dat was bagger, dit niet.quote:op donderdag 7 april 2005 19:15 schreef leannetjuh-gurl het volgende:
havoc.. die doet al die sara topics elke keer dicht..
wat heeft hij toch tegen sara..
ja, über!quote:op donderdag 7 april 2005 20:50 schreef sara_raats het volgende:
moderator yvonne heeft m`n username aangepast, lief he![]()
gelijk oversteken?quote:op donderdag 7 april 2005 20:57 schreef sara_raats het volgende:
ik ben best wel geil nu, als jullie je pilekkes laten zien post ik mijn borsten okè?
hey, ik heb niet eens een pilekke.quote:op donderdag 7 april 2005 20:57 schreef sara_raats het volgende:
ik ben best wel geil nu, als jullie je pilekkes laten zien post ik mijn borsten okè?
ik zit echt te twijfelen of zij dat is of gewoon iemand die leuk probeert te zijn, wat zegt het ip?quote:
best moedig van je. dat kan ik wel waarderen.quote:op vrijdag 8 april 2005 01:59 schreef sararaats het volgende:
mag ik vriendelijk verzoeken mijn foto's weg te halen?
ik heb geen toestemming gegeven
kan ik ook waarderen. bedoel is beste humor met haarquote:op vrijdag 8 april 2005 02:05 schreef johnny_footballhero het volgende:
best moedig van je. dat kan ik wel waarderen.![]()
ja want als dat mijn foto was, had ik dat denk ik nooit toegegeven.quote:op vrijdag 8 april 2005 02:07 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
kan ik ook waarderen. bedoel is beste humor met haar![]()
omg helemaal overheen gelezenquote:op donderdag 7 april 2005 19:13 schreef bb-king het volgende:
potje met vet.
zoiets zei ze ook al, ja..quote:op vrijdag 8 april 2005 08:36 schreef greatgonzo het volgende:
maar een of andere pauper heeft haar nick gejat:
we hebben nu
sararaats
en sara_raats![]()
precies!quote:op vrijdag 8 april 2005 08:40 schreef greatgonzo het volgende:
ja, iets over dat yvonne haar nick had aangepast, maar dan toch blijven posten onder bijde nicks?
iemand heeft gewoon die nick gejat, d'r is maar een echte sara!!
zullen we sara met zijn allen roepen kinderen?quote:op vrijdag 8 april 2005 13:26 schreef greatgonzo het volgende:
leeft ze nog?
schandalig!quote:op dinsdag 12 april 2005 10:59 schreef greatgonzo het volgende:
kick....
volgens mij hebben we haar weg gepest
![]()
![]()
laat je tieten zien snolquote:op dinsdag 12 april 2005 11:09 schreef ingeborg_marx het volgende:
ik mis mijn lievertje zo , kom aub terug lieve sara![]()
optiefen kut kloonquote:op dinsdag 12 april 2005 11:09 schreef ingeborg_marx het volgende:
ga ff in je broek pissen ofzoquote:op dinsdag 12 april 2005 11:09 schreef ingeborg_marx het volgende:
quote:op dinsdag 12 april 2005 12:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
ik heb geen verstand van nieuwe topics openen of websites bouwen.
wie?quote:op dinsdag 12 april 2005 10:59 schreef greatgonzo het volgende:
kick....
volgens mij hebben we haar weg gepest
![]()
![]()
ik pis zowat in mijn broek van het lachenquote:op dinsdag 12 april 2005 14:05 schreef slimshady het volgende:
sara raats. maar ze heeft alweer een nieuwe kloon aangemaakt: ingeborg_marx.
nee?quote:op dinsdag 12 april 2005 14:12 schreef knut het volgende:
the_ed ? weet je trouwens dat er op flabber.nl een mp3 gelinkt staat naar jouw webspace ?
http://www.flabber.nl/arc(...)c2d7ff15a37a2b8bb7caquote:op dinsdag 12 april 2005 14:13 schreef the_ed het volgende:
[..]
nee?
hebben ze zeker via neukia...
ik kijk ff.
ja ik zie het, in het mp3tje staat ook dat het vanaf neukia komt, maar ik zal er ff wat aan doen.quote:op dinsdag 12 april 2005 14:14 schreef knut het volgende:
[..]
http://www.flabber.nl/arc(...)c2d7ff15a37a2b8bb7ca
quote:op dinsdag 12 april 2005 14:17 schreef the_ed het volgende:
[..]
ja ik zie het, in het mp3tje staat ook dat het vanaf neukia komt, maar ik zal er ff wat aan doen.
*klus*
er staat nu marduk - christraping black metal voor in de plaats
op flabber iemand nu;quote:
quote:
ligt het nu aan mij, of zijn er nog mensen die geen woord verstaan van dat yoda gebrul?
ik vond die aantal posts van/over geveltje ook wel erg leuk, dat ie geen beeld kreeg bij die mp3quote:
ja, lol, ik zat het te lezen idd.quote:op dinsdag 12 april 2005 15:34 schreef ronhui het volgende:
[..]
ik vond die aantal posts van/over geveltje ook wel erg leuk, dat ie geen beeld kreeg bij die mp3vooral de reacties dat ie dan zijn pc maar opnieuw moest installeren, die waren leuk
jij?quote:op dinsdag 12 april 2005 15:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
ontopic!wie opent er een "we want sara back" topic?
![]()
quote:
quote:sinds gisteren heeft mijn screensaver het in zijn bolleke gekregen om op ongewenste momenten te blijven hangen.
hoe komt dit en wat kan ik eraan doen?
ik heb windows 98
sara raats
quote:hij heeft het niet altijd.
mijn computer doet zowiezo vreemd
quote:vandaag bleef ie rond 16 u ineens hangen.
bwaa, ik ben aan het sparen voor een nieuwe maar het is echt irritant.
goedzo sara, blijf vooral alertquote:ik heb gewoon een screensaver van windows en gisteren was het niet de screensaver. ik heb ad aware gebruikt (ik weet niet wat ie precies doet) en het probleem lijkt opgelost te zijn.
ik heb een virusscan gedaan toen ie voor die eerste keer bleef hangen en hij vond niks
maar toch blijf ik alert want je weet nooit
geloof me, dat wil je ook niet. wel circuleren er nog paintjes van haar op dit forum.quote:op dinsdag 12 april 2005 16:29 schreef stribe het volgende:
erm ik kan nergens die foto's van sara vinden en heb al die fora doorgespit![]()
friends (0)quote:op dinsdag 12 april 2005 16:43 schreef slimshady het volgende:
die wil je ook niet zien. hier is haar webpagina inclusief foto's:
[verwijderd]
quote:op dinsdag 12 april 2005 16:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
sara post ook op faqman.
[..]
[..]
[..]
[..]
goedzo sara, blijf vooral alert
gestoord, manquote:op dinsdag 12 april 2005 23:16 schreef the_ed het volgende:
je kunt het zo gek niet bedenken, of iemand maakt het
ik heb ff een site gelinkt op neukia
jah we wachtenquote:op woensdag 13 april 2005 13:44 schreef greatgonzo het volgende:
pompslet....
en wanneer laat je je tieten zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |