Dan eet je toch een appel ofzo, zeurpiet.quote:Op donderdag 7 april 2005 18:50 schreef Jerruh het volgende:
ik wil geen vlees ik wil geen vlees ik WIL GEEN VLEEEESCH!
ik wil geen appel ik will geen appel!!!quote:Op donderdag 7 april 2005 18:54 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dan eet je toch een appel ofzo, zeurpiet.![]()
Ik ben ervandoor. Het ga jullie goed!![]()
Gossie... arme jijquote:Op donderdag 7 april 2005 19:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ben een pizza kwijt.
Net lag ie nog gewoon in de keuken.
Schattigquote:Op donderdag 7 april 2005 20:13 schreef Blubberzwijn het volgende:
[afbeelding]
me nichtje heeft een webcam gekregen voor haar verjaardag
"ik zie alleen je voorhoofd nu"quote:Op donderdag 7 april 2005 20:13 schreef Blubberzwijn het volgende:
[afbeelding]
me nichtje heeft een webcam gekregen voor haar verjaardag
Ja man.. werd eens tijd.quote:
Nee, nog niet. Ik denk dat dinges ook niet meer terugkomt.quote:
I know, I know.quote:Op donderdag 7 april 2005 20:37 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja man.. werd eens tijd.
Fulco- valt altijd uit en dan moet ik de laatste 2 berichten herhalen voor hem.
issie niet kapot dan?quote:Op donderdag 7 april 2005 20:31 schreef Blubberzwijn het volgende:
mijn webcam doet et alleen als het donker is, en dan moet ik em eerst een minuut recht in de lamp houden..kutding was nog duur ook
Och arme meneer.quote:Op donderdag 7 april 2005 20:46 schreef error het volgende:
Ik heb nog nooit een webcam gehad.
ik ben ook geen echte homo ook
Dan ben je ook geen echte homoquote:Op donderdag 7 april 2005 20:52 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Och arme meneer.
Persoonlijk gebruikte ik m'n webcam ook amper.
Geen echte homo meneerquote:Op donderdag 7 april 2005 20:55 schreef error het volgende:
[..]
Dan ben je ook geen echte homo
En als je me nog een keer 'meneer' noemt dan zal je het nooit meer worden ook![]()
Ja dan ben je meer een soort Jerruh, zal ik maar zeggenquote:Op donderdag 7 april 2005 20:56 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Geen echte homo meneer? Ah gelukkig
Sinds wanneer is ie het boegbeeld van...quote:Op donderdag 7 april 2005 21:05 schreef error het volgende:
[..]
Ja dan ben je meer een soort Jerruh, zal ik maar zeggen
Had je me me maar geen 'meneer' moeten noemenquote:Op donderdag 7 april 2005 21:07 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Sinds wanneer is ie het boegbeeld van...
iEUW
![]()
Okay meneer.. ik zal het nooit meer doenquote:Op donderdag 7 april 2005 21:12 schreef error het volgende:
[..]
Had je me me maar geen 'meneer' moeten noemen
quote:Op donderdag 7 april 2005 21:07 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Sinds wanneer is ie het boegbeeld van...
iEUW
![]()
uhm.. ja hoezo?quote:Op donderdag 7 april 2005 21:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wiz vergelijken met Jerruh..
Ik denk dat Jerruh boos wordt*wegduik*
Nou laat je lijstje maar aan ons horen..quote:Op donderdag 7 april 2005 21:18 schreef Dark_Killah het volgende:
Avond.
Vandaag mijn rapport gekregen, wist al dat het fokking vernaaid was. Dus dat betekent volgende periode nog minder fokken.. :x.
Maare, hoe is het met de homo's?
prima hoorquote:Op donderdag 7 april 2005 21:18 schreef Dark_Killah het volgende:
Avond.
Vandaag mijn rapport gekregen, wist al dat het fokking vernaaid was. Dus dat betekent volgende periode nog minder fokken.. :x.
Maare, hoe is het met de homo's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |