Wat een aansteller zeg alsof je persee een mac moet hebben om een ipod te kunnen gebruiken.. en een computer een een mp3 speler zijn 2 heel andere dingen hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2005 08:51 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Jammer dat de iPod nu zo bereikbaar is voor iedereen. En dat alle PC mensen () nu ook in eens met zo een ding lopen en wel blijven zeuren over Apple computers. Koop dan verdomme geen iPod !
Kneus.quote:Op vrijdag 15 april 2005 08:51 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Jammer dat de iPod nu zo bereikbaar is voor iedereen. En dat alle PC mensen () nu ook in eens met zo een ding lopen en wel blijven zeuren over Apple computers. Koop dan verdomme geen iPod !
Probleem opgelost. Op de een of andere manier zocht I-tunes alleen op een van de twee harde schijven die ik heb, en de map met bijna alle muziek stond op die andere. Kwestie van even kopieren naar schijf nr. 1 en toen begreep I-tunes het ineens.quote:Op vrijdag 15 april 2005 08:46 schreef Maaark het volgende:
Misschien een soort hele simpele Kazaa-beveiliging?
Vreemd.
Sorry dat ik zo uitviel trouwens, ik dacht dat je gewoon mappen naar je ipod aan het verslepen was
quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:13 schreef LuQas het volgende:
[..]
Probleem opgelost. Op de een of andere manier zocht I-tunes alleen op een van de twee harde schijven die ik heb, en de map met bijna alle muziek stond op die andere. Kwestie van even kopieren naar schijf nr. 1 en toen begreep I-tunes het ineens.
* LuQas is nu weer blij
Als je een audiocd in je computer stopt, wordt deze ook weergegeven binnen I-tunes, in het linkeroverzichtsscherm (dus waar ook Bibliotheek en Partyshuffle e.d. staan). Als je dan op die cd klikt kom je in een scherm waar alle nummers weergegeven worden en daar moet je rechtsboven op een knop drukken die volgens mij uit een muzieknooit bestaat en die 'importeren' betekent, vervolgens gaat I-tunes aan het werk.quote:Op maandag 18 april 2005 13:40 schreef NijntjesUk het volgende:
Ok tot zover lukt t allemaal prima, maar zodra ik muziek vanaf een audio-cd erop wil plaatsen, gaat het mis. Als er in beeld verschijnt wat ik zou willen doen, kies ik voor importeren in I-Tunes, helaas gebeurt er dan verder niets.
Heb al verschillende cd's geprobeerd (zowel kopie-cd's als originele), maar het lijkt niets uit te maken. Wie helpt?
Als je een audiocd in je computer stopt, wordt deze ook weergegeven binnen I-tunes, in het linkeroverzichtsscherm (dus waar ook Bibliotheek en Partyshuffle e.d. staan). Als je dan op die cd klikt kom je in een scherm waar alle nummers weergegeven worden en daar moet je rechtsboven op een knop drukken die volgens mij uit een muzieknooit bestaat en die 'importeren' betekent, vervolgens gaat I-tunes aan het werk.quote:Op maandag 18 april 2005 13:40 schreef NijntjesUk het volgende:
Ok tot zover lukt t allemaal prima, maar zodra ik muziek vanaf een audio-cd erop wil plaatsen, gaat het mis. Als er in beeld verschijnt wat ik zou willen doen, kies ik voor importeren in I-Tunes, helaas gebeurt er dan verder niets.
Heb al verschillende cd's geprobeerd (zowel kopie-cd's als originele), maar het lijkt niets uit te maken. Wie helpt?
Dat gebeurt dus niet. I-Tunes geeft niets weer in dat scherm.quote:Op maandag 18 april 2005 15:42 schreef LuQas het volgende:
[..]
Als je een audiocd in je computer stopt, wordt deze ook weergegeven binnen I-tunes, in het linkeroverzichtsscherm (dus waar ook Bibliotheek en Partyshuffle e.d. staan). Als je dan op die cd klikt kom je in een scherm waar alle nummers weergegeven worden en daar moet je rechtsboven op een knop drukken die volgens mij uit een muzieknooit bestaat en die 'importeren' betekent, vervolgens gaat I-tunes aan het werk.
Dat scherm dat in het beeld verschijnt met wat je wilt krijg ik ook steeds, maar het gaat er dus om dat je het niet daar, maar in I-tunes zelf laat weten dat je de cd wilt importeren.
Ephpodquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:50 schreef tonks het volgende:
Weet iemand dat andere programma om liedjes op je ipod te zetten? itunes loopt te irriteren
Ik heb een iPod mini via internet gehaald, zonder bon enzo.. die had ie niet meer zegt ie.quote:Op maandag 11 april 2005 23:07 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Nou, ze is even langs de macstore geweest, en ze kunnen aan je serial zien wanneer je iPod verkocht is - schijnbaar, en deze is uit maart 2005. Dus ze heeft gewoon recht op garantie via de koeriersdienst van Apple. Die kerel bij de macstore vermoedde dat de harde schijf naar de kl*te is, is dus dat ze waarschijnlijk wel een nieuwe krijgt.
Apple
![]()
Volgens mij kan het ook met vooruitbetalingquote:Op donderdag 21 april 2005 15:28 schreef Version1 het volgende:
je kan alleen met creditcard betalen als je via de site koopt ?
![]()
![]()
http://promo.euro.apple.com/promo/helpmenu/ind/nl/paying.htmlquote:Op donderdag 21 april 2005 15:36 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Volgens mij kan het ook met vooruitbetaling
...of moet je dan voor meer dan 1.000 euro bestellen?
Da's wel een voordeel van een creditcard: nu bestellen, over een week met je salaris betalenquote:Op donderdag 21 april 2005 15:48 schreef Version1 het volgende:
Bedankt voor je reactie iig!
Alleen ik moet nog ff wachten tot volgende week want dan krijg ik pas mn salaris binnen
In de mini kan je geloof ik elke soort headphones schuiven hoor.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:24 schreef DynamicMaster het volgende:
Ik ben aan het bedenken om een ipod mini te kopen, ik wil hem vooral voor in de auto gaan gebruiken. Ik heb op mijn autoradio een aux in ingang (tulpstekker) Kan ik de ipod gewoon hierop aansluiten? Normaal doe ik in de koptelefoonuitgang van mijn mp3 speler gewoon een tulpstekker en de andere kant in de radio maar op de site van apple zie ik dat de koptelefoon aansluiting bij de ipod mini meer rechthoekig is. Iemand ervaring of id?
De nieuwe hebben de kleur van de rest van de ipod ook op de figuurtjes op t clickwheel zitten.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:00 schreef Skv het volgende:
Ohja, die iPod mini 4gb, schijnt nu 18 uur ipv 8 uur te doen.
Hoe weet ik welke ik te pakken heb? Dat ik niet bijv een van 18 uur heb die een beetje kapot aan het gaan is en nog maar 7 uur meegaat?
Is dit te controleren met het serienummer? Of ligt het aan een firmware upgrade?
Klopt helemaalquote:Op vrijdag 22 april 2005 01:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De nieuwe hebben de kleur van de rest van de ipod ook op de figuurtjes op t clickwheel zitten.
[afbeelding]
Dit zijn bijvoorbeeld oude; zie de pauze en play button op clickwheel; deze zijn grijs.
Nieuwe generatie; bij deze bijvoorbeeld zijn ze blauw:
[afbeelding]
Tenminste, zo heb ik het mezelf wijsgemaakt.
quote:
quote:Branchevereniging ICT~Office heeft in een brief, gericht aan premier Balkenende in zijn functie als voorzitter van het innovatieplatform, bezwaar gemaakt tegen het plan van Stichting de Thuiskopie voor kopieerheffingen op nieuwe datadragende producten, zoals mp3-spelers, harddiskrecorders, en in de toekomst mogelijk ook op computers en mobieltjes. De brief roept Balkenende op de nieuwe 'marktverstorende' kopieerheffingen voorlopig te bevriezen, en een open discussie te initiëren over de 'modernisering van het systeem van auteursrechtvergoeding voor privé-gebruik'. De brief is gezamelijk opgesteld met FIAR - de lobbyclub van de bruingoedsector - en mede ondertekend door de directeuren van Apple, Dell, Epson, Hewlett-Packard, Intel, Lexmark, Nokia, Philips, Siemens en Sony.
Laptop omringd door muziekdragers en online muziekwinkelOp blanco muziekdragers zoals cd's, dvd's en audio- en videocassettes, wordt al langer een auteursrechtvergoeding geheven. De nieuwe plannen van Stichting de Thuiskopie zouden voorzien in een heffing van 3,28 euro per gigabyte opslagcapaciteit voor nieuwe ict-producten en volgens B. Taselaar van ICT~Office is een dergelijke heffing binnen twee maanden te verwachten. Voor een mp3-speler met 1GB flashgeheugen lijkt deze heffing misschien nog te overzien, maar een Apple iPod met 40GB aan opslagcapaciteit zou hierdoor in één klap 131 euro duurder worden. Onacceptabel, vinden de fabrikanten, die hun marges zien slinken.
Dat is toch om moedeloos van te worden. Laat ze hun energie liever steken in goede alternatieven om goedkoop en goed aan digitale muziek te komen of hier voorlichting over geven.quote:Net als bij het thuiskopiëren op de traditionele dragers wordt ook hier het originele product niet meer gekocht. De uitvoerend kunstenaars leiden dus ernstige schade als er geen financiële compensatie komt voor het privé kopiëren op deze dragers.
Bron: http://www.stichtingnorma.nl/s/d/117/cont.1.php?s90p58
Dan heb ik dus een ouwe.quote:Op vrijdag 22 april 2005 07:47 schreef Thetallguy het volgende:
Op de achterkant staat bij de nieuwe 4GB of 6GB, bij de ouwe geen aanduiding
en bij de ouwe is het onder hold ook oranje
tuurlijk kan dat niet.. anders had iedereen nu wel zo'n nieuwequote:Op vrijdag 22 april 2005 13:20 schreef Skv het volgende:
[..]
Dan heb ik dus een ouwe.
kan ik niet gaan zeuren bij de macstore dat ik een nieuwe wil, omdat die batterij normaal is, en ide van mij niet?
Ja maar door de legale downloads zijn er ook steeds meer mensen die digitaal muziek kopen. Zeker omdat peer 2 peer netwerken steeds meer vervuilen en omdat uploaden strafbaar is en waarschijnlijk uiteindelijk toch wel aangepakt zal worden. Dus het is een probleem wat zichzelf oplost en dan ontstaat er vanzelf wel weer een goede balans tussen kopen en kopieren. En zo hoort het ook, want nieuwe muziek ontdek je vooral ook door kopieren van vrienden/internet. Zo is het en zo zal het ook moeten blijven.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:14 schreef CherryLips het volgende:
Nouja, ik ontken niet dat ik weleens een cd'tje downloadt, maar dat is alleen als ze te duur zijn en ze zijn ook nog in de minderheid in m'n collectie. Maar dat zijn wij; er zijn duizenden mensen die helemaal nooit meer cd's of dvd's kopen en dan zijn wij dus weer de lul.
volgens iPod lounge was een nieuwe iPod mini 23 uur mee gegaan.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:14 schreef CherryLips het volgende:
Nouja, ik ontken niet dat ik weleens een cd'tje downloadt, maar dat is alleen als ze te duur zijn en ze zijn ook nog in de minderheid in m'n collectie. Maar dat zijn wij; er zijn duizenden mensen die helemaal nooit meer cd's of dvd's kopen en dan zijn wij dus weer de lul.
Maar heeft niemand antwoord op m'n vraag over de batterijduur van de nieuwe generatie ipod minis? Hoe lang gaan ze nu ongeveer mee? (dus niet de 18uur die ze horen mee te gaan, maar zoals ze in werkelijkheid meegaan)
Via de PC. De oude generatie heeft nog een losse adapter er bij waarmee je hem via de firewirekabel en een stopcontact kan opladen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 10:05 schreef Skv het volgende:
Hoe moet ik 'm opladen? Het enige wat ik heb is de ipod, de oordopjes en deze kabel, waarmee ik 'm via de PC op moet kunnen laden.
Volgens mij heb je USB 2.0 nodig. Of FireWire. Losse USB 2.0 kaartjes kosten niet zoveel.quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:03 schreef Skv het volgende:
Hmmz. Was er trouwens niet een probleem met USB 1.1 laders icm iPod (Mini)?
Weet niet zeker welke ik heb.
Ik weet wel zeker dat ik nu koppijn heb en goed chagrijnig aan het worden ben
Klopt voor 15 euro ofzoquote:Op zaterdag 23 april 2005 10:42 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Volgens mij heb je USB 2.0 nodig. Of FireWire. Losse USB 2.0 kaartjes kosten niet zoveel.
Oja, ik weet niet voor hoeveel je hem hebt gekocht maar het klinkt alsof je dik genaaid bentquote:Op zaterdag 23 april 2005 10:05 schreef Skv het volgende:
Hoe moet ik 'm opladen? Het enige wat ik heb is de ipod, de oordopjes en deze kabel, waarmee ik 'm via de PC op moet kunnen laden.
Ja, ik heb dus zown kabeltje van mn ipod met 2 snoeren; 1 firewire ofzo, en 1tje voor USB2.0quote:Op zaterdag 23 april 2005 10:41 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Via de PC. De oude generatie heeft nog een losse adapter er bij waarmee je hem via de firewirekabel en een stopcontact kan opladen.
99% is tevreden gebruiker en die hoor je nooit. Klagers en/of mensen met problemen hoor je altijd een stuk beter dan tevreden mensen. Is overal zo.quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:57 schreef CherryLips het volgende:
al die technische shit weerhoudt mij er wel nogal van om er zoveel geld aan uit te geven
Ja dat is waar.quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:58 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
99% is tevreden gebruiker en die hoor je nooit. Klagers en/of mensen met problemen hoor je altijd een stuk beter dan tevreden mensen. Is overal zo.
Jup, moet ik ook nog doenquote:
Ik doe niet aan twijfelen, ik doe alleen maar aan impulsaankopenquote:Op zaterdag 23 april 2005 12:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat is waar.
Maar ik ben er nog steeds niet uit of ik nou een ipod wil of een ander merk dus ik loop ontzettend te antfokken![]()
ff wachten op antwoordquote:Hallo,
Ik had enkele vraagjes mbt een mogelijke vervanging van mijn iPod Mini batterij.
Op uw site staat dat de nieuwe batterij 25% langer meegaat. Hoeveel uur speelduur komt dit ongeveer uit?
De mini's die nu worden verkocht gaan standaard 18 uur mee, en er komt binnenkort een Mini die 23 uur meegaat.
Ik heb (helaas) het model dat geleverd werd met een batterij die het 8 uur doet. Hij houdt het nu nog maar 5,5 uur mee.
Misschien heeft u wat informatie over hoe lang ik met een batterij van jullie bedrijf zou kunnen doen?
Ik gebruik standaard de backlight functie niet, geen speciale Equalizers e.d., dus gewoon standaard gebruik.
Ook wil ik graag weten of er risico's verbonden zijn aan het door jullie laten vervangen van mijn batterij.
Ik er namelijk niet er veel zin in dat mijn Mini kapot gaat![]()
Zelf kom ik uit Enschede, dus ik zou eventueel mijn iPod langs kunnen brengen.
Alvast bedankt voor uw antwoord,
Mvg,
quote:Hey Jelle,
Voor zover ik weet gebruiken de op dit moment verkochte Ipod Mini's allemaal hetzelfde soort batterij. De enige reden dat de 2e generatie Ipod Mini's langer meegaan is omdat zij een efficientere chipset bevatten. Oftwel, jou eerste generatie zal nooit zo goed als een tweede generatie Ipod mini kunnen presteren met de batterij. 25% is dan dus het voordeel dat je er uit kan halen. Het vcervangen van de batterij zal er dus voor zorgen dat jou mini weer ongeveer 10 uur mee gaat.
Wij kunnen de batterij voor je vervangen, maar nemen niet het risico op ons van mogelijke defecten die door vervanging worden veroorzaakt. De 15 euro die je betaalt is dus gewoon voor geleverd werk en niet een verzekering voor de risico's die bij vervanging komen kijken.
Met vriendelijke groet,
dat bibit nummer heb ik gedaan. dan komen ze er wel hoorquote:Op zaterdag 23 april 2005 16:28 schreef Version1 het volgende:
maar ik hoef toch verder nix met "RABOBANK, Vecht en Plassen, Straatweg 53, 3621 BH, Breukelen (Utrecht), Netherlands" te doen behalve Breukelen te vermelden als plaats vd begunstigde? edit: ow ok
en wat heb je verder als betalingskenmerk opgegeven als ik vragen mag?
het is gewoon hetzelfde als met mijn Sony Ex71 in-ear's en idd als je ze uitleent kan het nog wel eens zijn dat er lekker oorsmeer in zitquote:Op zaterdag 23 april 2005 21:34 schreef Skv het volgende:
Jah ik ook, en ik denk dat als je ze aan de verkeerde uitleent, dat je een ontzéttend goor schraapklusje hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |