zie je dit plotseling in een ander topic verschijnen. laten we sarahientje of hoe ze ook mag heten nou echt fok! overnemen na 1 keer haarzelf te hebben voorgesteld??? we moeten een anti-sarahding groep instellen nu het nog kan, voordat die verdomde charme (die lijkt te werkenquote:op donderdag 7 april 2005 18:05 schreef the_ed het volgende:
we hebben nu trouwens sararaats al als fok!mascotte...
ej leen.quote:op donderdag 7 april 2005 18:15 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
zie je dit plotseling in een ander topic verschijnen. laten we sarahientje of hoe ze ook mag heten nou echt fok! overnemen na 1 keer haarzelf te hebben voorgesteld??? we moeten een anti-sarahding groep instellen nu het nog kan, voordat die verdomde charme (die lijkt te werken
) haar werk te goed doet !!! kom nu in actie volgelingen en ik zal jullie leider zijn.
iemand neemt mij serieus?quote:op donderdag 7 april 2005 18:15 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
zie je dit plotseling in een ander topic verschijnen. laten we sarahientje of hoe ze ook mag heten nou echt fok! overnemen na 1 keer haarzelf te hebben voorgesteld??? we moeten een anti-sarahding groep instellen nu het nog kan, voordat die verdomde charme (die lijkt te werken
) haar werk te goed doet !!! kom nu in actie volgelingen en ik zal jullie leider zijn.
ohnee, een mascotte met haaruitval, dat lijkt me niksquote:op donderdag 7 april 2005 18:16 schreef sararaats het volgende:
al iets beter, mijn haar is ook weer ok
heb last van haaruitval
hangt ervanaf waar het haar uitvalt..quote:op donderdag 7 april 2005 18:18 schreef the_ed het volgende:
ohnee, een mascotte met haaruitval, dat lijkt me niks
laatmaar
hmmm, nu je het zegt, ff vragen in r&pquote:op donderdag 7 april 2005 18:19 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
hangt ervanaf waar het haar uitvalt..![]()
in ieder geval depressief... althans dat zegt ze in r&pquote:
dank je, maar wees gerust, dat komt niet vaak bij mij voor hoor. meestal heb ik gewoon baggerquote:op donderdag 7 april 2005 18:27 schreef braun het volgende:
ej goed topic trouwens.
goeie bagger!quote:op donderdag 7 april 2005 18:30 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
dank je, maar wees gerust, dat komt niet vaak bij mij voor hoor. meestal heb ik gewoon bagger![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |