abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26072068
Je moet het haar laten merken ! Anders wordt het nooit wat,
ze kan toch niet ruiken dat jij haar leuk vind ?
IIG ik niet
pi_26072301
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 11:42 schreef Pirate_Jim het volgende:
De persoon op de smilie is Will Ryker van Star Trek: TNG.. (Nee het was geen star trek forum) Waarom er nou "What the christ" bij staat weet ik niet, maar ik vond het wel komisch op een vage manier.
Dus toch!!

Ik vreesde te nerdig over te komen mocht mijn vermoeden over 'smans identiteit niet kloppen
underground forever baby
pi_26072442
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 14:24 schreef Laton het volgende:

[..]

Dus toch!!

Ik vreesde te nerdig over te komen mocht mijn vermoeden over 'smans identiteit niet kloppen
“Fear is the path to the Dark Side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering.”

War. War never changes.
pi_26072703
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 14:30 schreef GrootmeesterFlits het volgende:

[..]

“Fear is the path to the Dark Side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering.”

underground forever baby
pi_26072955
Ik zou zo dit hele topic vol kunnen lullen met nerd-speak, maar dat zullen we maar niet doen.

Zullen we het daarom maar bij deze foto laten?
War. War never changes.
  vrijdag 8 april 2005 @ 16:19:57 #56
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_26074864
was blijven slapen kerel... gewoon vriendschappelijk!
pi_26075363
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 14:51 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Ik zou zo dit hele topic vol kunnen lullen met nerd-speak, maar dat zullen we maar niet doen.

Zullen we het daarom maar bij deze foto laten?
[afbeelding]
Haha die foto!! Kom echt niet meer bij!

Maar ik ben ook benieuwd naar de uitkomst.
Denk dat ze je gewoon aan het uittesten is of jij iets voor haar voelt of niet. Of de reden daarachter is dat zij ook iets voor jou voelt......die kans is redelijk aanwezig als je het mij vraagt (ben tenslotte ook vrouw).........nou we lezen het vanavond wel! Succes....
  vrijdag 8 april 2005 @ 17:12:50 #58
118716 fnaticroach
wat is het lot nu eigenlijk
pi_26076189
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 14:13 schreef MaRySe het volgende:
Je moet het haar laten merken ! Anders wordt het nooit wat,
ze kan toch niet ruiken dat jij haar leuk vind ?
IIG ik niet
als iemand verliefd is op je dan zal je dat toch wel kunnen merken?
pi_26087286
Well I'm back...

Was opzich een vage dag.. Ik had haar al vroeg in de middag gezegd dat het me niet helemaal lekker zat van dinsdag maar ze ging er niet echt op in, dus ik dacht van "dan maar op een ander moment want forceren is ook niet het beste wat je kan doen"

Hebben we een film in de bios gekeken en daarna een film bij haar thuis.. daarna een beetje droog gelachen en toen bleek het alweer zo laat te zijn dat ik toch echt moest gaan (ben dus nu net pas terug) Goed.. dus dat ging allemaal wat loos. Vreemd genoeg was het wel ok toen ik bij haar thuis zat. Had niet echt de behoefte om erover te praten op dat moment... maar toen ik bij de bushalte stond dacht ik wel "Shit had ik het nou maar wel gedaan"

Dus dan denk je..wat een ei... zitten we te wachten op een conclusie en dan zegt ie niks..

Nee want ik heb haar opgebeld. Ik zei dat ik het een beetje kut vond om het via de tel te doen maar dat we er gewoon over moeten praten en het niet elke keer uitstellen. Zij was het met me eens en zij wilde er eigenlijk ook wel over praten. Maar het komt er dus op neer dat zij zelf ook niet wist waar ze op doelde op het gesprek die dinsdag. Ik vertelde haar dat ik erdoor over na ben gaan denken en dat ik haar wel leuk vond.. Kwam heel duidelijk bij haar uit dat ze niet wist wat en hoe en dat het haar beter lijkt gewoon vrienden te blijven... waar ik het eigenlijk wel mee eens ben..

Vaagheid is nu groot en deels uitgepraat. Het bleef een vaag gesprek maar ik heb er nu geen kopzorgen meer over. Zij weet wat ik over haar denk en ik weet wat ik over haar denk en wat ze zelf denkt weten we allebei niet Vriendschap loopt absoluut geen gevaar, gesprek verliep goed...

Dus probleem opgelost zou ik zeggen. Al blijft het toch nog wel vaag
I like pie.
  zaterdag 9 april 2005 @ 00:18:34 #60
42555 Tomek
Take on the world!
pi_26087408
what the christ, ze wil je niet
pi_26087459
Geen seks dus
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_26087511
quote:
Op donderdag 7 april 2005 19:52 schreef HenryHill het volgende:
Ik weet niet hoe raar ze in elkaar steekt, maar misschien vind ze het heel belangrijk voor d'r eigenwaarde dat men haar leuk vind, en wil ze alleen bevestiging hebben dat ook jij d'r leuk vind.
Lijkt me ook, met name wat er staat in de openingspost en de post van PJ een paar posts hierboven.
pi_26087556
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 00:18 schreef Tomek het volgende:
what the christ, ze wil je niet
Haha.. ja goed he?

Maar ik denk dat het meer een kwestie is dat ze de vriendschap niet wil kwijtraken. Zo bracht ze het door de telefoon tenminste... Ik vind het opzich niet erg, want ik vind een vriendschap met haar prima. Onze vriendschap is ook gewoon begonnen met niets erachter dus ik heb geen probleem om dat zo voort te zetten. Er zwemmen meer vissen in de zee en door het met haar erover te hebben gehad hoef ik ook niet steeds erover door te zeuren of ze me nou wel of niet wil.
I like pie.
  zaterdag 9 april 2005 @ 00:25:51 #64
83417 MeneerGiraffe
Het is Menéér Giraffe voor jou
pi_26087602
  zaterdag 9 april 2005 @ 00:26:07 #65
42555 Tomek
Take on the world!
pi_26087607
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 00:23 schreef Pirate_Jim het volgende:

[..]

Haha.. ja goed he?

Maar ik denk dat het meer een kwestie is dat ze de vriendschap niet wil kwijtraken. Zo bracht ze het door de telefoon tenminste... Ik vind het opzich niet erg, want ik vind een vriendschap met haar prima. Onze vriendschap is ook gewoon begonnen met niets erachter dus ik heb geen probleem om dat zo voort te zetten. Er zwemmen meer vissen in de zee en door het met haar erover te hebben gehad hoef ik ook niet steeds erover door te zeuren of ze me nou wel of niet wil.
De vriendschap niet kwijt willen raken is natuurlijk ook een achterhaalde uitspraak.
Als je iemand ECHT leuk vindt, dan mag dat geen reden zijn.

Als ze haar beentjes gespreid had was je er waarschijnlijk zo bovenop gedoken.

What the christ vriendschap
  zaterdag 9 april 2005 @ 00:26:39 #66
83417 MeneerGiraffe
Het is Menéér Giraffe voor jou
pi_26087622
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 00:23 schreef Pirate_Jim het volgende:

[..]

Haha.. ja goed he?

Ik denk dat als ze je echt leuk vond dat je nu met haar in bed lag, sorry maar helaas. Vrouwen zijn net zoals mannen, en als je je echt tot elkaar aangetrokken voelt gaat het echt anders.
  zaterdag 9 april 2005 @ 00:28:46 #67
42555 Tomek
Take on the world!
pi_26087673
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 00:26 schreef MeneerGiraffe het volgende:

[..]
Vrouwen zijn net zoals mannen.
dat denk ik niet...
pi_26087759
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 00:13 schreef Pirate_Jim het volgende:
Maar het komt er dus op neer dat zij zelf ook niet wist waar ze op doelde op het gesprek die dinsdag.
Sure.
pi_26087978
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 00:32 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Sure.
Dat zei ze letterlijk tegen mij. Ik kan er ook niet meer van maken
I like pie.
  zaterdag 9 april 2005 @ 01:03:21 #70
118716 fnaticroach
pi_26088493
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 00:28 schreef Tomek het volgende:

[..]

dat denk ik niet...
dat weet ik wel zeker
  zaterdag 9 april 2005 @ 01:05:00 #71
118716 fnaticroach
pi_26088525
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 00:40 schreef Pirate_Jim het volgende:

[..]

Dat zei ze letterlijk tegen mij. Ik kan er ook niet meer van maken
hey jammer jim,
eigenlijk niet het antwoord waarop ik hoopte.
wanneer heb je voor het laatst met meisje gezoend/geneukt? en hoe reageerde ze toen daarop?
eerste vraag hoef je niet te beantwoorden hoor dat zijn prive zaken, alles eigenlijk maar toch
pi_26088530
Ze heeft haar egoboost binnen begrijp ik en nu ben je niet meer interessant?
  zaterdag 9 april 2005 @ 01:08:35 #73
118716 fnaticroach
pi_26088607
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 01:05 schreef Xennia het volgende:
L - E - E - S
pi_26088627
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 01:05 schreef Xennia het volgende:
Daar dacht ik ook aan idd. Stomme wijven zeg. Ze wilde gewoon dat jij haar ook leuk en lekker vond, gewoon een egoboost..

Je had haar een paar weekjes moeten negeren, dan was er misschien nog seks geweest..
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_26088633
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 01:08 schreef fnaticroach het volgende:

[..]

L - E - E - S
Dat doe ik, maar dan wel tussen de regels door
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')