http://www.rtl.nl/(/actue(...)t_fotograaf_neer.xmlquote:Samir A. slaat fotograaf tegen de grond
Samir A. heeft vlak na zijn vrijlating een fotograaf van De Telegraaf tegen de grond geslagen. De vrijgesproken terreurverdachte verliet gisteren aan het eind van de middag het huis van bewaring van Nieuwegein.
Opgewacht
A. werd daar opgewacht door een aantal journalisten en fotografen. Zowel A. als zijn begeleiders moesten niets hebben van de persbelangstelling. Hij werd afgeschermd met een vuilniszak.
Trap
A. duwde direct een cameraman weg en sloeg even later fotograaf Flos van De Telegraaf tegen de grond. Een vriend van A. zou hem nog een trap hebben gegeven. Flos gaat aangifte van mishandeling doen.
Rot op
"Hij schold en riep: 'Rot op, moet je een klap voor je kop?', waarop ik zei: 'Dat moet je doen'. Voor ik het wist lag ik op de grond.'' Van lichamelijke gevolgen van de klappen zegt Flos nog geen last te hebben gehad.
Ja moment, even paintenquote:Op vrijdag 8 april 2005 00:56 schreef knowall het volgende:
TS begint?
Kuttopic trouwens, maar dat terzijde.
Donner had zelfs de wet hiervoor aangepast om mensen zo wel op te sluitenquote:Op vrijdag 8 april 2005 01:02 schreef mechatronics het volgende:
[..]
[afbeelding]
En t leuke is, het mag allemaal!![]()
![]()
Zeg flikker eens op met je populistische G. Wilders-geblaat.quote:Op vrijdag 8 april 2005 01:03 schreef mechatronics het volgende:
[..]
Donner had zelfs de wet hiervoor aangepast om mensen zo wel op te sluiten
is deze keilieve Samir A volgens de oude wet behandeld!![]()
Je houdt het niet voor mogelijk!![]()
![]()
Ahhhh, die Samir A. is keilief!quote:
Lees je in @ spits-artikelquote:Op vrijdag 8 april 2005 01:12 schreef knowall het volgende:
[..]
Zeg flikker eens op met je populistische G. Wilders-geblaat.
Heeft Samir je fiets gejat dat je zo door blijft zaniken?quote:Op vrijdag 8 april 2005 01:15 schreef mechatronics het volgende:
[..]
Ahhhh, die Samir A. is keilief!![]()
Dat kleine kindje lokte het gewoon uit, duidelijk, wat Samir A. is altijd zo'n onschuldige jongen, doet nooit iemand kwaad
Nee!quote:Op vrijdag 8 april 2005 01:17 schreef knowall het volgende:
[..]
Heeft Samir je fiets gejat dat je zo door blijft zaniken?
Anders ga je even een deur verder naar NWS ofzo.quote:Op vrijdag 8 april 2005 01:18 schreef mechatronics het volgende:
[..]
Nee!
Samir A had allemaal plattegronden die ie niet mag hebben, daar kreeg ie niks voor, en voor verboden wapenbezit, waar 4 jaar voor staat, kreeg ie maar 3 maanden.
EN voor het neerslaan van die fotograaf, ik bedoel
RESPECT!
Wat versta jij onder "pijnlijk"?quote:Op vrijdag 8 april 2005 01:34 schreef knowall het volgende:
Degene die dit topic morgenvroeg omhoog waagt te schoppen zal een pijnlijke dood tegemoet zien.
xxx,
Knowall.
he!! laat Friesland erbuitenquote:
Limburg is nog een utopie vergeleken metquote:Op vrijdag 8 april 2005 02:05 schreef Ruubstar het volgende:
[..]
he!! laat Friesland erbuiten.....geen bommen op friesland
bommen op Limboland oke maar niet op friesland
Limburgquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |