Dus toch!!quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:42 schreef Pirate_Jim het volgende:
De persoon op de smilie is Will Ryker van Star Trek: TNG.. (Nee het was geen star trek forum) Waarom er nou "What the christ" bij staat weet ik niet, maar ik vond het wel komisch op een vage manier.
“Fear is the path to the Dark Side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering.”quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:24 schreef Laton het volgende:
[..]
Dus toch!!
Ik vreesde te nerdig over te komen mocht mijn vermoeden over 'smans identiteit niet kloppen
quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:30 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
“Fear is the path to the Dark Side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering.”
![]()
Haha die foto!! Kom echt niet meer bij!quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:51 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Ik zou zo dit hele topic vol kunnen lullen met nerd-speak, maar dat zullen we maar niet doen.
Zullen we het daarom maar bij deze foto laten?
[afbeelding]
als iemand verliefd is op je dan zal je dat toch wel kunnen merken?quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:13 schreef MaRySe het volgende:
Je moet het haar laten merken ! Anders wordt het nooit wat,
ze kan toch niet ruiken dat jij haar leuk vind ?
IIG ik niet
Lijkt me ook, met name wat er staat in de openingspost en de post van PJ een paar posts hierboven.quote:Op donderdag 7 april 2005 19:52 schreef HenryHill het volgende:
Ik weet niet hoe raar ze in elkaar steekt, maar misschien vind ze het heel belangrijk voor d'r eigenwaarde dat men haar leuk vind, en wil ze alleen bevestiging hebben dat ook jij d'r leuk vind.
Haha.. ja goed he?quote:
De vriendschap niet kwijt willen raken is natuurlijk ook een achterhaalde uitspraak.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:23 schreef Pirate_Jim het volgende:
[..]
Haha.. ja goed he?
Maar ik denk dat het meer een kwestie is dat ze de vriendschap niet wil kwijtraken. Zo bracht ze het door de telefoon tenminste... Ik vind het opzich niet erg, want ik vind een vriendschap met haar prima. Onze vriendschap is ook gewoon begonnen met niets erachter dus ik heb geen probleem om dat zo voort te zetten. Er zwemmen meer vissen in de zee en door het met haar erover te hebben gehad hoef ik ook niet steeds erover door te zeuren of ze me nou wel of niet wil.
Ik denk dat als ze je echt leuk vond dat je nu met haar in bed lag, sorry maar helaas. Vrouwen zijn net zoals mannen, en als je je echt tot elkaar aangetrokken voelt gaat het echt anders.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:23 schreef Pirate_Jim het volgende:
[..]
Haha.. ja goed he?
Maar ik denk dat het meer een kwestie is dat ze de vriendschap niet wil kwijtraken. Zo bracht ze het door de telefoon tenminste... Ik vind het opzich niet erg, want ik vind een vriendschap met haar prima. Onze vriendschap is ook gewoon begonnen met niets erachter dus ik heb geen probleem om dat zo voort te zetten. Er zwemmen meer vissen in de zee en door het met haar erover te hebben gehad hoef ik ook niet steeds erover door te zeuren of ze me nou wel of niet wil.
dat denk ik niet...quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:26 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Vrouwen zijn net zoals mannen.
Sure.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:13 schreef Pirate_Jim het volgende:
Maar het komt er dus op neer dat zij zelf ook niet wist waar ze op doelde op het gesprek die dinsdag.
hey jammer jim,quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:40 schreef Pirate_Jim het volgende:
[..]
Dat zei ze letterlijk tegen mij. Ik kan er ook niet meer van maken
L - E - E - Squote:Op zaterdag 9 april 2005 01:05 schreef Xennia het volgende:
Ze heeft haar egoboost binnen begrijp ik en nu ben je niet meer interessant?
Daar dacht ik ook aan idd. Stomme wijven zeg. Ze wilde gewoon dat jij haar ook leuk en lekker vond, gewoon een egoboost..quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:05 schreef Xennia het volgende:
Ze heeft haar egoboost binnen begrijp ik en nu ben je niet meer interessant?
Die smilie is inderdaad onovertroffen..elke keer als ik hem zie moet ik weer lachen!quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:12 schreef nozem het volgende:
ik vind je smilie trouwens HI-LA-RISCH!
Ik denk dat het een hit van Alberto-formaat kan worden met de juiste promotie!
[afbeelding]
Mijn dag is al meteen goed (ben net wakker..)quote:
Als ik dat zo lees lijkt het er wel op ja...quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:48 schreef fembol het volgende:
volgens mij gaat ze nu ineens hard to get spelen, anders was ze er nooooooit over begonnen,
aldus een vrouw zonder relatie...
Tja, TS is zelf ook zo simpel als een deurknop; hij heeft wel gevoelens, maar doet er niets mee. Logisch dat zij dan zegt: Laters, ik ga er 1 zoeken die wel moeite voor me doet.quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:01 schreef Neverland het volgende:
[..]
Als ik dat zo lees lijkt het er wel op ja...
Waarom zou ze er anders over beginnen?
zij: "ja uhmz heb je eigenlijk gevoelens voor mij?"
ts: *na een tijd nadenken* "ja ik ben tot de conclusie gekomen dat ik gevoelens voor je heb.
zij: "oh ja laten we dan maar gewoon vrienden blijven.."
ts: "joa is prima joh!"
Ik bedoel!!![]()
verkeerde topicquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:41 schreef JoeyT het volgende:
Friends---> Joey zegt tegen Ross: It just seems like Ross is the kind of guy that would marry a woman on the verge of being a lesbian and then push her over the edge...
Sorry ik moest hier meteen aan denken toen ik je verhaal las![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |