Kut.. had ik een reactie getypt en weg is het... Ik hou ook van jou fok
![]()
Even op een paar reacties in gaan:
Ik vind de reacties van "Gewoon voor gaan" een beetje overbodig omdat ik haar niet kan dwingen iets te doen. Ik heb tegen haar gezegd hoe ik over haar denk, nu vind ik dat het aan haar is of ze er wat mee doet of niet. Ik kan moeilijk stalker achtige neigingen gaan tonen en haar 24/h per dag volgen net zolang tot ze er ook voor wil gaan.
Wat het blauwtje lopen betreft en dat ik het breng op een manier dat het lijkt dat ik geen blauwtje heb gelopen... Tja ik breng het zoals het ging. Ik heb er helemaal niks aan om feiten weg te laten, het is gegaan hoe het is gegaan. Buitendat, zij vroeg iets aan mij en ik gaf daar de keer daarna antwoord op. Snap niet hoe dat blauwtje lopen is...
Wat de basis verpesten betreft als we elkaar niet liggen. Ik denk dat dat aspect wel goed zit. We zijn vier jaar vrienden en onze vriendschap begon zonder een achterliggende gedachte. Als we elkaar niet mogen, dan waren we geen vrienden geweest. Natuurlijk is dat anders in een relatie, maar ik ga daar op dat moment niet van uit. IK vind het om dezelfde reden ook niet erg om vrienden te blijven.. Ik ben niet vrienden met haar geworden omdat ik een relatie met haar wilde, dus waarom zou ik me in hemelsnaam druk maken als het niet meer wordt dan dat? Er zijn meer dames op deze aardbol...
![]()
Btw.. Ik ben inderdaad zo simpel als een deurknop wat dit betreft.. Ach ja je kan niet overal geweldig in zijn he?
![]()
Edit: Heb met haar vrijdag afgesproken.. Ben benieuwd hoe dat zal gaan
[ Bericht 3% gewijzigd door Pirate_Jim op 12-04-2005 17:58:21 ]