Oh, ik hoop het zo. Nou, dan wacht ik ook maar af. Thanks voor de info in elk geval.quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:21 schreef DeathStella het volgende:
Dat van dat gerucht. Iemand op een ander, kleinschaliger, forum vertelde dus dat hij het uit betrouwbare bron had vernomen. Op zich denk ik niet dat hij onzin zal zeggen, op dat forum lijken veel mensen elkaar te kennen, maar aan de andere kan heeft The Cure een tijdje terug volgens mij gezegd geen festivals te gaan doen dit jaar. Ik weet het dus absoluut niet zeker. Er stond ook bij dat het deze week bekend zou worden gemaakt, dus ik wacht wel af.
EN ze hebben vrij laat Pinkpop afgezegd, toch?quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:21 schreef DeathStella het volgende:
Dat van dat gerucht. Iemand op een ander, kleinschaliger, forum vertelde dus dat hij het uit betrouwbare bron had vernomen. Op zich denk ik niet dat hij onzin zal zeggen, op dat forum lijken veel mensen elkaar te kennen, maar aan de andere kan heeft The Cure een tijdje terug volgens mij gezegd geen festivals te gaan doen dit jaar. Ik weet het dus absoluut niet zeker. Er stond ook bij dat het deze week bekend zou worden gemaakt, dus ik wacht wel af.
Aha!quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:08 schreef Dr_Evil het volgende:
Rock in park advertentie in nieuwe revu:
Feeder, Admiral Freebee, The Departure..
van de 60.000 toch? of wast nou 50.000quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:51 schreef Toffe_Ellende het volgende:
de teller op 40.000 hoorde ik.. maar dat is al een hele tijd geleden.
Dat was FoR, Rockin' Park staat op 25.000 geloof ik.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:51 schreef Toffe_Ellende het volgende:
de teller op 40.000 hoorde ik.. maar dat is al een hele tijd geleden.
van de hoeveel? Mojo ging er niet vanuit dat het uitverkocht zou worden.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:01 schreef superheist het volgende:
[..]
Dat was FoR, Rockin' Park staat op 25.000 geloof ik.
wat is die capaciteit dan?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:54 schreef superheist het volgende:
Mojo verwachtte 20.000 - 25.000 mensen. het is op hetzelfde terrein als FoR dus net zo'n grote capaciteit..
mojo heeft voor RIP een maximumcapaciteit van 50.000 bezoekers berekendquote:
die is ook hoger dan bij PPquote:Op zondag 22 mei 2005 17:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
het gaat om de kwaliteit en niet om de kwantiteit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |