foto's?quote:op woensdag 6 april 2005 20:13 schreef brechtje het volgende:
ik hgeb nu overal piercings
[brechtje]neeeeee ik heb nu heel ander haar niet zo wit en veel langer doe weg!!!!!!![/brechtje]quote:op woensdag 6 april 2005 20:17 schreef brechtje het volgende:
het gaat allemaal prima hoor cartwoman.
*zucht*
ik moet even bijkomen van die foto.
*slik*
hoe erg!!!
en anita, wou jij vertellen dat jij er niet meer op leek?
volgens mij wel hoor..:p
quote:op woensdag 6 april 2005 20:20 schreef brechtje het volgende:
uhm mama? boven in me oor, 2 in ieder oor beneden, in me neus (moet weer ff doorprikke)
en een navelpiercing in de zomer had je beloofd, en tongpiercing komt dr snel aan!
och meisje toch wat is het puberleven toch zwaar hequote:op woensdag 6 april 2005 20:20 schreef brechtje het volgende:
uhm mama? boven in me oor, 2 in ieder oor beneden, in me neus (moet weer ff doorprikke)
en een navelpiercing in de zomer had je beloofd, en tongpiercing komt dr snel aan!
heb ik nu ook!quote:op woensdag 6 april 2005 20:20 schreef brechtje het volgende:
en een navelpiercing in de zomer had je beloofd
oeh, dan gaan we meeten!quote:op woensdag 6 april 2005 20:20 schreef brechtje het volgende:
en tongpiercing komt dr snel aan!
wat je achter de schermen met dr doet...quote:op woensdag 6 april 2005 20:01 schreef kastanova het volgende:
heeft je moeder al foto's laten zien van wat ik achter de schermen allemaal met haar doe?.
ach pubers he, gotta love 'mquote:op woensdag 6 april 2005 20:55 schreef daniman het volgende:
ze lult dus uit dr nek
nou ja dat heb ik in het verleden wel eens vaker gezien geloof ik
geef dr een banquote:op woensdag 6 april 2005 20:44 schreef yvonne het volgende:
en ze is naar bed
en ze heeft gaatjes voor dr oren en geen piercings
quote:op woensdag 6 april 2005 20:01 schreef kastanova het volgende:
heeft je moeder al foto's laten zien van wat ik achter de schermen allemaal met haar doe?.
tsss..quote:op woensdag 6 april 2005 20:44 schreef yvonne het volgende:
en ze is naar bed
en ze heeft gaatjes voor dr oren en geen piercings
quote:
quote:
quote:op woensdag 6 april 2005 20:20 schreef brechtje het volgende:
communicatie binnen een gezin blijft belangrijk.quote:
groot gelijk.quote:op donderdag 7 april 2005 15:11 schreef brechtje het volgende:
[..]
tsss..
k ging niet naar bed, ging bove nog ff tv kijken..
en gaatjes in je oren zijn ook piercings, en heb er 5 in me oren!
ook een neuspiercing mama, maar die is onstoken
en van de zomer krijg ik dus een navelpiercing en zo snel mogelijk een tong
quote:op donderdag 7 april 2005 15:55 schreef cerror het volgende:
capslock + verschrikkelijk taalgebruik... ja hoor het is weer terug.
weet je zeker dat je niet de zus van meki bent?quote:op woensdag 6 april 2005 19:37 schreef brechtje het volgende:
de enige echte brechtje
dochter van yvonne, de admin van heel dit forum.
quote:op donderdag 7 april 2005 18:06 schreef _elmaikel_ het volgende:
ga maar weer snel weer weg....
zeg doe es lief!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |