en ik maar wachten zeker?quote:
Concurrent van/voor wat?quote:Op woensdag 6 april 2005 23:09 schreef Ryan_R het volgende:
M-M ziet me als concurrent, How interesting![]()
jaja, zwolle is saaiquote:Op woensdag 6 april 2005 23:08 schreef Waxxer het volgende:
TVP, verzuchtte de eeuwige student vanuit een doorsnee provinciestad.
In de OP, niet in de fipo.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:10 schreef petre86 het volgende:
[..]
en ik maar wachten zeker?
de lapo-er was nieuw, had waarschijnlijk niet door wat er in de fipo in de kleine lettertjes staat en vandaar dat ik ( na aandringen van een knuffelbeest) zo galant ben
geslikt: drop: zoute zachte, daarvoor chocolade: brinky's, ook: water: vers getapt en op 240 manieren gecontroleerd èn gratis thuisbezorgdquote:Op woensdag 6 april 2005 23:08 schreef Cybart het volgende:
die topictitels worden ook steetds raarder
wat heb je geslikt/gesnoven/gerookt/gedronken?
tijd voor een onvervalste teleac cursus "creatief met topictitels"quote:Op woensdag 6 april 2005 23:13 schreef petre86 het volgende:
[..]
geslikt: drop: zoute zachte, daarvoor chocolade: brinky's, ook: water: vers getapt en op 240 manieren gecontroleerd èn gratis thuisbezorgd
"vissen naar complimentjes met des deel 4" was zo afgezaagd, vandaar
chocolademelk wel?quote:Op woensdag 6 april 2005 23:14 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb opeens zin in koffieIs niet zo verstandig he, op dit tijdstip...
ik krijg bij het woord "kurk" alweer rare gedachtenquote:Op woensdag 6 april 2005 23:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
tijd voor een onvervalste teleac cursus "creatief met topictitels"
(en ja daar mag het woord "kurk" in voorkomen)
Het project van mijn groepje is natuurlijk beter. Bij ons als beginners zie je meteen het verscholen talent. Het ervaren andere groepje had beter gekundquote:Op woensdag 6 april 2005 23:14 schreef wizarddragon het volgende:
Concurrenten in filmprojecten. Ik ben reuze benieuwd naar het eindresultaat.
wees blij dat ze niet in 1 bed liggen.. en dan maar vechten ove hoe de camera moet staan, en waar de mic's moeten hangen.. kijk in elkaars ogen maar beide 1 oog op de monitor etcquote:Op woensdag 6 april 2005 23:14 schreef wizarddragon het volgende:
Concurrenten in filmprojecten. Ik ben reuze benieuwd naar het eindresultaat.
homo's.... dan moet het altijd weer op de ranzige tour hequote:Op woensdag 6 april 2005 23:15 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik krijg bij het woord "kurk" alweer rare gedachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |