abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26088675
ik vind je smilie trouwens HI-LA-RISCH!

Ik denk dat het een hit van Alberto-formaat kan worden met de juiste promotie!

I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_26090527
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 01:12 schreef nozem het volgende:
ik vind je smilie trouwens HI-LA-RISCH!

Ik denk dat het een hit van Alberto-formaat kan worden met de juiste promotie!

[afbeelding]
Die smilie is inderdaad onovertroffen..elke keer als ik hem zie moet ik weer lachen!

Overigens vermoed ik dat met alcohol en zo'n stoeimoment er alsnog iets gebeurd.
underground forever baby
pi_26095830
Ik wist eigenlijk wel al dat ze zou zeggen wat ze heeft gezegd. Was absoluut geen verassing.. Wat van belang is dat ik heb kunnen zeggen wat ik van haar vind, zonder er een zware lading op te leggen. Het is nu aan haar wat ze er mee doet. Ik ga me er verder niet al te druk over maken.

Wat die smile betreft:
I like pie.
  zaterdag 9 april 2005 @ 14:42:12 #79
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_26096930
Je hebt gewoon een blauwtje gelopen,.. alleen vertel je het op een manier dat eht net lijkt alsof dat niet zo is. Maar als een meid zegt..... alleen vrienden blijven.. dan weet je al hoe laat het is (hoop ik voor je).
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
  zaterdag 9 april 2005 @ 14:46:39 #80
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_26097031
Je had niet teveel moeten doen, maar haar gewoon moeten snaaien.

pi_26097183
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 13:52 schreef Pirate_Jim het volgende:

Wat die smile betreft:
[afbeelding]
Mijn dag is al meteen goed (ben net wakker..)
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_26163345

....ik kon het niet laten..
underground forever baby
  dinsdag 12 april 2005 @ 08:27:09 #83
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_26163707
Gewoon voor gaan!!! Mocht het fout lopen dan zal dat op korte termijn wel wat strubbles opleveren maar op de lange termijn moet een lange vriendschap dat wel kunnen hebben hoor.

Als je haar leuk vindt, wil je dan het risico lopen dat zij er precies hetzelfde over denkt en het ook nooit heeft durven zeggen??
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_26164659
volgens mij probeert ze je duidelijk te maken dat je met haar kan neuken zonder consequenties
pi_26164942
volgens mij gaat ze nu ineens hard to get spelen, anders was ze er nooooooit over begonnen,
aldus een vrouw zonder relatie...
  dinsdag 12 april 2005 @ 10:01:39 #86
86044 Neverland
Still the same only different.
pi_26165179
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 09:48 schreef fembol het volgende:
volgens mij gaat ze nu ineens hard to get spelen, anders was ze er nooooooit over begonnen,
aldus een vrouw zonder relatie...
Als ik dat zo lees lijkt het er wel op ja...
Waarom zou ze er anders over beginnen?

zij: "ja uhmz heb je eigenlijk gevoelens voor mij?"
ts: *na een tijd nadenken* "ja ik ben tot de conclusie gekomen dat ik gevoelens voor je heb.
zij: "oh ja laten we dan maar gewoon vrienden blijven.."
ts: "joa is prima joh!"

Ik bedoel!!
Sometimes I feel like a burned up letter, no one can read me...
pi_26165392
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 10:01 schreef Neverland het volgende:

[..]

Als ik dat zo lees lijkt het er wel op ja...
Waarom zou ze er anders over beginnen?

zij: "ja uhmz heb je eigenlijk gevoelens voor mij?"
ts: *na een tijd nadenken* "ja ik ben tot de conclusie gekomen dat ik gevoelens voor je heb.
zij: "oh ja laten we dan maar gewoon vrienden blijven.."
ts: "joa is prima joh!"

Ik bedoel!!
Tja, TS is zelf ook zo simpel als een deurknop; hij heeft wel gevoelens, maar doet er niets mee. Logisch dat zij dan zegt: Laters, ik ga er 1 zoeken die wel moeite voor me doet.
pi_26165586
joey style: "you're in the friends-zone"
  dinsdag 12 april 2005 @ 12:14:32 #89
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26167799
Kappen met die icoontjes!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_26168099
dank u
  dinsdag 12 april 2005 @ 12:39:35 #91
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_26168357
Ja jongen, vrouwen... Serieus, ze mag je wel en ik zou ervoor gaan als ik jou was. Je hebt in ieder geval een goede basis opgebouwd. Daarentegen kan je deze basis ook in 1 keer verpesten mocht je elkaar niet liggen.
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
pi_26175345
Kut.. had ik een reactie getypt en weg is het... Ik hou ook van jou fok

Even op een paar reacties in gaan:
Ik vind de reacties van "Gewoon voor gaan" een beetje overbodig omdat ik haar niet kan dwingen iets te doen. Ik heb tegen haar gezegd hoe ik over haar denk, nu vind ik dat het aan haar is of ze er wat mee doet of niet. Ik kan moeilijk stalker achtige neigingen gaan tonen en haar 24/h per dag volgen net zolang tot ze er ook voor wil gaan.

Wat het blauwtje lopen betreft en dat ik het breng op een manier dat het lijkt dat ik geen blauwtje heb gelopen... Tja ik breng het zoals het ging. Ik heb er helemaal niks aan om feiten weg te laten, het is gegaan hoe het is gegaan. Buitendat, zij vroeg iets aan mij en ik gaf daar de keer daarna antwoord op. Snap niet hoe dat blauwtje lopen is...

Wat de basis verpesten betreft als we elkaar niet liggen. Ik denk dat dat aspect wel goed zit. We zijn vier jaar vrienden en onze vriendschap begon zonder een achterliggende gedachte. Als we elkaar niet mogen, dan waren we geen vrienden geweest. Natuurlijk is dat anders in een relatie, maar ik ga daar op dat moment niet van uit. IK vind het om dezelfde reden ook niet erg om vrienden te blijven.. Ik ben niet vrienden met haar geworden omdat ik een relatie met haar wilde, dus waarom zou ik me in hemelsnaam druk maken als het niet meer wordt dan dat? Er zijn meer dames op deze aardbol...

Btw.. Ik ben inderdaad zo simpel als een deurknop wat dit betreft.. Ach ja je kan niet overal geweldig in zijn he?

Edit: Heb met haar vrijdag afgesproken.. Ben benieuwd hoe dat zal gaan

[ Bericht 3% gewijzigd door Pirate_Jim op 12-04-2005 17:58:21 ]
I like pie.
  dinsdag 12 april 2005 @ 17:49:21 #93
86044 Neverland
Still the same only different.
pi_26175515
Ach ik begrijp wel wat je bedoelt, in principe heb je wel gelijk alleen waarom moest zij daar in hemelsnaam over beginnen. Het zou mij dan weer niets verbazen dat ze over een tijdje weer "subtiel" over zoiets begint. Maar goed misschien zit ik er wel helemaal naast, maar zo'n opmerking als : "wat vind je eigenlijk van mij? " naja en dan dat hele gesprek wat ts is begonnen.. waarom zou ze daar anders over beginnen? Maar misschien zit ik er wel helemaal naast, houd ons op de hoogte
Sometimes I feel like a burned up letter, no one can read me...
  dinsdag 12 april 2005 @ 18:41:08 #94
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_26176691
Friends---> Joey zegt tegen Ross: It just seems like Ross is the kind of guy that would marry a woman on the verge of being a lesbian and then push her over the edge...

Sorry ik moest hier meteen aan denken toen ik je verhaal las
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  dinsdag 12 april 2005 @ 18:47:02 #95
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_26176829
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 18:41 schreef JoeyT het volgende:
Friends---> Joey zegt tegen Ross: It just seems like Ross is the kind of guy that would marry a woman on the verge of being a lesbian and then push her over the edge...

Sorry ik moest hier meteen aan denken toen ik je verhaal las
verkeerde topic
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_26260852
We hadden dus vandaag afgesproken..

Ging allemaal prima, ging helemaal niet raar of wat dan ook. Natuurlijk is dit pas de eerste keer dat ik haar heb gezien na dat gesprek, maar ik zie het wel positief in. Ze leek zelfs wat toegankelijker dan daarvoor; handtastelijker enzo Ze begon met me te stoeien tot haar moeder de woonkamer binnenkwam. Hoef dus iedergeval niet bang te zijn dat ze me op een negatievere manier is gaan zien... Ze heeft ook al gevraagd of ik wat met haar wil doen op koninginnedag dus ik zou zelfs willen zeggen dat er geen wolkje aan de lucht is.

Dus mensen... mocht er zoiets spelen en bestond de vriendschap van te voren niet uit een "Ik wil met haar uit dus word ik vrienden met haar" idee, dan zie ik niet in waarom je niet op een volwassen manier erover kan praten.
I like pie.
  vrijdag 15 april 2005 @ 23:34:19 #97
87044 MisterICE
The Superstar Bum
pi_26261234
al die stress voor niets
Tell him the liberator who destroyed my property has realigned my perception.
  zaterdag 16 april 2005 @ 00:44:27 #98
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_26262712
Stoeien is zeer gunstig... als ik jou was zou ik echt niet wachten tot koninginnedag (alhoewel dat heel makkelijk is, wetende dat je de buit bijna binnen hebt*), maar de komende week nog een keer afspreken! Ga wat drinken, ga naar de film, doe wat.

En dan zeg je halverwege: weet je wat ik al heel lang heb willen doen? En dan beweeg je langzaam naar d'r mond, en dan geef je een zoen (op d'r lippen). Als dat goed valt ben je de man, en kan je zover gaan als je maar wilt. Zweepjes thuis laten, svp

* Het rare is dat, hoe langer je wacht om de volgende stap te zetten, hoe enger het wordt, en hoe kleiner de kans dat je hem ook echt zet. Dus laat haar niet afkoelen - doorzetten.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  zaterdag 16 april 2005 @ 00:56:52 #99
5816 GODFLESH
Die laughing...
pi_26262891
Vrouwen willen altijd wat ze niet kunnen krijgen....daarom is ze geinterreseert. Aan jouw de keus of je erop ingaat en misschien vriendschap verprutst.
Amiga Emulation Nation:For All Amiga Emu Fans! We keep your memories alive...
pi_26265353
Leest leuk die wtc dingen .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')