Overal kun je hem gratis krijgen, want hij is er niet!quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:51 schreef Grolsch_drinker het volgende:
Waar is de ipod mini 5 GB momenteel het goedkoopst ?
Volgens mij importeer je nu met WAV-codering, beter is het om AAC of MP3 te gebruiken.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:54 schreef MissX het volgende:
Ik heb geen zin om 6 topics door te spitten dus als me vraag al gesteld is sorry
heb dus sinds kort een ipod mini. En wil nu een van me orginele cds erop zetten ipv van me mp3s die op me pc staan. Maar als ik dan op importeren klik, duurt het iets van 3 min per nr voor ze geimporteerd zijn. En geeft ie aan dat 15nr 600 mb zijn. Uhh dat is natuurlijk niet de bedoeling want dan past er bijna niets op.
Hoe krijg ik dit goed? Hij wil ze nu trouwens ook niet naar me ipod zelf doen ze blijven in me library en komen niet op me ipd.
Ik zal wel heel dom zijn en iets verkeerds doen, maar kom er zelf zo gauw niet achter.
Edit had hed verkeerd gelezenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:31 schreef PM-girl het volgende:
Pff, wat een hoop topics al, ik zocht even kort wat info.
Ik ben aan het denken of ik een ipod ga kopen.
Ik heb al begrepen dat er een kleine shuffle is en een gewone
Ik wil er rond de 500 maar liever 1000 mp's op kwijt.
En ik wil hem (met tulpstekkers??) kunnen aanlsuiten op een ander apparaat als een tuner, dvd speler etc.
En wat is het verschil met concurrent Creative?
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:38 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja verschil.. de geilheid denk ik.. ipod is wel duurder maar wel zoooo veeel sexier
en kun je die ook aansluiten op een audiosysteem?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:39 schreef Remzz het volgende:
[..]![]()
![]()
Rond de 500/1000 dan is de iPod mini 4 gig al genoeg denk ik.
Klopt, het signaal uit een dock is harder en stabieler dan wanneer je zo'n kabeltje rechtstreeks op je koptelefoonaansluiting doet. Via een dock heeft de volumeregeling van de ipod ook geen invloed, je kunt alleen via je stereo oid je volume regelen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:45 schreef Remzz het volgende:
Ja gewoon door de koptelefoon uitgang of via een dock. Veel zeggen dat als je een dock koopt dat het beter klinkt. Zelf heb ik er geen ervaring mee.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:44 schreef PM-girl het volgende:
[..]
ik heb nu een mp3speler van 128 mb(!) dat is zo'n 25 songs. hoeveel mb is ook al weer een gb?
Heb een snoertje van de line-out van mn Dock met een stekkertje naar de aux-ingang van mn stereo.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:51 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Klopt, het signaal uit een dock is harder en stabieler dan wanneer je zo'n kabeltje rechtstreeks op je koptelefoonaansluiting doet. Via een dock heeft de volumeregeling van de ipod ook geen invloed, je kunt alleen via je stereo oid je volume regelen.
Overigens heeft elke willekeurige audioboer wel een snoertje van jack naar twee tulpjes (en dat kost dan ook echt geen acht euro).
rond de 30 euro dacht ikquote:Op maandag 9 mei 2005 20:19 schreef iDex het volgende:
hoe duur is eigenlijk een oplader voor de mini ipod?
een paar weken nog maar. hij doet het ook wel vaak goed hoor maar soms pakt reageert hij niet. de ene keer scrollt hij ook sneller dan de andere keerquote:Op maandag 9 mei 2005 22:33 schreef Mip1988 het volgende:
geen probleem hier
hoelang heb je je iPod al? miss heb je nog kans op garantie
Lader 30, kabeltje 20.quote:
Je hebt ook een USB-adapter a 30 euroquote:Op maandag 9 mei 2005 23:22 schreef Skv het volgende:
Eh, ja als ie er standaard bij zit.
maar volgens mij werkt die lader alleen op de firewire aansluiting.
Die heb je niet standaard.
Ofzo. Weet niet precies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |