abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 april 2005 @ 11:30:41 #51
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_26092655
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 09:01 schreef godinfrankrijk het volgende:

[..]

ik werk als vrijwilliger met kost en inwoning.
Wat voor vrijwilligerswerk doe je dan als ik vragen mag?
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  zaterdag 9 april 2005 @ 13:28:58 #52
116980 godinfrankrijk
qui vivra verra
pi_26095262
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 11:30 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Wat voor vrijwilligerswerk doe je dan als ik vragen mag?
ik maak schoon, kook en zorg voor de paarden. [op een chateau]
Chère Mère Terre donne moi la sérénité d'accepter les choses que je ne peux changer, le courage de changer les choses que je peux et la sagesse d'en connaître la différence.
pi_26095688
Dat klinkt niet echt als "een God in Frankrijk". Ik zou best naar het buitenland willen, maar dan geen verkapt vrijwilligerswerk in 'n stal vol paarden.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 9 april 2005 @ 13:54:37 #54
116980 godinfrankrijk
qui vivra verra
pi_26095884
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 13:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat klinkt niet echt als "een God in Frankrijk". Ik zou best naar het buitenland willen, maar dan geen verkapt vrijwilligerswerk in 'n stal vol paarden.
het zijn drie paarden.
ik heb er zelf ook twee trouwens.
de belangrijkste reden voor mij om te vertrekken waren mijn paarden, ik zou het niet kunnen verdragen die te verliezen.
Chère Mère Terre donne moi la sérénité d'accepter les choses que je ne peux changer, le courage de changer les choses que je peux et la sagesse d'en connaître la différence.
  zaterdag 9 april 2005 @ 14:09:12 #55
99295 perezoso
blankjoekel
pi_26096210
Ze kunnen je pas uit huis zetten na 6 maanden, dus die 6 maanden komen er nog bovenop zover ik weet, althans zo gaat dat bij woningbouwverenigingen maar als er niemand te bekennen is dat misschien anders.
  zaterdag 9 april 2005 @ 14:38:35 #56
116980 godinfrankrijk
qui vivra verra
pi_26096846
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 14:09 schreef perezoso het volgende:
Ze kunnen je pas uit huis zetten na 6 maanden, dus die 6 maanden komen er nog bovenop zover ik weet, althans zo gaat dat bij woningbouwverenigingen maar als er niemand te bekennen is dat misschien anders.
ik ben hier sinds vorig jaar september, ik denk dat mijn huis wel weg is.
maar ik wil ook beslist niet terug komen, dus dat maakt mij ook niet zoveel uit, in die zin dat ik het huis niet terug wil hebben.
pi_26097146
Wat wil je eigenlijk dan? Je hebt immers toch geen geld om naar NL te reizen...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 9 april 2005 @ 14:56:45 #58
109065 sungaMsunitraM
pi_26097257
Nou, hij heeft schulden, misschien komen ze hem achterna.
pi_26097285
Ze weten niet waar hij zit. Ik weet niet waar hij schulden heeft, maar het gros van de bedrijven gaat in het buitenland niet of nauwelijks incasseren.
  zaterdag 9 april 2005 @ 14:58:31 #60
116980 godinfrankrijk
qui vivra verra
pi_26097289
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 14:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat wil je eigenlijk dan? Je hebt immers toch geen geld om naar NL te reizen...
ik wilde kijken of ik vanuit hier iets kon regelen met bijvoorbeeld een schuldhulp bureau, maar ben er al achter dat dat niet gaat, dan zou ik terug moeten komen.
wat ik niet wil.
ik ga nu werk zoeken en maar zien waar het schip strand, wat ook zo'n beetje mijn gewoonlijke benadering van zaken [het leven] is, maar zien waar het schip strand.
  zaterdag 9 april 2005 @ 15:04:00 #61
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26097396
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 14:58 schreef godinfrankrijk het volgende:

[..]

ik wilde kijken of ik vanuit hier iets kon regelen met bijvoorbeeld een schuldhulp bureau, maar ben er al achter dat dat niet gaat, dan zou ik terug moeten komen.
wat ik niet wil.
ik ga nu werk zoeken en maar zien waar het schip strand, wat ook zo'n beetje mijn gewoonlijke benadering van zaken [het leven] is, maar zien waar het schip strand.
Kennelijk zitten die schulden je dus niet dusdanig dwars, en heb je er ook weinig van geleerd.
pi_26097419
Waarom wil je wat regelen met een schuldhulpbureau als je toch niet terug wil naar Nederland?
  zaterdag 9 april 2005 @ 15:08:05 #63
116980 godinfrankrijk
qui vivra verra
pi_26097488
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 15:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waarom wil je wat regelen met een schuldhulpbureau als je toch niet terug wil naar Nederland?
omdat ik bang ben dat ze me hier alsnog de stoelen onder m'n kont vandaan komen trekken.
maar als ik het goed begrijp komen ze toch wel, misschien wel loonbeslag leggen bijvoorbeeld als ik weer werk heb.
maar ik moet het dan maar afwachten.
pi_26097514
Loonbeslag laten leggen? Ik weet niet in hoeverre dat kan. Het is ook maar de vraag of je zomaar een 'witte' baan gevonden gaat krijgen.
  zaterdag 9 april 2005 @ 15:10:30 #65
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26097547
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 15:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Loonbeslag laten leggen? Ik weet niet in hoeverre dat kan.
Ik ken de Franse wet op dat gebied ook niet. Reken echter maar dat er een vorm van loonbeslag mogelijk is.
quote:
Het is ook maar de vraag of je zomaar een 'witte' baan gevonden gaat krijgen.
Dat is ook nog een vraag ja..
pi_26097579
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 15:10 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik ken de Franse wet op dat gebied ook niet. Reken echter maar dat er een vorm van loonbeslag mogelijk is.
[..]

Dat is ook nog een vraag ja..
Vraag ik me af in hoeverre dat mogelijk is, dat er loonbeslag gelegd kan worden.

Ik vermoed dat het geen witte baan zal gaan worden, dus dan is loonbeslag sowieso onmogelijk.
  zaterdag 9 april 2005 @ 15:12:27 #67
116980 godinfrankrijk
qui vivra verra
pi_26097597
ik sta nu overigens nergens ingeschreven, dus ben onvindbaar.
maar ik ga hier weg, omdat 'met kost en inwoning' veel weg heeft van onder curatele staan.
ik heb een huisje gevonden waar ik gratis mag wonen, krijg de beschikking over een auto [oud 2cvtje] en wil dus werk gaan zoeken.
maar dan zal ik toch een rekening moeten gaan openen.
en ik ben te traceren, daar word ik wat nerveus van.
maar zoals gezegd, ik kan hier verder niets aan doen van hieruit, en kan weinig anders dan afwachten wat er dan gebeurd....
pi_26097645
Een huis kan je wel gratis gaan bewonen, je krijgt onvermijdelijk te maken met rekeningen die betaald moeten gaan worden, net zoals met die auto. Onder curatele lijkt me voor jou niet eens een hele slechte optie eerlijk gezegd.

Met een witte baan moet je je inschrijven, een bankrekening openen, men zal je verleden natrekken, etc. Dat wordt een zwart baantje dus.
  zaterdag 9 april 2005 @ 15:19:03 #69
109065 sungaMsunitraM
pi_26097763
Kan je geen andere identiteit proberen aan te nemen op een of andere manier?
  zaterdag 9 april 2005 @ 15:22:35 #70
116980 godinfrankrijk
qui vivra verra
pi_26097858
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 15:19 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Kan je geen andere identiteit proberen aan te nemen op een of andere manier?
kzou niet weten hoe
  zaterdag 9 april 2005 @ 15:25:42 #71
116980 godinfrankrijk
qui vivra verra
pi_26097955
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 15:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een huis kan je wel gratis gaan bewonen, je krijgt onvermijdelijk te maken met rekeningen die betaald moeten gaan worden, net zoals met die auto. Onder curatele lijkt me voor jou niet eens een hele slechte optie eerlijk gezegd.

Met een witte baan moet je je inschrijven, een bankrekening openen, men zal je verleden natrekken, etc. Dat wordt een zwart baantje dus.
ik zal me ook moeten gaan inschrijven en een rekening openen, dat zeg ik net, wel een beetje op blijven letten he?
ik vraag me trouwens af of 'ze' als je part-time wit werkt, dus minimaal verdient ook loonbeslag leggen.
pi_26098003
Loonbeslag leggen kan altijd, al hangt het er even vanaf hoe dat in Frankrijk werkt als men vanuit NL loonnbeslag wil leggen.
pi_26098007
WSNP is zinloos etc

Maarre Godinfrankrijk... moet je je niet verzekeren tegen ZK?
is het niet een idee om daarvoor een postbus af te sluiten in NL en iemand (je kent toch nog wel iemand in NL) die post af en toe door laten sturen?
pi_26098023
Hij heeft geen geld voor een postbus waarschijnlijk.
  zaterdag 9 april 2005 @ 15:34:11 #75
116980 godinfrankrijk
qui vivra verra
pi_26098244
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 15:27 schreef Babbelzz het volgende:
WSNP is zinloos etc

Maarre Godinfrankrijk... moet je je niet verzekeren tegen ZK?
is het niet een idee om daarvoor een postbus af te sluiten in NL en iemand (je kent toch nog wel iemand in NL) die post af en toe door laten sturen?
ik loop al 3 jaar onverzekerd rond.
de laatste twee jaar in nederland had ik geen vast inkomen of uitkering.
maar hier ben je [als je wit werkt] ook bij een ziekenfonds aangesloten.
  zaterdag 9 april 2005 @ 15:34:55 #76
116980 godinfrankrijk
qui vivra verra
pi_26098268
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 15:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hij heeft geen geld voor een postbus waarschijnlijk.
en ook niet voor een verzekering
pi_26098357
als je part-time werkt heb je de kans dat je inderdaad geen geld hoeft af te staan aan de schuldeisers. Je moet alleen wel beseffen dat je echt geen vetpot hebt. Toen ik nog bij een deurwaarderskantoor werkte in NL was de beslagvrije voet 521 euro. Dit is dus nog voor aftrek van je vaste lasten. Indien je hoge vaste lasten hebt, kan je in sommige gevallen een verhoging krijgen.
Wel kunnen ze je het leven aardig zuur maken. Je zal toch moeten beseffen dat je jezelf meer in de weg zit dan je schuldeisers. Jij zit enorm veel moeite te doen terwijl je schuldeisers er nog een sigaar bij opsteken. Bij een loonbeslag komt er ook beslag op vakantiegeld e.d. Het is niet iets waar ik op zou zitten wachten in elk geval.
Wat Cherry al zei, lijkt het me geen slecht idee om onder curatele te staan.

Hai Alicey btw.. kzie dat je het al aardig ver hebt geschopt hier in de tussentijd
pi_26098424
Wit werken zou ik maar uit je hoofd zetten, da's haast niet mogelijk onder deze omstandigheden. Je kan of op de vlucht blijven en zo verder leven of de schulden onder ogen zien en afspraken maken zodat je gewoon weer normaal kan leven.

Onder curatele stellen van dit soort brokkepiloten lijkt me helemaal geen verkeerd plan.
  zaterdag 9 april 2005 @ 15:46:14 #79
74196 doemaardrie
of toch vier???
pi_26098681
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 14:09 schreef perezoso het volgende:
Hmm 3 maanden geen huur betalen en je staat op straat hoor.
  zaterdag 9 april 2005 @ 15:54:39 #80
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26098928
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 15:25 schreef godinfrankrijk het volgende:

[..]

ik zal me ook moeten gaan inschrijven en een rekening openen, dat zeg ik net, wel een beetje op blijven letten he?
ik vraag me trouwens af of 'ze' als je part-time wit werkt, dus minimaal verdient ook loonbeslag leggen.
Over het algemeen geldt er een beslagvrije voet. Alles boven dat bedrag mag men inhouden. In Nederland is dat 90% van het bijstandsniveau, eventueel aangepast naar buitengewone baten of lasten. In Belgie was het dacht ik een bepaald percentage van het loon dat vrij is, in Frankrijk zal er ook een methode zijn om de beslagvrije voet te betalen. Als men boven hetgeen wat je verdient mag inhouden, is een loonbeslag dus zinvol..
  zaterdag 9 april 2005 @ 15:54:58 #81
116980 godinfrankrijk
qui vivra verra
pi_26098940
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 15:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wit werken zou ik maar uit je hoofd zetten, da's haast niet mogelijk onder deze omstandigheden. Je kan of op de vlucht blijven en zo verder leven of de schulden onder ogen zien en afspraken maken zodat je gewoon weer normaal kan leven.

Onder curatele stellen van dit soort brokkepiloten lijkt me helemaal geen verkeerd plan.
punt is dat ik best mijn schulden onder ogen wil zien en afspraken maken, maar ik wil niet naar nederland komen.
ik denk dat wit gaan werken misschien juist wel een goede optie is omdat 'ze' me dan vanzelf traceren.
en er dan ook iets constructiefs gebeurd, maar kennelijk is er geen instantie die je wil helpen als je niet fysiek in nederland bent.
ik heb het hier vreselijk naar mijn zin, ik leer frans spreken, het eten is veel beter van kwaliteit als in nederland, en ik voel me hier over het algemeen genomen een godin van jewelste.
ik wil hier blijven.
ik hou van dit land, ik hoor hier, het bekrompen nederland komt me zo ver mijn strot uit, daar heb ik niet eens woorden voor.
de mensen kunnen mij ook veel beter 'zetten' als de nederlanders, zijn er aan gewend dat mensen
een edge hebben.
in nederland heerst de 'kop boven het maaiveld' mentaliteit, hier niet.
pi_26098972
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 15:46 schreef doemaardrie het volgende:

[..]

Hmm 3 maanden geen huur betalen en je staat op straat hoor.
Hmm niet altijd. Een maand geen huur betalen, dan komt er een aanmaning, een week later een tweede, dan gaat het naar de deurwaarder. De deurwaarder stuurt meestal zelf ook nog een laatste aanmaning. Ondertussen zitten we op 2 maanden zonder huur. De deurwaarder maakt een dagvaarding, die minimaal 2 weken, maar gebruikelijker pas een maand later gevolg zal hebben in een rechtzaak/vonnis. Natuurlijk kan de bewoner dit vonnis uitstellen door te reageren bij de rechter, gaan zo weer een aantal weken overheen. De rechter zal dan de vordering toekennen, maar nog geen mogelijkheid geven tot uitzetting, dat gebeurt pas bij veelvuldig niet voldoen van de huur.
Zelfs al komt er een vonnis met de beslissing dat het huis verlaten moet worden, komt er nog een tijd overheen voor de deurwaarder de bewoner een handje mag helpen.
pi_26099000
Iemand helpen die niet in Nederland is, is ook erg lastig. Dan moet men afspraken gaan maken met Franse instanties, Franse werkgevers, Franse crediteuren, etc.... Dat schiet niet op. Ik begrijp wel dat men daar niet aan begint.

Je kan je gewoon inschrijven in Frankrijk en daar gewoon leven en zien wat er gaat gebeuren. Grote kans dat schuldeisers het geld niet eens op je verhalen omdat het gewoon lastig is om geld te verhalen op niet meewerkende debiteuren die zich fysiek in het buitenland bevinden.
  zaterdag 9 april 2005 @ 15:58:32 #84
109065 sungaMsunitraM
pi_26099035
Kan je niet iemand in NL ff laten kijken of je huis nog leeg staat?
pi_26099076
Mail me anders ff....
  zaterdag 9 april 2005 @ 16:00:29 #86
116980 godinfrankrijk
qui vivra verra
pi_26099098
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 15:58 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Kan je niet iemand in NL ff laten kijken of je huis nog leeg staat?
kan ik eens vragen.
  zaterdag 9 april 2005 @ 16:03:36 #87
109065 sungaMsunitraM
pi_26099202
Hoe makkelijk is het om naar Frankrijk te emigreren dan? (als westerling)
pi_26099247
Als EU-ingezetene niet zo moeilijk natuurlijk. Ik zou er nog niet dood gevonden willen worden overigens.
  zaterdag 9 april 2005 @ 16:47:34 #89
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26100462
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 15:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Iemand helpen die niet in Nederland is, is ook erg lastig. Dan moet men afspraken gaan maken met Franse instanties, Franse werkgevers, Franse crediteuren, etc.... Dat schiet niet op. Ik begrijp wel dat men daar niet aan begint.
Dat is het probleem niet zo zeer, maar men kan de schuldenaar niet in de gaten houden, en kan ook geen harde afspraken met de schuldenaar maken.
  zaterdag 9 april 2005 @ 16:48:31 #90
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26100490
Overigens als je je schulden wilt betalen kun je het beste werk zoeken, en als je werk gevonden hebt zelf contact opnemen met je schuldeisers om een regeling te treffen. Het hoeft natuurlijk niet per se via een schuldhulpbureau...
pi_26107429
idd zoek eens een nummer op van een deurwaarderskantoor in de buurt van emmeloord. Als je zo bent weggegaan is de kans groot dat je wel bij die deurwaarder een zaak hebt lopen, maar je kan natuurlijk ook gewoon de huisbaas bellen.
pi_26109395
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 16:48 schreef Alicey het volgende:
Overigens als je je schulden wilt betalen kun je het beste werk zoeken, en als je werk gevonden hebt zelf contact opnemen met je schuldeisers om een regeling te treffen. Het hoeft natuurlijk niet per se via een schuldhulpbureau...
Werk zoeken zonder woning is vrijwle onmogelijk.

TS: Toevallig Chateaux du Magnet?
  zaterdag 9 april 2005 @ 22:14:14 #93
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26109543
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 22:10 schreef Conflict het volgende:

[..]

In Frankrijk is dat dus ook zo? Voor zover ik begrijp heeft TS echter nu een veblijfsadres, is dat niet genoeg voor TS om werk te zoeken?
pi_26110457
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 22:14 schreef Alicey het volgende:

[..]

In Frankrijk is dat dus ook zo? Voor zover ik begrijp heeft TS echter nu een veblijfsadres, is dat niet genoeg voor TS om werk te zoeken?
Als ze echt ingeschreven staat... Maar kan ik me bijna niet voorstellen, ik ken de opzet van die werkkastelen wel, mensen beginnen voor zichzelf in Frankrijk, laten allemaal mensen opdraven met mooie verhalen en laten zich vervolgens voor een paar centen voor ze werken.

Als de TS in Frankrijk wil werken ok, ik denk alleen niet dat ze daar bij dat kasteel zo bllij mee zijn. En de schulden zullen hoog zijn, voor een paar duizend euro vertrek je niet naar het buitenland. Ik heb ook in zo'n situatie gezeten, 50.000 gulden schuld. Dat werk je echt niet ff bij elkaar.

Wel is ts gewoon een inwoner van Nederland en heeft ze gewoon recht terug te keren. Zo'n schuldsanering is de enige oplossing, anders raakt ze in de illegaliteit. Zwart werken is ook geen oplossing, helemaal niet om zoveel af te lossen. Maar zodra ze eenmaal in Nederlannd is en een verblijfplaats en werk heeft, dan moet ze eens naar hulp gaan zoeken. Met een zwerver zonder inkomen is geen schuldsanering te regelen, beetje bot gezegd.

En daar blijven is echt belachelijk. Eerst je rotzooi opruimen, nu zit een ander ermee. Ik vraag me ook af of je geen werkvergunning oid nodig hebt. Zomaar verhuizen en alle achterblijvers met de (financiele) shit laten zittenlijkt me onmogelijk.
  zondag 10 april 2005 @ 08:27:08 #95
116980 godinfrankrijk
qui vivra verra
pi_26116580
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 22:10 schreef Conflict het volgende:

[..]

TS: Toevallig Chateaux du Magnet?
nee, niet chateau du magnet
  zondag 10 april 2005 @ 08:30:24 #96
116980 godinfrankrijk
qui vivra verra
pi_26116593
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 22:43 schreef Conflict het volgende:

[..]

Als ze echt ingeschreven staat... Maar kan ik me bijna niet voorstellen, ik ken de opzet van die werkkastelen wel, mensen beginnen voor zichzelf in Frankrijk, laten allemaal mensen opdraven met mooie verhalen en laten zich vervolgens voor een paar centen voor ze werken.

Als de TS in Frankrijk wil werken ok, ik denk alleen niet dat ze daar bij dat kasteel zo bllij mee zijn. En de schulden zullen hoog zijn, voor een paar duizend euro vertrek je niet naar het buitenland. Ik heb ook in zo'n situatie gezeten, 50.000 gulden schuld. Dat werk je echt niet ff bij elkaar.

Wel is ts gewoon een inwoner van Nederland en heeft ze gewoon recht terug te keren. Zo'n schuldsanering is de enige oplossing, anders raakt ze in de illegaliteit. Zwart werken is ook geen oplossing, helemaal niet om zoveel af te lossen. Maar zodra ze eenmaal in Nederlannd is en een verblijfplaats en werk heeft, dan moet ze eens naar hulp gaan zoeken. Met een zwerver zonder inkomen is geen schuldsanering te regelen, beetje bot gezegd.

En daar blijven is echt belachelijk. Eerst je rotzooi opruimen, nu zit een ander ermee. Ik vraag me ook af of je geen werkvergunning oid nodig hebt. Zomaar verhuizen en alle achterblijvers met de (financiele) shit laten zittenlijkt me onmogelijk.
ik blijf het zeggen; ik ga echt niet terug.
  Eindredactie Games zondag 10 april 2005 @ 08:31:06 #97
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_26116596
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 21:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je kan beter een enkeltje kopen naar Brazilie, Argetninie, Paraguay of Uruguay wat daar hoef je in elk geval niet meer achterom te kijken.

Zo te zien leef je al als een pauper en als je het daar doet heb je ook nog elke dag zon
he grapjas, benje al verhuisd en leef je daardoor niet mer op je moeders kosten
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zondag 10 april 2005 @ 09:28:34 #98
2297 Rhiannon
The Witches Voice
pi_26116922
Even een zijdelings vraagje tussendoor: TS zegt dat ze zelf 2 paarden heeft. Mocht ze wit gaan werken in Frankrijk, en er wordt uiteindelijk beslag gelegd, zijn haar paarden dan niet het eerste waar men beslag op legt? Dat lijkt mij namelijk wel een logische stap, een waarop de TS niet echt op zit te wachten.
With innocence within ourselves we sing the same old song
And you will take my hand and make believe it's wonderland.
Je m'en fou, petit chou.
  zondag 10 april 2005 @ 11:25:38 #99
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26118054
quote:
Op zondag 10 april 2005 09:28 schreef Rhiannon het volgende:
Even een zijdelings vraagje tussendoor: TS zegt dat ze zelf 2 paarden heeft. Mocht ze wit gaan werken in Frankrijk, en er wordt uiteindelijk beslag gelegd, zijn haar paarden dan niet het eerste waar men beslag op legt? Dat lijkt mij namelijk wel een logische stap, een waarop de TS niet echt op zit te wachten.
De kans is best aanwezig. Meestal is een loonbeslag het eerste wat wordt uitgevoerd, maar wanneer er meer schuldeisers zijn, is de kans groot dat er op de paarden beslag wordt gelegd. Paarden hebben een behoorlijke waarde..
  zondag 10 april 2005 @ 12:11:55 #100
116980 godinfrankrijk
qui vivra verra
pi_26118932
quote:
Op zondag 10 april 2005 09:28 schreef Rhiannon het volgende:
moeten ze er alleen nog wel achter zien te komen dat dat mijn paarden zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')