorry voor mijn belabberde paint kwaliteiten
die lavalampquote:op donderdag 7 april 2005 21:42 schreef onderjas het volgende:
@greatgonzo: ze heeft haar hand daar niet tegen haar hoofd, blijft dat wel zitten?
[afbeelding]
quote:
quote:op donderdag 7 april 2005 21:42 schreef onderjas het volgende:
@greatgonzo: ze heeft haar hand daar niet tegen haar hoofd, blijft dat wel zitten?
[afbeelding]
quote:
quote:op donderdag 7 april 2005 21:57 schreef sara_raats het volgende:
ik kom niet meer in dit topic tekenen jullie maar lekker verder, stelletje kleuters
zei de preutse, vrouwelijke, lesbische belgquote:op donderdag 7 april 2005 21:57 schreef sara_raats het volgende:
ik kom niet meer in dit topic tekenen jullie maar lekker verder, stelletje kleuters
zal ik zeker doen. denk dat je toch stiekem gaat kijken namelijkquote:op donderdag 7 april 2005 21:57 schreef sara_raats het volgende:
lavalampquote:op donderdag 7 april 2005 22:05 schreef onderjas het volgende:
[..]
zal ik zeker doen. denk dat je toch stiekem gaat kijken namelijk
slechte grap eigelijk:
[afbeelding]
zeker niet slechtquote:op donderdag 7 april 2005 22:13 schreef zapsel het volgende:
[afbeelding]
niet slecht he?
voor mijn eerste keer paint![]()
![]()
quote:op donderdag 7 april 2005 22:17 schreef onderjas het volgende:
ik vind hem wel vet zapsel alleen op zie foto is ze geen foto model zoals op al haar foto's
quote:
je zou hier niet meer reageren belgisch patatteke dat gij er bentquote:op donderdag 7 april 2005 22:27 schreef sara_raats het volgende:
jullie blijven mij maar beledigen hè dat is het enige wat jullie kunnen.
aaaaaahquote:op donderdag 7 april 2005 22:27 schreef sara_raats het volgende:
ik zei het he, dat ze toch stiekem zou kijkenquote:op donderdag 7 april 2005 22:28 schreef renz0r het volgende:
[..]
je zou hier niet meer reageren belgisch patatteke dat gij er bent
je hebt gelijkquote:op donderdag 7 april 2005 22:31 schreef onderjas het volgende:
[..]
ik zei het he, dat ze toch stiekem zou kijken
gewoon door blijven vragen, na een tijdje denkt ze zo van; "waarom niet, dan houden ze teminsten op"quote:op donderdag 7 april 2005 22:35 schreef kanaiken het volgende:
[..]
je hebt gelijk
maar nog steeds geen tieten
wie weetquote:op donderdag 7 april 2005 22:47 schreef onderjas het volgende:
[..]
gewoon door blijven vragen, na een tijdje denkt ze zo van; "waarom niet, dan houden ze teminsten op"
greatgonzo: is dat uitgebeeld dat ze een kloon is of watze is lesbies he
dat meeeeen je nietquote:op donderdag 7 april 2005 22:52 schreef sara_raats het volgende:
ik wil niet met jullie neuken ofzo, ik ben lesbisch
quote:op donderdag 7 april 2005 22:27 schreef sara_raats het volgende:
perrrfectquote:op donderdag 7 april 2005 22:55 schreef greatgonzo het volgende:
ziehier, den voorbind dildo
[afbeelding]
ik vermaak me prima met je posts.quote:op donderdag 7 april 2005 22:56 schreef sara_raats het volgende:
, ik wil hier gewoon leuk posten
dit heb ik dus niet geschrevenquote:op donderdag 7 april 2005 21:57 schreef sara_raats het volgende:
hé neuksletje van mij... ik dacht dat je ging slapen.quote:
wij kunnen er niks aan doen, en er is ook geen mod hier op deze tijd.quote:op vrijdag 8 april 2005 00:21 schreef sararaats het volgende:
ik weet niet wat hier aan de hand is maar er staan posts die helemaal niet van mij komen en jullie doen er niks aan.
tofquote:op vrijdag 8 april 2005 00:29 schreef sararaats het volgende:
ik weet heel zeker dat ik geen nieuwe account heb aangemaakt, heb dat geannuleerd en ineens zie ik sara_raats hier verschijnen met hetzelfde onderschrift
ik weet heel zeker dat ik dat niet ben en ik was op dat tijdstip niet aanwezig
oh, dan is het gewoon iemand anders onder een naam die bijna gelijk is aan die van jou...quote:op vrijdag 8 april 2005 00:29 schreef sararaats het volgende:
ik weet heel zeker dat ik geen nieuwe account heb aangemaakt, heb dat geannuleerd en ineens zie ik sara_raats hier verschijnen met hetzelfde onderschrift
jazeg ik kan er niks aan doen, open een topic in fb ofzo en vraag een modje.quote:op vrijdag 8 april 2005 00:32 schreef sararaats het volgende:
en daar doen jullie niks aan. wat een kutforum zeg
het leven is hardquote:op vrijdag 8 april 2005 00:32 schreef sararaats het volgende:
ey heb je toevallig binnen nu en 2 maanden een hartoperatie, een tante verloren bij de tsunami en 10% overlevingskans bij die operatie?quote:op vrijdag 8 april 2005 00:29 schreef sararaats het volgende:
ik wil niet lullig zijn ofzo he maar je zit nu echt continu de huilie uit te hangen omdat je het forum zo kut vind.quote:op vrijdag 8 april 2005 00:32 schreef sararaats het volgende:
denk niet dat er veel verschil is met de achterkan hoorquote:op vrijdag 8 april 2005 00:35 schreef stefannn het volgende:
[..]
het leven is hard
maar wat nog harder is, is de voorkant van een trein
whehequote:op vrijdag 8 april 2005 00:36 schreef killswitch het volgende:
[..]
denk niet dat er veel verschil is met de achterkan hoor
moet je eens doen, echt een ervaringquote:op vrijdag 8 april 2005 00:37 schreef stefannn het volgende:
[..]
whehe
ik zal et ni weten, nooit geprobeerd
je loopt je nu al de hele dag te prostitueren, domme domme hoer!!quote:op vrijdag 8 april 2005 00:32 schreef sararaats het volgende:
nee iedere randmongool kan het dus jij ookquote:op vrijdag 8 april 2005 00:39 schreef stefannn het volgende:
heb je er geen opleiding voor nodig?
een droom komt uit!quote:op vrijdag 8 april 2005 00:39 schreef killswitch het volgende:
[..]
nee iedere randmongool kan het dus jij ook
-> dubbelgangerquote:op vrijdag 8 april 2005 00:33 schreef the_ed het volgende:
[..]
jazeg ik kan er niks aan doen, open een topic in fb ofzo en vraag een modje.
quote:op vrijdag 8 april 2005 01:48 schreef sararaats het volgende:
daar ben ik eigenlijk in de fout gegaan en moet de gevolgen dragen.
klein vraagje tussendoor: is dit echt een sexdatingsite?
ontopic: iets beter
jij post een dag na de enelaatste postquote:op zaterdag 9 april 2005 22:31 schreef hpoi het volgende:
damn, wanneer is deze soap nou afgelopen?
quote:op zaterdag 9 april 2005 22:32 schreef kanaiken het volgende:
[..]
jij post een dag na de enelaatste post
dan moet je niet zeuren over topics die nog leven, als je het zelf inblaastquote:
quote:op zaterdag 9 april 2005 23:14 schreef kanaiken het volgende:
[..]
dan moet je niet zeuren over topics die nog leven, als je het zelf inblaast
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |