Jij geeft toch wel vaker af op buitenlandersquote:Op donderdag 7 april 2005 11:30 schreef SCH het volgende:
Als ie maar niet afgeeft...
Davids, ster voor de joden, was-ie eigenlijk !!!quote:Op donderdag 7 april 2005 11:24 schreef JaWi het volgende:
Davids is voor de joden een ster, dat was een goede Bjoro.
De zon schijnt hier.quote:Op donderdag 7 april 2005 11:43 schreef SCH het volgende:
Wat is er met die zonnebril?
als hij terug keert naar nederland zou hij ook nog bij Hools ff langswippen !quote:
en t kan volgende week nog veel mooier wordenquote:
ff checkenquote:
end an eerst met SCH de kelder inquote:Op donderdag 7 april 2005 12:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als hij terug keert naar nederland zou hij ook nog bij Hools ff langswippen !
T zou wat zijn zeg, t zou wat zijn...quote:Op donderdag 7 april 2005 12:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en t kan volgende week nog veel mooier worden
hij schijnt te weten dat dat erbij hoort !quote:Op donderdag 7 april 2005 12:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dan eerst met SCH de kelder in
BitCometquote:Op donderdag 7 april 2005 12:14 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ff checken![]()
gebruik je ook azureus trouwens?
Die is goedquote:
staat je klok verkeerd tis half 1 smiddags niet savondsquote:Op donderdag 7 april 2005 12:23 schreef DutchGooner het volgende:
wat een kuttitel
Ik omarm die pipo niet,dat is meer iets voor boomknuffelaar SCH
u is verdwaaldquote:Op donderdag 7 april 2005 12:23 schreef DutchGooner het volgende:
wat een kuttitel
tis ook een stuk ongezelliger nu hier,ik kom over een uurtje of 12 wel terugquote:Op donderdag 7 april 2005 12:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
staat je klok verkeerd tis half 1 smiddags niet savonds
Ik second that, tering titel!quote:Op donderdag 7 april 2005 12:23 schreef DutchGooner het volgende:
wat een kuttitel
met een betere titel als je geluk hebt !quote:Op donderdag 7 april 2005 12:37 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
tis ook een stuk ongezelliger nu hier,ik kom over een uurtje of 12 wel terug
je zal wel gebaald hebben toen tegen joegoslaviequote:
kijkt noca? anders kom maar even in mjin armen opwarmenquote:
quote:Op donderdag 7 april 2005 12:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kijkt noca? anders kom maar even in mjin armen opwarmen
moacht noca wel kijken, ajb:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 7 april 2005 12:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kijkt noca? anders kom maar even in mjin armen opwarmen
moacht noca wel kijken, ajb:
[afbeelding]
die zin loopt niet helemaal lekker, Duckie !quote:Op donderdag 7 april 2005 13:04 schreef rubbereend het volgende:gaat lekker in Utrecht, na de computerstoring heeft zojuist ook een trein ten noorden van utrecht ook nog een ongeluk gebeurt.
schiet lekker op daar.
welcome back voor de aapjes, Jawiquote:Op donderdag 7 april 2005 13:21 schreef JaWi het volgende:
De zinnen van rubbereend lopen wel vaker niet lekker.
Het waait ook vrij stevig in Amsterdam e.o. dus voor je het weet waai je van je fietsje af.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |