quote:Op donderdag 7 april 2005 12:21 schreef Etcetera het volgende:jeeh. msn 7.0. nog meer bagger
*kuch*Mercury
*kuch*
Hoofdscherm 1.8MB ram bij mij..quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:22 schreef mechatronics het volgende:
machtig, het hoereding werkt hier niet
edit, jezus, hoeveel systeemresources neemt dat ding wel niet in joh?
Nouja, ik kan chatten en er kan tegen me gechat worden enzoquote:Op zaterdag 9 april 2005 17:30 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Jij wint![]()
Maar is het nu nog wel bruikbaar?![]()
Uiteraard.quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:31 schreef Murray het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk ook nog steeds een roze achtergrond?
Gewoon in je opties aangeven dat dit een openbare computer isquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:46 schreef TYP het volgende:
euhm, hoe verwijder ik die kut tabs? Lukt me niet echt met die ene patch
MSN 7.0 opstartproblemen zo maar danquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:45 schreef mechatronics het volgende:
give it up for Norton Internet Security
Dankzij dat hoerending doet 7.0 het niet, als ik eerst klik op automatisch config (aanbevolen) connect ie niet meer, kan MSN afsluiten, en start niet meer op.
Als ik dan de PC reboot, en handmatig dat ding toevoeg, gaat alles goed, reboot weer, start MSN weer op, vraagt ie weeeeeren crasht ie weer
doe ik dan weer n reboot, NIS2005 uit, dan doet ie het puik (MSN dus), en zet ik dan NIS 2005 aan, dan zegt ie dat de verbinding is verbroken
gotta love it, ICT
Vreemd!!quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:38 schreef VoreG het volgende:
15.046 kb met hoofdscherm geopent
En lief op de achtergrond pruttelend
6.256kb
Dat zou echt handig zijnquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:46 schreef linuxje het volgende:
er zijn toch van die installs dat je automatisch nieuwe msn emoticons krijgt? kan iemand dat niet met fok icons doen?
Inderdaad, dat moet te maken zijnquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:46 schreef linuxje het volgende:
er zijn toch van die installs dat je automatisch nieuwe msn emoticons krijgt? kan iemand dat niet met fok icons doen?
Dat had ik met de beta versiequote:Op zaterdag 9 april 2005 19:45 schreef mechatronics het volgende:
give it up for Norton Internet Security
Dankzij dat hoerending doet 7.0 het niet, als ik eerst klik op automatisch config (aanbevolen) connect ie niet meer, kan MSN afsluiten, en start niet meer op.
Als ik dan de PC reboot, en handmatig dat ding toevoeg, gaat alles goed, reboot weer, start MSN weer op, vraagt ie weeeeeren crasht ie weer
doe ik dan weer n reboot, NIS2005 uit, dan doet ie het puik (MSN dus), en zet ik dan NIS 2005 aan, dan zegt ie dat de verbinding is verbroken
gotta love it, ICT
Meestal wel, soms wissel ik het ook wel eens af met kotsgroen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Uiteraard.
ben ik nog steeds poepbruin?
Het is me niet geluktquote:Op zondag 10 april 2005 00:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik met de beta versie
Oplossing? Geen. heb die eruit geflikkerd en ben weer de oude gaan gebruiken. Nu looptie alleen nog maar te kutten als ik een bestand krijg toegestuurdSucces!
http://www.tjuh.nl/2k4/?page=downloadquote:Op vrijdag 8 april 2005 06:32 schreef ne0n het volgende:
heeft iemand een linkje naar de vorige? (msn 7.0 beta..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |