Wat een heugelijk dag, hier word ik nou zo intens geil van!quote:Op donderdag 7 april 2005 11:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Msn mesenger 7.0 is uit!
quote:Op donderdag 7 april 2005 12:30 schreef Henkmanz het volgende:
Lol, dat iemand hier een topic over opent vind ik echt dramatisch.. als je dan ook nog achter je naam zet dat MSN 7 uit is ben je echt laag gezonken.
lol.
Een aantal mensen kunnen dat al, dat heet schizofrenie...quote:Op donderdag 7 april 2005 12:32 schreef Kwaruteru het volgende:
ben denk ik bijna uitgekeken op msn-en.. hecht er veel meer waarde aan als ik ook echt iemand kan zien... komt dat al bijna?!
quote:Op donderdag 7 april 2005 12:30 schreef Henkmanz het volgende:
Lol, dat iemand hier een topic over opent vind ik echt dramatisch.. als je dan ook nog achter je naam zet dat MSN 7 uit is ben je echt laag gezonken.
lol.
Inclusief Islam sympatische meldingen aan het eind van de rit. Naja, mag Al Quaida of heet die klup lekker met mijn MSN chat meeluisterenquote:
Maar je kan met 6.2 geen smileys à 1 euro per stuk (oid) kopen.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn msn 6.2:
[afbeelding]
Geen tabs, geen reclame. Heerlijk
Wat een gemis!quote:Op donderdag 7 april 2005 12:52 schreef Murray het volgende:
[..]
Maar je kan met 6.2 geen smileys à 1 euro per stuk (oid) kopen.
Die patch is er alquote:Op donderdag 7 april 2005 14:12 schreef Stretto het volgende:
Omg...........die winks........de buzzer............. ik kan niet wachten op een patch.
Ziet er wel flexxer uit enzo
I seequote:Op donderdag 7 april 2005 14:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die patch is er al
En is al genoemd in het topic.
Je kan standaard al de winks en Buzzer uitzetten
Alle andere rommel dus de patch
Alleen msn plus schakeld de banner niet meer uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |