Het was weer waardeloosquote:Op donderdag 7 april 2005 23:47 schreef superjoden het volgende:
Een hele goede avond, net thuis na een dagje werken - Haarlem - Amsterdam
eerste helft was nog wel redelijk, tweede helft niet best. Hopelijk gaan we oefenen op voorzettenquote:
Nou doe maar een biertje nogquote:Op vrijdag 8 april 2005 06:14 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz zet koffie, ook voor mij laatste werkdagje
Mag pas een vergunning aanvragen na het trouwen (30 april, en dat kan ook weer 3 maanden duren).quote:Op vrijdag 8 april 2005 08:31 schreef Suijk het volgende:
Hoe lang kan het duren voordat je uberhaupt mag werken?
Ja poepquote:
hehequote:Op vrijdag 8 april 2005 08:55 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja poep
Zorg jij maar datAmy
op nummer 1 komt, al die andere sportpopjes kopen we ook niks voor.
Jemig...leven ze daar nog in de middeleeuwen of zo???quote:[b]Op vrijdag 8 april 2005 09:09
[...]
maar hier komt dan het "inkoppertje" ik ben een tof wijf maar een vrouw kan geen leider zijn!
Pff belachelijk zeg...de helft van de spelers wist dus nergens wat van?quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:09 schreef just me het volgende:
goeiemorgen
![]()
gisterenavond gesprek gehad met een van de seniorenspelers en de voorzitter. Wat er voor vies spelletje gespeeld is weet ik nog niet maar de aanvoerder was nergens van op de hoogte en ook een aantal spelers die ik gesproken heb wisten van niks (zeiden ze...)
maar hier komt dan het "inkoppertje" ik ben een tof wijf maar een vrouw kan geen leider zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |