ik heb nog wel een roze ipod sockquote:Op zondag 24 april 2005 11:23 schreef Duiveltja het volgende:
Iemand een idee waar ik leuke (girly) Ipod sokken/cases kan halen?
quote:Op zaterdag 23 april 2005 10:54 schreef tonks het volgende:
Moet je eens op een pc proberen dan
je brief klopt niet.quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:43 schreef Skv het volgende:
mailtje gestuurd:
[..]
ff wachten op antwoord
Check je mailquote:Op zondag 24 april 2005 14:20 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
ik heb nog wel een roze ipod sock(ongebruikt)
Ja, dan moet je dus een betere smaak kopen en die kutmuziek van je speler flikkeren.quote:Op maandag 25 april 2005 23:13 schreef Skv het volgende:
750 tracks die door elkaar worden gepeeld. Zuigt iets, dan klik ik verder.
Raak hem nou eerst maar eens aan!quote:En ik vind 'm niet tof
Als Steve z'n drollen verkocht had ik er tien in bestelling staan.quote:Op maandag 25 april 2005 23:25 schreef super-muffin het volgende:
Maarja Nietzman, jij geilt op zowat alles wat van Apple komt.
groot gelijk hoor!
Geile thermometer heb jij!quote:Op maandag 25 april 2005 23:15 schreef Skv het volgende:
[afbeelding]
Lijkt op zown thermometer, die je in je reet moet schuiven om de temperatuur te bekijken.
quote:IPOD MINI,6G,GREEN-TNL M9807TN/A 1
Shipped
1 Shipped 26/04/2005
Invoice No. : 9032125657
Carrier : TNT Nederland B.V.
IPOD SOCKS-GEN M9720G/A 1
Shipped
1 Shipped 26/04/2005
Invoice No. : 9032125657
Carrier : TNT Nederland B.V.
quote:De verwachte levertijd voor uw bestelling is 2 - 3 dagen.
heb je daar enige kennis voor nodig? of is dat een fluitje van een cent?quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:34 schreef nietzman het volgende:
Maakt me niet zoveel uit, die iPodupgrade.nl ziet er wel okay uit.
Dan bestel ik gewoon een accu en bouw ik hem zelf wel in, heb geen zin om m'n iPod tijden kwijt te zijn.
Voor de mini schijnt het wel een kutklusje te zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:14 schreef nietzman het volgende:
iPod openwippen, batterij losmaken, nieuwe batterij aansluiten, dichtdrukken.
Zou een fluitje van een cent moeten zijn. Al heb ik half-half wel ervaring met het 'met de handen in computers zitten.' (Alleen liep dat ook niet altijd goed af.. )
Als ik de guides moet geloven stelt het in ieder geval geen drol voor. Maar ik zie het wel.
klik op bewerken -> dubbele nummers tonenquote:Op woensdag 27 april 2005 22:29 schreef arco_corleone het volgende:
iTunes blijft telkens nummers met WMA-extensie coverteren. Op deze manier staan er nu heel veel dubbele nummers in mijn bibliotheek. Wat kan ik hieraan doen??
ik heb nog 3.3 gig overquote:Op donderdag 28 april 2005 11:03 schreef Geqxon het volgende:
2.4GB? Ben je nog niet klaar met overpompen ofzo
Ik heb een 20gb en nog een krappe 300 mb over...quote:Op donderdag 28 april 2005 11:10 schreef tonks het volgende:
[..]
ik heb nog 3.3 gig overkom steeds niet aan liedjes overzetten toe
Waarom een lelijk hoesje om een mooie ipodquote:Op woensdag 27 april 2005 22:33 schreef Skv het volgende:
WMA's dr uit tyfen, of ander programma gebruiken.
Mn iSkin is binnen
Lichtblauw, je kan dr een beetje doorheen kijken.
[afbeelding]
Lief
aaaah ik wil ook een groene!quote:Op woensdag 27 april 2005 23:38 schreef Version1 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
vanmiddag binnengekomen![]()
het is echt een ubergeil ding
heb nu nog 2.4 gb over
Matching heet zoiets.quote:Op maandag 2 mei 2005 14:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn telefoon is al roze. Dat gaat verwarrend worden
Neequote:Op maandag 2 mei 2005 18:21 schreef tonks het volgende:
Heey SKV, heb jij je gratis dock al??
Mag ik niet meer op fok posten, ElisaB vond het niet zo heel leuk geloof ik.quote:
you've got mailquote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:29 schreef Skv het volgende:
[..]
Mag ik niet meer op fok posten, ElisaB vond het niet zo heel leuk geloof ik.
Ik heb 'm vandaag ook binnen gekregen trouwens
Voor iPod mini, alleen kan ie niet met iSkin dr omheen, maarja.
Leuk om te hebben.
Hoe hoe hoequote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:26 schreef Bananenman het volgende:
Ik heb een gratis Dock. En een gratis Remote.
En mail terugquote:
En dat als je dan terug gaat met die Dock, je dan een gratis iPod mini krijgt wegens eerlijkheid!!!1quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:45 schreef Bananenman het volgende:
Skv, wat doe je
Nu weet iedereen dat je in die ene Utrechtse winkel in het magazijn Docks kan jatten!
quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:29 schreef Skv het volgende:
[..]
En dat als je dan terug gaat met die Dock, je dan een gratis iPod mini krijgt wegens eerlijkheid!!!1
quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:29 schreef Skv het volgende:
[..]
En dat als je dan terug gaat met die Dock, je dan een gratis iPod mini krijgt wegens eerlijkheid!!!1
Overal kun je hem gratis krijgen, want hij is er niet!quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:51 schreef Grolsch_drinker het volgende:
Waar is de ipod mini 5 GB momenteel het goedkoopst ?
Volgens mij importeer je nu met WAV-codering, beter is het om AAC of MP3 te gebruiken.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:54 schreef MissX het volgende:
Ik heb geen zin om 6 topics door te spitten dus als me vraag al gesteld is sorry
heb dus sinds kort een ipod mini. En wil nu een van me orginele cds erop zetten ipv van me mp3s die op me pc staan. Maar als ik dan op importeren klik, duurt het iets van 3 min per nr voor ze geimporteerd zijn. En geeft ie aan dat 15nr 600 mb zijn. Uhh dat is natuurlijk niet de bedoeling want dan past er bijna niets op.
Hoe krijg ik dit goed? Hij wil ze nu trouwens ook niet naar me ipod zelf doen ze blijven in me library en komen niet op me ipd.
Ik zal wel heel dom zijn en iets verkeerds doen, maar kom er zelf zo gauw niet achter.
Edit had hed verkeerd gelezenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:31 schreef PM-girl het volgende:
Pff, wat een hoop topics al, ik zocht even kort wat info.
Ik ben aan het denken of ik een ipod ga kopen.
Ik heb al begrepen dat er een kleine shuffle is en een gewone
Ik wil er rond de 500 maar liever 1000 mp's op kwijt.
En ik wil hem (met tulpstekkers??) kunnen aanlsuiten op een ander apparaat als een tuner, dvd speler etc.
En wat is het verschil met concurrent Creative?
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:38 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja verschil.. de geilheid denk ik.. ipod is wel duurder maar wel zoooo veeel sexier
en kun je die ook aansluiten op een audiosysteem?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:39 schreef Remzz het volgende:
[..]![]()
![]()
Rond de 500/1000 dan is de iPod mini 4 gig al genoeg denk ik.
Klopt, het signaal uit een dock is harder en stabieler dan wanneer je zo'n kabeltje rechtstreeks op je koptelefoonaansluiting doet. Via een dock heeft de volumeregeling van de ipod ook geen invloed, je kunt alleen via je stereo oid je volume regelen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:45 schreef Remzz het volgende:
Ja gewoon door de koptelefoon uitgang of via een dock. Veel zeggen dat als je een dock koopt dat het beter klinkt. Zelf heb ik er geen ervaring mee.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:44 schreef PM-girl het volgende:
[..]
ik heb nu een mp3speler van 128 mb(!) dat is zo'n 25 songs. hoeveel mb is ook al weer een gb?
Heb een snoertje van de line-out van mn Dock met een stekkertje naar de aux-ingang van mn stereo.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:51 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Klopt, het signaal uit een dock is harder en stabieler dan wanneer je zo'n kabeltje rechtstreeks op je koptelefoonaansluiting doet. Via een dock heeft de volumeregeling van de ipod ook geen invloed, je kunt alleen via je stereo oid je volume regelen.
Overigens heeft elke willekeurige audioboer wel een snoertje van jack naar twee tulpjes (en dat kost dan ook echt geen acht euro).
rond de 30 euro dacht ikquote:Op maandag 9 mei 2005 20:19 schreef iDex het volgende:
hoe duur is eigenlijk een oplader voor de mini ipod?
een paar weken nog maar. hij doet het ook wel vaak goed hoor maar soms pakt reageert hij niet. de ene keer scrollt hij ook sneller dan de andere keerquote:Op maandag 9 mei 2005 22:33 schreef Mip1988 het volgende:
geen probleem hier
hoelang heb je je iPod al? miss heb je nog kans op garantie
Lader 30, kabeltje 20.quote:
Je hebt ook een USB-adapter a 30 euroquote:Op maandag 9 mei 2005 23:22 schreef Skv het volgende:
Eh, ja als ie er standaard bij zit.
maar volgens mij werkt die lader alleen op de firewire aansluiting.
Die heb je niet standaard.
Ofzo. Weet niet precies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |