abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 april 2005 @ 12:13:52 #101
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26118978
quote:
Op zondag 10 april 2005 12:11 schreef godinfrankrijk het volgende:

[..]

moeten ze er alleen nog wel achter zien te komen dat dat mijn paarden zijn
Onderzoeksbureaus kunnen daar wel achter komen. Ik neem aan dat je de paarden ook verzorgt en er op rijdt. De rest is dan niet zo ingewikkeld meer.

In ieder geval als je mogelijkheden hebt om iets te betalen contact opnemen met je schuldeisers. Wanneer het iniatief van jouw kant komt zullen ze minder snel geneigd zijn beslag te leggen, en is er doorgaans prima te praten, zolang je afspraken die je maakt maar nakomt.
pi_26119345
Is er een soort van paardenregister?

Als de TS nog een jaar wacht of zo zullen de meeste schuldeisers hun claim al afgeboekt hebben als oninbaar denk ik en dan heeft ze weinig meer te vrezen.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 10 april 2005 @ 13:29:46 #103
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26120684
quote:
Op zondag 10 april 2005 12:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is er een soort van paardenregister?

Als de TS nog een jaar wacht of zo zullen de meeste schuldeisers hun claim al afgeboekt hebben als oninbaar denk ik en dan heeft ze weinig meer te vrezen.
Vergeet dat laatste maar.
pi_26125974
quote:
Op zondag 10 april 2005 08:30 schreef godinfrankrijk het volgende:

[..]

ik blijf het zeggen; ik ga echt niet terug.
dan zal je je nooit echt een god in frankrijk kunnen voelen.
pi_26127837
quote:
Op zondag 10 april 2005 13:29 schreef Alicey het volgende:

[..]

Vergeet dat laatste maar.
Het ligt eraan wat voor schuld het is en bij wie. Ik moet zeggen dat ik voorvallen ken van schulden van ¤ 1500,00 die na 4 maanden al werden afgeboekt, terwijl het adres van de schuldenaar in het buitenland bekend was.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 10 april 2005 @ 18:37:37 #106
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26127900
quote:
Op zondag 10 april 2005 18:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Het ligt eraan wat voor schuld het is en bij wie. Ik moet zeggen dat ik voorvallen ken van schulden van ¤ 1500,00 die na 4 maanden al werden afgeboekt, terwijl het adres van de schuldenaar in het buitenland bekend was.
Het hangt af van de hoogte van de schuld en het bedrijf, maar toch gaan er eerder jaren dan maanden over heen voordat een schuld definitief wordt afgeboekt..
pi_26127969
Dat zeer zeker, maar het zou best kunnen zijn dat er wat schulden zijn afgeboekt na een paar maanden. Meeste bedrijven laten het echter wel openstaan.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 10 april 2005 @ 18:46:20 #108
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26128118
quote:
Op zondag 10 april 2005 18:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat zeer zeker, maar het zou best kunnen zijn dat er wat schulden zijn afgeboekt na een paar maanden. Meeste bedrijven laten het echter wel openstaan.
Mogelijk is het inderdaad. Ook kan het zijn dat bedrijven een kredietverzekering hebben, en het aan hun kredietverzekeraar hebben doorgespeeld. Die lui zijn over het algemeen niet erg snel met afboeken.
  zondag 10 april 2005 @ 18:59:46 #109
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_26128475
Tja ik kan mij voorstellen dat TS niet terug wil naar Nederland, vooral omdat dan de schuldsaneringsburo's eerst je een hele tijd van het minimum loon laten leven, vandaar dat ik me het kan voorstellen dat TS graag in Frankrijk wil blijven...
Er zullen trouwens best wel een aantal schulden worden afgeboekt, maar een aantal zullen toch echt blijven bestaan.. misschien met TS maar een loterij lot kopen daar in VIVA LA FRANCE
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_26128736
September 2004 is ze vertrokken, over een jaar is het april 2006 oftewel 19 maanden.

Dat is een lange tijd en de meeste bedrijven(overheid en woningbouwverenigingen en dergelijke weet ik niet) boeken zo´n schuld af.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_26128776
19 maanden, dan is het gros van de schulden wellicht afgeboekt.
pi_26129260
Ik zou hem, als het zover zou komen, smeren naar Nieuw-zeeland of Australie ofzo..
Zorgen dat je op zo'n schip terrecht komt die daar heen vaart en daar een heel nieuw bestaan opbouwen..
Buiten beschouwing gelaten of dat uberhaupt morgelijk is..
Dat lijkt me wel wat eerlijk gezegd
  zondag 10 april 2005 @ 19:28:42 #113
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26129281
quote:
Op zondag 10 april 2005 19:27 schreef kevin85 het volgende:
Ik zou hem, als het zover zou komen, smeren naar Nieuw-zeeland of Australie ofzo..
Zorgen dat je op zo'n schip terrecht komt die daar heen vaart en daar een heel nieuw bestaan opbouwen..
Buiten beschouwing gelaten of dat uberhaupt morgelijk is..
Dat lijkt me wel wat eerlijk gezegd
Ik zou toch eerder gaan voor eerst de troep opruimen, en daarna een nieuw bestaan opbouwen.
pi_26129336
quote:
Op zondag 10 april 2005 19:28 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik zou toch eerder gaan voor eerst de troep opruimen, en daarna een nieuw bestaan opbouwen.
Najah..wanneer je een schuld hebt van meer dan 100.000 euro of iets dergelijks..
Dan zou ik hem toch echt smeren ipv de rommel opruimen denk ik..
  zondag 10 april 2005 @ 19:33:35 #115
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26129415
quote:
Op zondag 10 april 2005 19:30 schreef kevin85 het volgende:

[..]

Najah..wanneer je een schuld hebt van meer dan 100.000 euro of iets dergelijks..
Dan zou ik hem toch echt smeren ipv de rommel opruimen denk ik..
Wanneer je schulden hebt die dusdanig hoog zijn dat er sprake is van een uitzichtloze positie, zijn er instanties als schuldhulpverleningsbureaus die je kunnen helpen, en als dat niet werkt kun je een beroep doen op de WSNP, waardoor je binnen 3 jaar van je schulden af bent.

Uitzichtloos is een situatie in Nederland niet snel, behalve wanneer je er echt een grote puinhoop van maakt (Lees : Bewust de boel hebt opgelicht etc.).
pi_26129457
Waarom zou je drie jaar in de WSNP gaan zitten als je toch niet meer van plan bent om in Nederland te leven? Sowieso moet je in Nederland woonachtig zijn om de WSNP in te mogen volgens mij.
pi_26129527
quote:
Op zondag 10 april 2005 19:33 schreef Alicey het volgende:

[..]

Wanneer je schulden hebt die dusdanig hoog zijn dat er sprake is van een uitzichtloze positie, zijn er instanties als schuldhulpverleningsbureaus die je kunnen helpen, en als dat niet werkt kun je een beroep doen op de WSNP, waardoor je binnen 3 jaar van je schulden af bent.

Uitzichtloos is een situatie in Nederland niet snel, behalve wanneer je er echt een grote puinhoop van maakt (Lees : Bewust de boel hebt opgelicht etc.).
Is dit trouwens ook zo wanneer je een forse schadeclaim aan je broek hebt..?
Bijvoorbeeld:
Je rijdt iemand zwaar gehandicapt omdat je veel te hard binnen de bebouwde kom rijdt..
Je moet dus voor alle kosten opdraaien (operaties, schadeclaim enz).
Zijn er dan ook instanties die je kunnen helpen binnen 3 jaar van de schulden af te komen??
  zondag 10 april 2005 @ 19:38:10 #118
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26129550
quote:
Op zondag 10 april 2005 19:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waarom zou je drie jaar in de WSNP gaan zitten als je toch niet meer van plan bent om in Nederland te leven?
Verantwoordelijkheidsgevoel? Geen puinhopen willen achterlaten?
quote:
Sowieso moet je in Nederland woonachtig zijn om de WSNP in te mogen volgens mij.
Klopt, het was echter maar om aan te geven dat de hoogte van de schulden geen criterium hoeven te zijn. TS kan ook zelf proberen om haar puinhopen op te ruimen. Ben ik daar echt zo afwijkend in?
pi_26129592
quote:
Op zondag 10 april 2005 19:38 schreef Alicey het volgende:

[..]

Verantwoordelijkheidsgevoel? Geen puinhopen willen achterlaten?
[..]
Niet erg relevant voor dit soort mensen. Als je nokt en de huur niet eens opzegt...
quote:
Klopt, het was echter maar om aan te geven dat de hoogte van de schulden geen criterium hoeven te zijn. TS kan ook zelf proberen om haar puinhopen op te ruimen. Ben ik daar echt zo afwijkend in?
Klopt, hoogte van de schulden is niet relevant. In de hoogte van de schuld is ook niet eens inzicht. Zijn er schulden afgeboekt? Andere schulden zijn juist weer verhoogd met van allerlei kosten?
  zondag 10 april 2005 @ 19:41:00 #120
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26129629
quote:
Op zondag 10 april 2005 19:37 schreef kevin85 het volgende:

[..]

Is dit trouwens ook zo wanneer je een forse schadeclaim aan je broek hebt..?
Schade is een breed begrip. Bij het te laat betalen van een rekening worden er vaak al kosten opgevoerd onder het mom "vermogensschade".
quote:
Bijvoorbeeld:
Je rijdt iemand zwaar gehandicapt omdat je veel te hard binnen de bebouwde kom rijdt..
Je moet dus voor alle kosten opdraaien (operaties, schadeclaim enz).
Zijn er dan ook instanties die je kunnen helpen binnen 3 jaar van de schulden af te komen??
Ik weet eigenlijk niet of hier wettelijk sprake is van een schuld, of van een verplichting tot levensonderhoud. Om de WSNP (De wettelijke regeling) van toepassing te laten zijn moeten er sowieso meerdere schulden zijn. De rechter zal hierbij beoordelen of er sprake is van bewuste roekeloosheid of het te kwader trouw zijn. Dit kan tot afwijzing van de regeling leiden (In de regel volgt er dan een faillissement) of tot een verlenging van de toepassing van de regeling (5 jaar i.p.v. 2 of 3 jaar).
  zondag 10 april 2005 @ 19:42:34 #121
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26129674
quote:
Op zondag 10 april 2005 19:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Niet erg relevant voor dit soort mensen. Als je nokt en de huur niet eens opzegt...
In een vlaag van verstandsverbijstering kan ik het best begrijpen hoor.. Dat zegt niet of iemand bij diens positieven gekomen bereid is alsnog het e.e.a. aan te pakken.
quote:
Klopt, hoogte van de schulden is niet relevant. In de hoogte van de schuld is ook niet eens inzicht. Zijn er schulden afgeboekt? Andere schulden zijn juist weer verhoogd met van allerlei kosten?
De eerste logische stap die TS kan doen is inderdaad, zoals ook al door enkele mensen aangegeven, inzicht krijgen in de situatie door contact op te nemen met schuldeisers en deurwaarderskantoren.
pi_26129679
Paupers komen Nieuw Zeeland of Australie niet in, dus die optie valt zowiezo af
  zondag 10 april 2005 @ 19:43:27 #123
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26129704
quote:
Op zondag 10 april 2005 19:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Paupers komen Nieuw Zeeland of Australie niet in, dus die optie valt zowiezo af
Dat valt volgens mij wel mee, zolang je maar wel bereid bent om te werken.
pi_26129757
Legaal komt ze Nieuw Zeeland of Australië niet in. Of het moet zijn dat ze er op vakantie gaat.
pi_26129885
Ze kan een jaar blijven op een visa en dan een legale baan zoeken.

Maar ik neem aan dat Australie een verklaring van goed gedrag vraagt aan Nederland voordat ze een vergunning krijgt. Dus dan komt haar verleden boven water
  zondag 10 april 2005 @ 19:51:24 #126
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26129934
quote:
Op zondag 10 april 2005 19:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ze kan een jaar blijven op een visa en dan een legale baan zoeken.

Maar ik neem aan dat Australie een verklaring van goed gedrag vraagt aan Nederland voordat ze een vergunning krijgt. Dus dan komt haar verleden boven water
Dat is niet juist. Een verklaring van goed gedrag houdt uitsluitend verband met strafbare feiten. Het hebben van schulden is niet strafbaar.
pi_26129964
quote:
In een vlaag van verstandsverbijstering kan ik het best begrijpen hoor.. Dat zegt niet of iemand bij diens positieven gekomen bereid is alsnog het e.e.a. aan te pakken.
Eentje van 7 maanden?
pi_26130034
quote:
Dat is niet juist. Een verklaring van goed gedrag houdt uitsluitend verband met strafbare feiten. Het hebben van schulden is niet strafbaar.
Ze heeft waarschijnlijk ook schulden bij de overheid of bij de belastingdienst en misschien is er aangifte gedaan.

Ik mag toch hopen dat ze dan opgepakt wordt en een enkeltje moet kopen naar Amsterdam
pi_26130354
Hoe hoog zijn je schulden als ik vragen mag? Misschien valt het nog wel mee?
  zondag 10 april 2005 @ 20:08:16 #130
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26130437
quote:
Op zondag 10 april 2005 19:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Eentje van 7 maanden?
Hoe zij er nadien mee is omgegaan getuigt inderdaad niet van bijster veel verantwoordelijkheidsgevoel.
pi_26139197
Stel dat je vertrekt zonder je uit te schrijven en je dus ook geen belasting meer betaalt wordt je dan de volgende keer dat je Nederland binnenkomt of staande gehouden wordt gearresteerd om uitleg te geven over je inkomsten van de jaren waarover je geen belasting hebt betaalt?

Dat lijkt me logisch namelijk.
pi_26139246
waarom heb je toch die huur niet opgezegd, had toch zo'n 3000 euro gescheeld ofzo.
Als je 6 maanden niet betaald hebt, word je er trouwens uitgezet, dus je huis zal al aan andere mensen verhuurd zijn.

Misschien kan je informatie opzoeken over hoe het gaat met zwervers die dakloos zijn geworden door schulden. Hoe word hun schuld afbetaald? En moeten hun nog jarenlang betalen als ze bijv. na 5 jaar weer een huisje en werk vinden enzo.

Hebben famillieleden trouwens geen brieven van de gemeente gehad over waar jij verblijft?
Kunnen je schuldeisers de schuld niet bij hun leggen? Bijvoorbeeld iemand die garant voor je heeft gestaan, want dan moet je zeker wel actie gaan nemen..zou anders erg lullig voor hn zijn..
pi_26139337
TS geeft daar ook geen fuck om
pi_26139349
Ach als een God in Frankrijk maakt zoiets niet uit.
Je koopt gewoon stuk grond daar en zet er Caravan op met adres.
pi_26139368
tvp, ik wil ook weg hier. ik betaal wel nog even al mijn schulden af, die ziet er niet goed uit.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_26139370
En wie gaat dat betalen?

Je klanten die je opschrijft op de hoek van een straat?
pi_26139375
Er zijn 2 manieren om weg te wezen uit dit kikkerland

- je doet 't netjes en neemt eigen kapitaal mee.
-Je zorgt voor veel schuld en met die poen ga je Europa in.
  maandag 11 april 2005 @ 09:23:10 #138
116980 godinfrankrijk
qui vivra verra
pi_26140631
quote:
Op zondag 10 april 2005 19:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ze heeft waarschijnlijk ook schulden bij de overheid of bij de belastingdienst en misschien is er aangifte gedaan.

Ik mag toch hopen dat ze dan opgepakt wordt en een enkeltje moet kopen naar Amsterdam
lekker hatelijk manneke ben jij zeg.
Chčre Mčre Terre donne moi la sérénité d'accepter les choses que je ne peux changer, le courage de changer les choses que je peux et la sagesse d'en connaître la différence.
  maandag 11 april 2005 @ 09:25:20 #139
116980 godinfrankrijk
qui vivra verra
pi_26140671
quote:
Op maandag 11 april 2005 03:46 schreef Troeta het volgende:
waarom heb je toch die huur niet opgezegd, had toch zo'n 3000 euro gescheeld ofzo.
Als je 6 maanden niet betaald hebt, word je er trouwens uitgezet, dus je huis zal al aan andere mensen verhuurd zijn.

Misschien kan je informatie opzoeken over hoe het gaat met zwervers die dakloos zijn geworden door schulden. Hoe word hun schuld afbetaald? En moeten hun nog jarenlang betalen als ze bijv. na 5 jaar weer een huisje en werk vinden enzo.

Hebben famillieleden trouwens geen brieven van de gemeente gehad over waar jij verblijft?
Kunnen je schuldeisers de schuld niet bij hun leggen? Bijvoorbeeld iemand die garant voor je heeft gestaan, want dan moet je zeker wel actie gaan nemen..zou anders erg lullig voor hn zijn..
niemand heeft voor mij garant gestaan.
Chčre Mčre Terre donne moi la sérénité d'accepter les choses que je ne peux changer, le courage de changer les choses que je peux et la sagesse d'en connaître la différence.
  maandag 11 april 2005 @ 09:32:36 #140
116980 godinfrankrijk
qui vivra verra
pi_26140807
ik word hier als slecht mens beoordeeld, maar dat ben ik niet.
ik ben een goed mens, maar niet perfect, ik heb vele fouten.
ook word ik als onverantwoordelijk bestempeld, wat ik in bepaalde opzichten ook ben, maar in andere weer niet.
jullie hebben sumiere informatie over mij.
de reden waarom ik dit topic heb gestart is omdat ik naar een oplossing op zoek ben en ik me af vroeg of iemand tips in die richting had.
so far heb ik daar weinig aan gehad, er is modder gegooid, er zijn voorbarige conclusie's getrokken en ik word in andermans ideeën van goede oplossingen gepushed.
mensen in hun waarde laten en hun manier van leven respecteren is kennelijk op fokt niet mogelijk.
erg jammer mensen.
  maandag 11 april 2005 @ 09:40:01 #141
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26140926
quote:
Op maandag 11 april 2005 09:32 schreef godinfrankrijk het volgende:
ik word hier als slecht mens beoordeeld, maar dat ben ik niet.
ik ben een goed mens, maar niet perfect, ik heb vele fouten.
Niet slecht, wel onverantwoordelijk.
quote:
ook word ik als onverantwoordelijk bestempeld, wat ik in bepaalde opzichten ook ben, maar in andere weer niet.
jullie hebben sumiere informatie over mij.
Ik ga af op informatie die in deze topic staat. Hieruit blijkt dat je niet primair van plan bent je verantwoordelijkheid te nemen, maar vooral probeert om er zelf schoon uit te komen.
quote:
de reden waarom ik dit topic heb gestart is omdat ik naar een oplossing op zoek ben en ik me af vroeg of iemand tips in die richting had.
Die oplossingen en tips zijn dus gegeven. Begin met contact opnemen met je schuldeisers en in kaart te brengen hoe de situatie is.
quote:
so far heb ik daar weinig aan gehad
Ik heb toch echt meerdere oplossingen gevonden, en de eerste stap die ik in dit bericht ook nog eens herhaald heb lijkt me een goede start. Het is meer dat je zelf alle oplossingen waar je zelf iets voor moet doen of waar je iets voor moet opofferen wegwimpelt. Dat is een houding waaruit niet blijkt dat je echt zoekt naar een oplossing.
quote:
, er is modder gegooid, er zijn voorbarige conclusie's getrokken en ik word in andermans ideeën van goede oplossingen gepushed.
mensen in hun waarde laten en hun manier van leven respecteren is kennelijk op fokt niet mogelijk.
erg jammer mensen.
Zeg eens eerlijk, wat had je verwacht met deze topic? Een oplossing kennelijk niet, had je verwacht dat iedereen begrip had voor je situatie? Had je verwacht dat iedereen jouw manier van leven (Weglopen voor problemen en anderen er voor laten opdraaien) een goede manier zou vinden?

Mijn excuses hoor, normaal gesproken ben ik echt niet zo hard en kan ik vergaand begrip opbrengen voor mensen en hun situatie, wat dat betreft heb ik zelf ook het nodige meegemaakt. Het probleem dat ik met je heb is echter dat je niet aan een oplossing werkt, en bovendien iedereen die je hier probeert te helpen beledigt door te stellen dat zij geen oplossing bieden.

Er zijn genoeg oplossingen, maar je moet het ZELF doen!!
pi_26141102
quote:
Op maandag 11 april 2005 09:25 schreef godinfrankrijk het volgende:

[..]

niemand heeft voor mij garant gestaan.
Gelukkig maar.
pi_26141577
Helaas is er geen instantie of lief omaatje wat jouw schulden laat verdwijnen.
De enige oplossing is betalen. Als je je schuldeisers belt, of mailt als je dat liever wil, zullen ze een betalingsregeling aangaan met je.
De bedragen kunnen best laag zijn per maand, maar dan zit je er weer veel langer aan vast en betaal je meer rente.

Ik weet niet of dit echt leningen bij de bank zijn of gewoon oude creditcards en dingen zoals roodstaan?

Je hebt geen schuldhulp nodig, er zijn miljoenen mensen geweest met schulden die het wel af konden betalen. Enige wat je hiervoor nodig heb is een baan waar je voldoende betaald krijgt of een uitkering.

Ik heb geen idee hoe het in Frankrijk werkt hoor, maar je staat daar nergens ingeschreven en je bent geen officieel inwoner van het land? mag je daar wel wonen als je schulden heb? Google eens...
In principe ben je nu een dakloze zonder inkomen die nergens een geregistreerde verblijfplaats heeft, voor dat soort mensen is ook hulp genoeg.

Maar ik wil je graag vragen of je echt zo gelukkig ben in Frankrijk? Heb je een toekomst daar? Vrienden, famillie of een partner?
wat ga je doen als je een ongeluk krijgt of ziek wordt? Je bent nu niet verzekerd en ziekenhuisrekeningen zijn duur. Je gezondheid is belangrijk, er zijn zoveel enge ziektes die je kan krijgen, als die niet behandeld worden dan....
Of wat ga je doen over 50 jaar? Op deze manier heb je later geen pensioen en zelfs geen AOW.
Hoe is het daar geregeld met 65+ers? Krijg jij geld van een of andere instantie als Nederlander in een ander land?

Begrijp me niet verkeerd, ik bedoel het niet prekerig. Ik vind het gewoon heel erg dat je echt bent gevlucht door je geldproblemen. ( Zo komt het over)
Er is echt genoeg hulp hiervoor, al zal je niet luxe kunnen leven, maar dat doe je nu ook niet.

Voor je paardjes is ook wel een oplossing te vinden, daarvoor wil ik zelfs helpen zoeken.
Denk aan je paardjes leasen of ze op een klein landje neerzetten en bijrijdsters zoeken.
Evt. eentje verkopen, helpt ook wat aan je schulden, zodat je het andere paardje toch wat meer kan bieden.
pi_26141631
Paarden kan je verkopen, dan ben je een heel eind uit de schulden
  maandag 11 april 2005 @ 10:15:24 #145
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26141658
quote:
Op maandag 11 april 2005 10:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Paarden kan je verkopen, dan ben je een heel eind uit de schulden
Huisdieren verkopen is iets wat de meeste mensen niet zo snel doen. De emotionele waarde van dieren is vaak vele malen groter dan de waarde in geld.
  Redactie Frontpage maandag 11 april 2005 @ 10:29:10 #146
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_26141934
Dit lijkt me trouwens best moeilijk... Je moet denk ik eens ga nadenken wat je precies wilt. Wil je een fatsoenlijk leven, dan moet je daar denk ik ook wat voor overhebben.
[b]troel (de ~ (v.), ~en)[/b]
[i]1 [inf.] vrouw of meisje[/i]
[i]2 trut[/i]
pi_26141961
quote:
Op maandag 11 april 2005 10:15 schreef Alicey het volgende:

[..]

Huisdieren verkopen is iets wat de meeste mensen niet zo snel doen. De emotionele waarde van dieren is vaak vele malen groter dan de waarde in geld.
Ik krijg niet echt de indruk dat de TS echt een oplossing wil vinden voor haar schulden. Ze zal er toch iets voor over moeten hebben. Ze heeft er zelf een rotzooi van gemaakt, daar is ze zelf verantwoordelijk voor en ze zal ook zelf een oplossing moeten zoeken. Daar moet ze dan maar het een en ander voor over hebben.
  Redactie Frontpage maandag 11 april 2005 @ 10:32:11 #148
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_26141996
quote:
Op maandag 11 april 2005 10:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik krijg niet echt de indruk dat de TS echt een oplossing wil vinden voor haar schulden.
Ik denk dat ze vooral zit met het feit dat ze haar paarden kwijt kan raken.

Hoogstwaarschijnlijk zijn die paarden wel medeoorzaak van de schulden.
[i]2 trut[/i]
pi_26142023
quote:
Op maandag 11 april 2005 10:32 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik denk dat ze vooral zit met het feit dat ze haar paarden kwijt kan raken.

Hoogstwaarschijnlijk zijn die paarden wel medeoorzaak van de schulden.
Als je flink schulden hebt, dan kan het zijn dat je afstand moet doen van bepaalde bezittingen. Zo werkt het nu eenmaal. Het huis van mensen die de hypotheek niet betalen wordt ook geveild.
  Redactie Frontpage maandag 11 april 2005 @ 10:34:54 #150
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_26142052
quote:
Op maandag 11 april 2005 10:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Als je flink schulden hebt, dan kan het zijn dat je afstand moet doen van bepaalde bezittingen. Zo werkt het nu eenmaal. Het huis van mensen die de hypotheek niet betalen wordt ook geveild.
Jeps, en dan wordt het dus nog moeilijker om terug te keren.
Het sneue is dat uiteindelijk die paarden doodgaan en ze helemaal niets meer heeft.
[i]2 trut[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')