Lui is ie zeker. Hij heeft wel drie bands toegevoegd, maar die rode (rollende) balk bovenin vermeldt nog steeds dat jimmy eat world niet komt..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:09 schreef LomarVe het volgende:
Hmm, dat Feeder na een maand nog niet op de rp site staat vind ik toch vreemd. Hebben we te maken met een luie webmaster?? En nog een bescheiden wishlist:
<blaat>
je mag met een 'verantwoordelijke volwassene' Dus als je iemand van 18+ kom je er sowieso in.. Verder snap ik ook niet waarom ze zo'n leeftijd regeling bedacht hebben... FoR is minimaal 14quote:Op zondag 15 mei 2005 22:49 schreef Boeman het volgende:
Maar waarom zouden ze een minimumleeftijd van 18 hebben ingesteld?
Op de site staat: 'Personen onder de 18 jaar worden bovendien alleen onder begeleiding van een verantwoordelijke volwassene toegelaten.'.
Wat als ik daar als 17- (en half) jarige kom? Lijkt me geen probleem zo, maar toch...
Nou wou ik de organisatie hier even over mailen, kan ik nergens een e-mail adres vinden, zowel op de rockin' park site als op de site van mojo niks te vinden.
En in het programma staat dat Jimmy Eat World wel komtquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:20 schreef icebliss het volgende:
[..]
Lui is ie zeker. Hij heeft wel drie bands toegevoegd, maar die rode (rollende) balk bovenin vermeldt nog steeds dat jimmy eat world niet komt..
ok,quote:Op maandag 16 mei 2005 14:55 schreef rubbereend het volgende:
ze gaan daar echt niet moelijk overdoen, neem dat maar van mij aan.
Nou zeg, ja! Even updaten die handel!quote:Op maandag 16 mei 2005 16:07 schreef QyRoZ het volgende:
Nou, PP is bijna afgelopen, nu mogen er wel nieuwe aankondigingen komen.
wie zouden er volgens die theorie nog meer komen dan?quote:Op maandag 16 mei 2005 22:08 schreef rubbereend het volgende:alle bands die voor PP afzeggen komen op RIP
quote:Op maandag 16 mei 2005 22:03 schreef DeathStella het volgende:
Op een ander forum vertelde iemand dat hij uit betrouwbare bron had vernomen dat deze week door Yorin en MOJO The Cure bevestigd zal worden. Ik weet niet wat ik er van moet geloven, maar als het waar is koop ik direct een kaartje.![]()
Ik had vorig jaar hoge verwachtingen toen ik naar Werchter ging. Heb ze daar gezien en het viel - helaas - erg tegen.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:03 schreef DeathStella het volgende:
Op een ander forum vertelde iemand dat hij uit betrouwbare bron had vernomen dat deze week door Yorin en MOJO The Cure bevestigd zal worden. Ik weet niet wat ik er van moet geloven, maar als het waar is koop ik direct een kaartje.![]()
En hoe sterk is dat gerucht? Is hier al iets meer over bekend? Heb al een kaartje, want Nine Inch Nails komen, maar als ook the Cure komt ben ik helemáál tevreden!quote:Op maandag 16 mei 2005 22:03 schreef DeathStella het volgende:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:19 schreef superheist het volgende:
White Stripes zullen niet aanwezig zijn. Staan de 26e in Rusland. www.whitestripes.com
Als een gerucht waar is, dan is het geen gerucht meer hequote:Op woensdag 18 mei 2005 12:57 schreef Flap13 het volgende:
Weet iemand wat er waar is over de geruchten van the Cure?
Precies, en dat resultaat probeer ik met mijn vraag te bewerkstelligen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:58 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Als een gerucht waar is, dan is het geen gerucht meer he
Oh, ik hoop het zo. Nou, dan wacht ik ook maar af. Thanks voor de info in elk geval.quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:21 schreef DeathStella het volgende:
Dat van dat gerucht. Iemand op een ander, kleinschaliger, forum vertelde dus dat hij het uit betrouwbare bron had vernomen. Op zich denk ik niet dat hij onzin zal zeggen, op dat forum lijken veel mensen elkaar te kennen, maar aan de andere kan heeft The Cure een tijdje terug volgens mij gezegd geen festivals te gaan doen dit jaar. Ik weet het dus absoluut niet zeker. Er stond ook bij dat het deze week bekend zou worden gemaakt, dus ik wacht wel af.
EN ze hebben vrij laat Pinkpop afgezegd, toch?quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:21 schreef DeathStella het volgende:
Dat van dat gerucht. Iemand op een ander, kleinschaliger, forum vertelde dus dat hij het uit betrouwbare bron had vernomen. Op zich denk ik niet dat hij onzin zal zeggen, op dat forum lijken veel mensen elkaar te kennen, maar aan de andere kan heeft The Cure een tijdje terug volgens mij gezegd geen festivals te gaan doen dit jaar. Ik weet het dus absoluut niet zeker. Er stond ook bij dat het deze week bekend zou worden gemaakt, dus ik wacht wel af.
Aha!quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:08 schreef Dr_Evil het volgende:
Rock in park advertentie in nieuwe revu:
Feeder, Admiral Freebee, The Departure..
van de 60.000 toch? of wast nou 50.000quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:51 schreef Toffe_Ellende het volgende:
de teller op 40.000 hoorde ik.. maar dat is al een hele tijd geleden.
Dat was FoR, Rockin' Park staat op 25.000 geloof ik.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:51 schreef Toffe_Ellende het volgende:
de teller op 40.000 hoorde ik.. maar dat is al een hele tijd geleden.
van de hoeveel? Mojo ging er niet vanuit dat het uitverkocht zou worden.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:01 schreef superheist het volgende:
[..]
Dat was FoR, Rockin' Park staat op 25.000 geloof ik.
wat is die capaciteit dan?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:54 schreef superheist het volgende:
Mojo verwachtte 20.000 - 25.000 mensen. het is op hetzelfde terrein als FoR dus net zo'n grote capaciteit..
mojo heeft voor RIP een maximumcapaciteit van 50.000 bezoekers berekendquote:
die is ook hoger dan bij PPquote:Op zondag 22 mei 2005 17:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
het gaat om de kwaliteit en niet om de kwantiteit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |