Jij hebt geen kop maar een mooi hoofdjequote:Op donderdag 7 april 2005 21:00 schreef Bluezz het volgende:
En wat krijg ik nu niet meer uit mijn kop?
Juist
dansen aan zeeeeeeeee
Ja, ze zou ook niet mijn stem hebben gekregen, mocht ik hebben gestemdquote:Op donderdag 7 april 2005 21:30 schreef JaWi het volgende:
Die MissFok kan ik trouwens ook niet vrolijk van worden.
Ik heb ook niet gestemd, dat terzijdequote:Op donderdag 7 april 2005 21:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ze zou ook niet mijn stem hebben gekregen, mocht ik hebben gestemd![]()
Wat doen we verkeerd?quote:Op donderdag 7 april 2005 21:48 schreef SCH het volgende:
Kut zeg, ga een beetje mijn serieuze topic in R&P verkloten.
Jullie kennen ook geen respect he
Houd eens ff op, Axel begint te jankenquote:Op donderdag 7 april 2005 21:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaansen aan zee
1 voor je tranen
2 voor de mijne
3 voor de hooooooooorizon
waar aan we verdwijnen...
mooi
Voor wie speel je dan?quote:Op donderdag 7 april 2005 14:16 schreef just me het volgende:
[..]
ik hoor het vanavond wel maar het zit me wel dwars![]()
Lees je eens in.quote:
in zee klinkt wat spannenderquote:Op donderdag 7 april 2005 22:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Melige bui gisteren in de auto naar blof toe
Laten we neuken m'n liefste
Neuken aan zee
Een afscheidswip aan de waterlijn
Neeeeeeeeeeeeeuken aan zee
Ben weer werken
Hetzelfde hier! Knap van AZ zeg!!!quote:Op donderdag 7 april 2005 22:28 schreef appelsientje het volgende:
Zo goede avond, kom net thuis... staat AZ voor met 1 - 2![]()
quote:Op donderdag 7 april 2005 22:36 schreef Blumchen het volgende:
Psst appelsientje.. als je een keertje klikt in hools.. dan worden de foto's kleiner
Ik denk dat ik wel genoeg gelezen heb op Fok! Ik kom hier al 4 jaarquote:
Is dat een hoofdklasser ? En wat is een elftalleider? Is ie aanvoerder of trainer? Of is hij het manusje van alles (ballen verzorgen, waterzak dragen, vlaggestokken meenemen, zorgen voor vaseline en Vicks Vaporub etc.)quote:just me is elftalleider van het 1e van Concordia in Delft.
Ja was echt gaaf.. T ziet er echt geweldig uitquote:Op donderdag 7 april 2005 22:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hoe was space mountain 2 eigenlijk ? beetje leuk ?
Maar je weet niet dat just me een vrouw isquote:Op donderdag 7 april 2005 22:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel genoeg gelezen heb op Fok! Ik kom hier al 4 jaar
just me al 5 jaar en als je hier 4 jaar al komt had je intussen kunnen weten dat just me een vrouw is.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel genoeg gelezen heb op Fok! Ik kom hier al 4 jaar
Zij dus.quote:Is dat een hoofdklasser ? En wat is een elftalleider? Is ie aanvoerder of trainer? Of is hij het manusje van alles (ballen verzorgen, waterzak dragen, vlaggestokken meenemen, zorgen voor vaseline en Vicks Vaporub etc.)
Ah, mijn eerste post was dus toch goedquote:Op donderdag 7 april 2005 23:04 schreef SCH het volgende:
Nou bedankt hoor, nou is mijn Tong80 liefdestopic dicht
Gelukkig zonder msn-relatie
Hahaquote:Op donderdag 7 april 2005 23:04 schreef SCH het volgende:
Wat gaan we doen aap?quote:Op donderdag 7 april 2005 23:04 schreef JaWi het volgende:
Ik krijg zojuist een telefoontje, morgen vrij.
We gaan uitslapen, heerlijk ontbijten en daarna hardlopenquote:Op donderdag 7 april 2005 23:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat gaan we doen aap?
Hoe is het in truth... heb niezo zin meer om steeds alles te lezen
quote:Op donderdag 7 april 2005 23:04 schreef SCH het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |