Nee. Bij pedofilie denkt iederen aan seks met kinderen. Voor de platonische variant is er een andere naam nodig.quote:De pedofiel die het kind scháádt, gebruik dan ook de term kindermisbruikers, niet pedofielen... Pedofilie zelf is geen misdaad. Integendeel, op het niveau als ik doe, kan het alleen maar goed zijn voor een kind om zo'n vriendschappelijke platonische relatie te hebben.
Dat hangt er volledig vanaf of je het kind respecteert of niet. Mijns inziens doe je dat alleen maar volledig als je inziet dat seks het kind kan schaden en dat je het dus beter kan laten.quote:Insinueer jij hier dat ik puur uit lust en zonder liefde seks zou hebben met een kind, als ik dat zou hebben?
Nee. Dus? Er werd beweerd dat pedofilie natuurlijk is. Dat wilde ik even tegenspreken.quote:de norm. SM-sex en al die zieke fetishes zijn ook niet volgens de norm. Moslims zijn ook niet volgens de Christelijke norm, en andersom ook.
De norm zegt in weze niet zo belachelijk veel
Wat bedoel je nou? Ik bedoelde met die opeenvolging van woorden alleen maar dat slechts een kleine minderheid pedofiel is. Dat wil je toch niet ontkennen?quote:in dit geval omdat ik vind dat de 'norm' zou moeten zijn of het wel of niet goed is voor een kind, of of het wel of niet schadelijk is voor een kind. En daar kan je zo generaliserend over zijn als je wil, maar er zijn zeker verschillen.
Geldt hier ook, de eerste de beste die in de buurt van mijn kind komt maak ik af, genadeloos (en anders inderdaad zijn toekomstige vader die al heeft gemeld degene die in de buurt komt van zijn kind iets aan te doen). Overigens sta ik ook niet voor mezelf in als iemand aan mijn zusjes of verdere familieleden komt. Sterker nog, als iemand aan wélk kind dan ook komt en ik kom daar achter, zal ik de eerste zijn die bij de dienders op de stoep staat (ga niet voor elk kind mijn vrijheid weggeven, moord of zware mishandeling is nog steeds strafbaar, ben ook niet helemaal krankjorem).quote:Op donderdag 7 april 2005 19:18 schreef erodome het volgende:
Als jij geen grens aangeeft en erin meegaat zie ik JOU als de schuldige, want jij bent de volwassene die grensen aan moet geven, grensen die mijn kind nodig heeft voor een goede ontwikkeling.
Alles wat dan gebeurt komt op jouw schouders en zal heel zwaar vallen, dat kan ik je echt met een gerust hart vertellen...
En sex is bij mij heel wat breder dan neuken en doen he, het gaat mij echt om welke sexuele handeling dan ook, ik hang iemand aan de hoogste boom als ze dat flikken met mijn kind...
Waar die lijn ligt, weet je dat echt niet, weet je echt het verschil niet tussen onschuldige intimiteit en sexuele handelingen?
Laat ik het zo zeggen, sexuele handelingen zijn uit den boze, ik wordt echt helemaal gek als ik daarachter kom.
Maar ben jij leuk aan het spelen met mijn zoontje en ik zie lust bij je dan is dat de allerlaatste keer geweest dat jij zo close bent geweest met mijn kind en mag je hopen dat zijn vader niet in de buurt is, want die is nog een graadje harder dan dat ik ben hierin...
Denk dat het daar al te laat voor is... althans, als hier echt staat wat ik denk dat er staat...quote:Echt in-limboy, je praat hier over een droombeeld, hou het een droombeeld...
Ow nee, dat staat er niet, want hij doet het niet voor zichzelfquote:Op donderdag 7 april 2005 17:54 schreef in-limboy het volgende:
En met betrekking tot het expirimenteren, wat in mijn ogen dus niet echt seks is, wat ik niet voor mezelf doe (het gaat volledig om het kind!) en waar het kind geen schade aan ondervindt...
Wat ik niet zou doen is daadwerkelijk seks hebben met een kind, omdat er een redelijke kans bestaat (hoeft niet eens zo belachelijk hoog te zijn) dat het fout gaat. Hoewel de onderzoekjes het tegendeel zeggen.quote:Op donderdag 7 april 2005 18:50 schreef innovative het volgende:
Wat is het nou? Doe je het een en ander met kinderen of niet (hoe je het ook definieerd?) Je zegt eerst dat je dingen "niet voor jezelf doet", waarmee je impliciet zegt dat je het wel doet, en vervolgens zeg je dat je geen seks hebt met kinderen... Hoe wil je die handelingen die je "niet voor jezelf doet" (my ass... geniet je er van? Word je er geil van? Oeh wat een nare bijkomstigheden van onbaatzuchtigheid) dan classificeren?
Wat er fout aan is? Dat een kind (man, je hebt het over mensen van acht gehad) niet zelf kan inschatten wat goed is voor hem of haar en op dat moment de gevolgen voor de langere termijn nog niet kan inzien. Wellicht vind het het op dat moment nog niet eens erg, maar wacht maar tot het volwassen is. En nee, dat verandert mijn idee niet.
Ik zie geen onderscheid, simpelweg omdat ik er van overtuigd ben dat jij totaal niet inziet wat kinderen zijn, behalve dan lekkere, gewillige gevallen waarmee je leuke spelletjes kunt spelen.
Einde betoog, WAT DOE JE NOU WEL EN WAT DOE JE NIET?
btw... Hoevaak is zo'n situatie voorgekomen in het verleden?quote:Op donderdag 7 april 2005 19:29 schreef in-limboy het volgende:
[..]
(als hij me een keertje in mijn kruis graait zal ik dat niet constant terug doen, of zoiets... ik zal in zijn "spel" mee gaan voor zover hij dat spel lijkt te willen spelen.)
Ik walg van jou... Hoe dúrf je het woord vaderinstinct zó te misbruiken. Weet je wat vaderinstinct is? Dat je je kind helpt als het op zijn fietsje moet leren fietsen zonder zijwieltjes. Dat je direct naar het schoolplein wilt als je kind een tand door zijn lip gemept is om verhaal te halen. Dat je 's avonds je kinderen instopt en ze voorleest. Dat je ze helpt met wiskunde. Dat je iedere volwassen man die in de buurt van je kinderen komt met de verkeerde, correctie, SEKSUELE intenties de nek om draait Dát is vaderinstinct.quote:Op donderdag 7 april 2005 19:29 schreef in-limboy het volgende:
En ik walg van je woordgebruik. 'Lekker', 'gewillig'... Je tekent me af als een roofdier terwijl ik toch duidelijk heb laten denken dat ik daar níet in geinteresseerd ben. Kinderen zijn schattig en lief. Als je seksuele aantrekkingen tot kinderen erbuiten houdt (wat bij mij het geval is omdat ik dat gescheiden hou van real life) kan voor boylover ook wel de omschrijving "iemand met een overdreven vadersinstinct" gebruikt worden. Een enorme drang om kinderen te beschermen, en lief voor ze te zijn, ook als ze niet je eigen kinderen zijn.
Ik geef geen grens aan omdat ik met expirimenteren sowieso niks mis zie, waarom zou dat opeens fout zijn? Je gaat een kind dat met leeftijdsgenootjes doktertje speelt toch ook niet zeggen dat het niet mag? Nu ben ik geen leeftijdsgenootje maar als ik het zo aan pak als ik illustreer zal er in beide gevallen geen schade ontstaan, bij mij niet en bij leeftijdsgenootjes niet...quote:Op donderdag 7 april 2005 19:18 schreef erodome het volgende:
[..]
Als jij geen grens aangeeft en erin meegaat zie ik JOU als de schuldige, want jij bent de volwassene die grensen aan moet geven, grensen die mijn kind nodig heeft voor een goede ontwikkeling.
Alles wat dan gebeurt komt op jouw schouders en zal heel zwaar vallen, dat kan ik je echt met een gerust hart vertellen...
En sex is bij mij heel wat breder dan neuken en doen he, het gaat mij echt om welke sexuele handeling dan ook, ik hang iemand aan de hoogste boom als ze dat flikken met mijn kind...
En die onderzoeken die je steeds naar voren brengt heb je nog niet kunnen laten zien, op een enge link na....
Wel ken ik vele andere onderzoeken naar de negatieve gevolgen en dat zijn er legio...
[..]
Waar die lijn ligt, weet je dat echt niet, weet je echt het verschil niet tussen onschuldige intimiteit en sexuele handelingen?
Laat ik het zo zeggen, sexuele handelingen zijn uit den boze, ik wordt echt helemaal gek als ik daarachter kom.
Maar ben jij leuk aan het spelen met mijn zoontje en ik zie lust bij je dan is dat de allerlaatste keer geweest dat jij zo close bent geweest met mijn kind en mag je hopen dat zijn vader niet in de buurt is, want die is nog een graadje harder dan dat ik ben hierin...
Echt in-limboy, je praat hier over een droombeeld, hou het een droombeeld...
maar dit ging meer over seksueel mísbruik in de zin van het woord. Ik stel me voor dat de 37% in dit voorbeeld niet-gedwongen seks was waar een label misbruik op geplakt is, en de rest (het merendeel van de rest) daadwerkelijk misbruik, bijvoorbeeld verkrachting of verleiding.quote:The article, written by Bruce Rind, a psychology professor at Temple University in Pennsylvania, Philip Tromovitch of the University of Pennsylvania graduate school of education and Robert Bauserman, a psychology professor at the University of Michigan. analyzed the results 59 studies on how college students cope with child sexual abuse According to the authors the "negative potential" of sexual abuse has "been overstated." The study found that up to 37 percent of the boys who were abused and 11 percent of the girls reported "positive" childhood sexual experiences with an adult. According to the report, "the vast majority of both men and women reported no negative sexual effects from their child sexual-abuse experiences."
dit zijn selecties, maar relevante selecties uit dit onderwerp, vooral dat laatste, wat inderdaad ging over pederastic (boylove-) relaties.quote:Mr. Robert Bauserman, one of the authors of the study, has defended man-boy sexual contacts and adult- juvenile sex in general. In particular, he defended Theo Sandfort's research on man-boy sexual relationships. (Male Intergenerational Intimacy: Historical, Socio-Psychological and Legal Perspectives, Haworth Press: NY, 1990). In 1981, Sandfort published a study of 25 boys age 10 to 16 who were involved in ongoing pederastic relationships with adult males. According to Sandfort, "For virtually all the boys... the sexual contact itself was experienced positively and had no negative effect on how the youngster felt in general."
zaakjegraaien, elkaar op de billen proberen te slaan, meer de 'stoute spelletjes'...quote:Hoever wil je dan wel gaan?????
Wat valt volgens jou onder geen echte sex, maar wel sexueel?
pederastie dan, denk ik dat dat vertaald zou wordenquote:Op donderdag 7 april 2005 19:24 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Nee. Bij pedofilie denkt iederen aan seks met kinderen. Voor de platonische variant is er een andere naam nodig.
seks zelf inderdaad potentieel wel, ja... zie mijn post hierboven..quote:Dat hangt er volledig vanaf of je het kind respecteert of niet. Mijns inziens doe je dat alleen maar volledig als je inziet dat seks het kind kan schaden en dat je het dus beter kan laten.
oké.quote:Nee. Dus? Er werd beweerd dat pedofilie natuurlijk is. Dat wilde ik even tegenspreken.
als je het zo bedoelde, dat klopt inderdaad ja, denk ik.quote:Wat bedoel je nou? Ik bedoelde met die opeenvolging van woorden alleen maar dat slechts een kleine minderheid pedofiel is. Dat wil je toch niet ontkennen?
nooit. Ik verwacht die situatie ook niet, daar niet van. Ik zal zo'n situatie ook niet uitlokken, ik zal een platonische relatie met een kind opbouwen zodra ik de kans krijg, en als het kind niks doet, zal ik ook niks doen.quote:Op donderdag 7 april 2005 19:37 schreef MikeyMan het volgende:
ik walg van dit soort zinnen:
[..]
btw... Hoevaak is zo'n situatie voorgekomen in het verleden?
Ik zal mezelf letterlijk herhalen:quote:Op donderdag 7 april 2005 19:45 schreef innovative het volgende:
[..]
Ik walg van jou... Hoe dúrf je het woord vaderinstinct zó te misbruiken. Weet je wat vaderinstinct is? Dat je je kind helpt als het op zijn fietsje moet leren fietsen zonder zijwieltjes. Dat je direct naar het schoolplein wilt als je kind een tand door zijn lip gemept is om verhaal te halen. Dat je 's avonds je kinderen instopt en ze voorleest. Dat je ze helpt met wiskunde. Dat je iedere volwassen man die in de buurt van je kinderen komt met de verkeerde, correctie, SEKSUELE intenties de nek om draait Dát is vaderinstinct.
Wat vaderinstinct niet is? Een harde paal van kinderen krijgen. Seksuele handelingen met ze plegen (ook al "initieren ze het zelf", waar ik dus geen hól van geloof). Stoeien en op "spannende plaatsen" grijpen. Dat je kinderen in bad doet en daar een harde paal van krijgt. Dat is het níét.
En aangezien die factoren bij jou allemaal aanwezig zijn, vind ik het met recht wálgelijk dat je dát erbij haalt. Jij ziet écht niet waar je mee bezig bent. Héll, waarom is dat nou altijd zo met pedofielen? Waarom verliezen die elke realiteitszin, en noemen ze dit vadergevoelens? Wáárom zijn ze er toch altijd zo van overtuigd dat ze die kinderen "helpen"? Goh, wellicht omdat ze geen tegengas krijgen, want hé, het zijn kinderen he??? Geen volwassenen die een hoek uitdelen als jij tijdens het stoeien "even" op de verkeerde plek grijpt.
Weet je wat ík een toonbeeld van vadergevoelens vind? Dat mijn pa me stoeiend laat "verzuipen" in een zwembad, of me een knuffel geeft als hij op reis gaat. Als mijn schoonvader me een knuffel geeft, omdat hij blij is dat ik bij zijn zoon hoor. Als mijn opa me als klein meisje op zijn kniën zette, en me daar paardje liet rijden. Als mijn vader op zijn buik voor de tv lag, en ik op zijn rug zat, samen kijkend naar sesamstraat. Dat mijn oom en mijn vader me beiden bij één hand pakten, en me heen en weer lieten schommelen op die manier... Dát zijn vadergevoelens... Maar ik heb een greep in mijn kruis nooit opgevat als "overdreven vaderinstinct"...
Hoe dúrf je...
Ik krijg geen paal rond kinderen, ik krijg vlinders in mijn buik, of zoiets.quote:Als je seksuele aantrekkingen tot kinderen erbuiten houdt (wat bij mij het geval is omdat ik dat gescheiden hou van real life) kan voor boylover ook wel de omschrijving "iemand met een overdreven vadersinstinct" gebruikt worden.
Als ik jou, of wiens hand dan ook op de geslachtsdelen van mijn kind zie, als ik de handen van mijn kind op de geslachtsdelen van een ander zie dan is dat persoon zijn hand kwijt, die gaat de mixer in samen met zijn penis, zodat ze beide niet meer eraan terug gezet kunnen worden.quote:zaakjegraaien, elkaar op de billen proberen te slaan, meer de 'stoute spelletjes'...
Echte seks zie ik meer als (een poging tot) masturberen, of orale / anale dingen...
(op dit laatste val ik HELEMAAL niet - ook niet in mijn fantasietjes)
Jij kan niet beseffen wat ik voel rond kinderen.quote:Op donderdag 7 april 2005 20:12 schreef erodome het volgende:
[..]
Als ik jou, of wiens hand dan ook op de geslachtsdelen van mijn kind zie, als ik de handen van mijn kind op de geslachtsdelen van een ander zie dan is dat persoon zijn hand kwijt, die gaat de mixer in samen met zijn penis, zodat ze beide niet meer eraan terug gezet kunnen worden.
Die lust waarvan jiji steeds zegt dat jij die niet zo hebt heb je wel in-limboy, je bent een mens namelijk, jij denkt bij lust aan een goor iets, lust is gewoon verlangen, verlangen dat ontstaat omdat je dichtbij iemand bent die je erg leuk vindt, verliefd op bent(let op verliefdheid zijn hormonen in je hoofd die rondspringen en gillen neuken, neuken, neuken...), lust is onvermijdelijk dan.
Aangezien je geen castraat bent zal je lust voelen in de omgang met een kind die je op die manier leuk vindt, jij kan zeggen wat je wil daarover, maar je lichaam reageert toch, daar kan jij niets aan doen, heb jij geen enkele zeggenschap over en als ik dat neonbord op een man(of vrouw) zijn hoofd zie ion de omgang met mijn kind dan is dat onmiddelijk over, geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om aan zoiets mijn kind over te leveren.
Als jij praat tegen mij persoonlijk zoals je hier praat dan zou ik al mijn wilskracht nodig hebben om niet preventief te ruimen en dat is bot eerlijk, want hoe jij hier praat is heel erg eng, ik schat de kans dat jij wat met een kind gaat flikken in je leven niet al te klein in.
De meeste pedofielen die de fout in gaan hebben ook zoals jij gepraat, maar langzaam maar zeker wordt dat droombeeld steeds ruimer en leggen ze steeds meer hun eigen gedachtegangen op een kind, praten het voor zichzelf goed, net zoals jij het hier doet en een kind is getekend voor zijn leven.
Waar zijn al die kinderen dan die zo gelukkig zijn met wat er met hen is gebeurt, waar zijn de inmiddels volwassen kinderen die het als zo positief hebben ervaren, je kan er 1 noemen, pim fortuyn en daar noem je dan ook wel iemand.
1 op een totale wereldbevolking, dat kan je eerder de uitzondering die de regel bevestigd noemen...
Ik was nog niet uitgepraat. Ik wilde reageren op de in mijn ogen kortzichtige reactie van scan toen.quote:Op donderdag 7 april 2005 20:23 schreef Modus het volgende:
Je redeneert alleen maar naar je eigen situatie (lees: afwijking) toe, en ja dan valt het natuurlijk allemaal hartstikke mee met je bedoelingen. Ik vind het überhaupt al ziek dat je gewoon zelf deel 2 van dit topic opent. Je wilt blijkbaar graag je ideeën hierover kwijt. En zoals je je hier opstelt, maak je mij ook niet wijs dat je je bedoelingen IRL voor je kunt houden, dus als je dan met kinderen omgaat (wat ik überhaupt al niet snap), zal er vast en zeker een moment komen dat je je verlult dan wel anderszins laat gaan. Ik kan me toch echt niet voorstellen dat er ouders zouden zijn die omgang met hun kind nog zouden toestaan als ze lucht krijgen van jouw gedachtenkronkels.
En al die 'alsen' waar je telkens mee komt, zijn totaal niet relevant. Je probeert situaties te schetsen waarbij een relatie met een kind goed te praten zou zijn. Die zijn er niet. NIET. Lees je dat? NIET. Er bestaan geen redenen die zulks gedrag rechtvaardigen. Geen. Klaar.
Dat is dus WEL meer dan alleen die onschuldige intimiteit...quote:MEER NIET! En als stoeien over gaat in iets stouters zal ik in íeder geval niet verder gaan dan het kind, en er ook niet langer mee doorgaan dan het kind! Maar dit is níet waar ik naar zoek in een relatie.
Dan ken je de gevoelens alvast wel, maar beeld je nu in ieder geval in dat ik diezelfde gevoelens met je deel. Dat gevoel overheerst seksualiteit en daarom zal er van mijn kant rond kinderen nooit iets seksueels komen. Ik hou van kinderen, en ik zie de grens tussen seks met kinderen en gewoon spelen met ook. Het staat dat kinderen nieuwsgierig zijn. En ontdeugend. En dan kan er wel eens iets ontdeugends met een schijnbaar seksuele lading komen. Ik ben nu niet degene die hierop kickt, ik ben ook niet degene die het zal tegenhouden. Ik ben in staat om het kind gewoon te laten doen wat het wil, maar dat staat los van de seksuele gevoelens die ik zou kunnen hebben. 100% van die gevoelens hou ik thuis, in mijn eigen leventje, opdat er maar niks slechts van komt.quote:Op donderdag 7 april 2005 20:32 schreef erodome het volgende:
Tuurlijk weet ik hoe diep liefde voor een kind kan gaan, ik ben een MOEDER...
Maar de combi van sexuele gevoelens en liefde voor een kind ken ik niet en wil ik niet kennen....
Ik vind het heerlijk om met mijn neefjes te stoeien en te knuffelen, zo ook met mijn zoontje, ben in de wolken als ik mijn hele kleine nichtje knuffel en die grote blauwe kijkers op me geicht zie.
Maar geen celletje in mijn lijf die daar ook maar iets sexueels aan vastkoppeld, het is liefde, maar liefde is geen sexualiteit...
Ook in mijn maag fladderen vlindertjes als mijn ventje wat schattigs doet, of als mijn neefje ineens zegt, ero, ik hou van je, met een dikke knuffel en zoen erbij, dan ben ik tot in de grond toe ontroert, tuurlijk doet dat wat, je hart barst van liefde dan.
Ik sta weleens met de gelukstranen in mijn ogen, die kleintjes kunnen je zo vertederen, zo iets innigs liefs zo spontaan eruit gooien.
Maar dat is geen sexualiteit, helemaal niet.
En die grens zie jij niet, in ieder geval, ik kan niet opmerken uit jouw teksten dat je dat verschil ziet en dat maakt het dus zo eng...
Waarom is het méér als ik het kind zijn gang laat gaan? Van mijn kant zit er in ieder geval geen seksuele lading aanvast, daar zorg ik zelf voor... (lees: ik bescherm het kind ertegen...)quote:Op donderdag 7 april 2005 20:37 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is dus WEL meer dan alleen die onschuldige intimiteit...
En presies daarmee ga je heel dik over de grens heen...
Nu wil je nog niet verder nee, maar hoe kijk je ertegenaan over 20 jaar, 20 jaar van onvervulde verlangens???
Heb je verder relatie's met volwassenen eigenlijk?
Wanneer realiseer je je dat omdat je niet zeker weet dat je gedrag geen schadelijke gevolgen op zal leveren, je gewoon niet zo moet gedragen? Ik ben het met erodome eens dat je eigenlijk al de fout in gaat door niet aan het kind te vertellen dat als het in jouw kruis grijpt, hij eigenlijk te ver gaat. Maar nee, jij zou in die hypothetische situatie hem ook in zijn kruis grijpenquote:Ik ben nu niet degene die hierop kickt, ik ben ook niet degene die het zal tegenhouden. Ik ben in staat om het kind gewoon te laten doen wat het wil, maar dat staat los van de seksuele gevoelens die ik zou kunnen hebben. 100% van die gevoelens hou ik thuis, in mijn eigen leventje, opdat er maar niks slechts van komt.
Doe de Nederlandse maatschappij een lol en hou je aan je belofte.. Oh wacht, 'van mijn kant' zeg je weer. Dan stel ik het sterker: blijf in godsnaam met je poten af van kinderen, in welke omstandigheid dan ook..quote:Dat gevoel overheerst seksualiteit en daarom zal er van mijn kant rond kinderen nooit iets seksueels komen.
Omdat je voorbij onschuldige handelingen gaat en in het gebied sexualiteit komt, nogmaals, dat jij dat niet ziet is wat het zo eng maakt...quote:Op donderdag 7 april 2005 20:43 schreef in-limboy het volgende:
[..]
Waarom is het méér als ik het kind zijn gang laat gaan? Van mijn kant zit er in ieder geval geen seksuele lading aanvast, daar zorg ik zelf voor... (lees: ik bescherm het kind ertegen...)
Ik heb hechte banden, op dit moment zonder seks, met de boylovers die ik in het echt ken.
Ik fantaseer af en toe over meer, maar ben zelf vrij beperkend in "alle daarbij horende sexuele handelingen" - er is nog steeds sprake van het gevoel van de ander goed laten voelen in mijn fantasietjes... Ik 'zal' dus nooit gepijpt worden door of neuken met of iets dergelijks. En het leuke van fantasietjes is dat de kinderen het leuk vinden, en er geen schade aan ondervinden. In het echt zal ik het alleen houden bij een "normale" vriendschap, en het kind vrij laten in wat het wil, als het van het kind zélf komt (en niet uit de drang om mij te willen plezieren).quote:Op donderdag 7 april 2005 20:44 schreef erodome het volgende:
Ok volgende vraag, komt het voor dat je thuis, als je alleen bent fantaseert over het kind waar je mee gespeeld hebt met alle daarbij horende sexuele handelingen?
Hoever ga je in die fantasie zonder dat je gelijk in details hoeft te treden?
Ouders hebben geen ouderlijke gevoelens voor kinderen die niet van hen zijn? Erodome vertelt net dat ze het heerlijk vindt om met haar neefjes te spelen, en daar ook op een bepaalde manier gevoelens voor heeft. Die gevoelens heb ik (en alle boylovers met mij) ook, en tamelijk sterk, kan ik je vertellen. Ik praat mezelf niks aan - ik weet toch wat ik voel? Ik krijg dat gevoel van vlinders in mijn buik als ik me de voorbeelden van vadergevoelens die ik voorgeschreven krijg voorstel! Mijn gedrag is simpelweg een normale relatie met een kind aangaan...quote:Op donderdag 7 april 2005 20:51 schreef Modus het volgende:
Wat is dat nou voor zakhooi-geneuzel over vadergevoelens voor een kind dat niet van jou is. Pleur toch op man. Geen enkele ouder heeft ouderlijke gevoelens voor een kind dat niet van hem/haar is, zoals ze die wel hebben voor hun eigen kinderen. En mensen die geen ouder zijn, hebben geen oudergevoelens, je praat jezelf gewoon van alles aan om je gedrag te rechtvaardigen. En dat je 'gelijk krijgt' van al die andereboylovers
is natuurlijk alleen maar omdat die net zo ziek in hun harses zijn als jij zelf. "De hele wereld is gek, ik ben de enige die normaal is."
je moet gewoon voorzichtig proberen of je deze redelijk onschuldige fantasie, wat meer in praktijk kan brengenquote:Op donderdag 7 april 2005 20:49 schreef in-limboy het volgende:
[..]
Ik fantaseer af en toe over meer, maar ben zelf vrij beperkend in "alle daarbij horende sexuele handelingen" - er is nog steeds sprake van het gevoel van de ander goed laten voelen in mijn fantasietjes... Ik 'zal' dus nooit gepijpt worden door of neuken met of iets dergelijks. En het leuke van fantasietjes is dat de kinderen het leuk vinden, en er geen schade aan ondervinden. In het echt zal ik het alleen houden bij een "normale" vriendschap, en het kind vrij laten in wat het wil, als het van het kind zélf komt (en niet uit de drang om mij te willen plezieren).
Je legt me gevoelens in de mond die ik simpelweg niet heb. Vooraan staat bij mij nog altijd het beschermen van het kind.quote:Op donderdag 7 april 2005 21:06 schreef DOGMAN het volgende:
[..]
je moet gewoon voorzichtig proberen of je deze redelijk onschuldige fantasie, wat meer in praktijk kan brengen
Ik denk dat mensen over mijn woorden heen lezen, ik zeg heel duidelijk dat het mij niet om seks is, maar zij proberen zichzelf aan te praten dat dit wel zo is, en vechten dat aan... (geldt niet voor iedereen die hier reageert, overigens...)quote:Op donderdag 7 april 2005 21:10 schreef daniman het volgende:
pff hier wordt voor mijn gevoel ook nog maar steeds dezelfde dingen gezegd, alleen dan steeds net met andere bewoordingen.
je ontkent je fantasie, waarom zou je? je doet er toch nietmand kwaad mee?quote:Op donderdag 7 april 2005 21:11 schreef in-limboy het volgende:
[..]
Je legt me gevoelens in de mond die ik simpelweg niet heb. Vooraan staat bij mij nog altijd het beschermen van het kind.
Nee, ik bedoelde dat ik die gevoelens in het echte leven niet heb... vadergevoelens overheersen en ik zou een kind geen kwaad kunnen doen. Doe nou niet alsof ik rondom kinderen seksuele gevoelens zou krijgen, ik heb al een aantal keer verteld dat dat niet zo is... (en nee, het is niet een ontkenningsfase of zoiets, dan zou ik het ook wel merken als ik een 'leuke jongen' op straat zag lopen. Dan krijg ik vlinders in mijn buik, niet een stijve. Bij een kind zou er van mijn kand alleen maar extra voorzichtigheid bij komen.quote:Op donderdag 7 april 2005 21:14 schreef DOGMAN het volgende:
[..]
je ontkent je fantasie, waarom zou je? je doet er toch nietmand kwaad mee?
Met 'ik fantaseer af en toe over meer' bedoelde ik ook kinderen die ik kende. Ja dus, hoorde eigenlijk thuis met die vorige reactie eromheen. Had niet helemaal door dat ik geen duidelijk 'ja-woord' had gegevenquote:Op donderdag 7 april 2005 21:16 schreef erodome het volgende:
Zou je mijn vraag nog willen beantwoorden als het niet te prive is?
Deze bedoel ik, over (sexuele) relatie's met volwassenen...quote:Op donderdag 7 april 2005 20:48 schreef erodome het volgende:
[..]
Omdat je voorbij onschuldige handelingen gaat en in het gebied sexualiteit komt, nogmaals, dat jij dat niet ziet is wat het zo eng maakt...
Maar je hebt dus wel sex met volwassen mensen begrijp ik, kan je daarin je wezen kwijt, of blijft het altijd voor een deel onvervuld verlangen omdat volwassenen alleen maar een soort vervanging zijn, iets wat je zoekt omdat die mensen ook jouw verlangens delen en er zo een gedeelde noemer is die je tot elkaar brengt, maar niet wat je eigenlijk zou willen in je hart.
Kortom, zou je jezelf kunnen voorstellen met een volwassen levensgezel, zielsverwant, zonder welk verlangen dan ook naar kinderen toe, behalve dan dat je gek op kinderen bent(zonder sexuele gevoelens, of je die nu prive houdt of niet)?
Seksueel val ik op niets anders dan kinderen... Dit maakt ook dat de relaties díe ik gehad heb allemaal met boylovers geweest zijn, en vooral relaties van liefde en intimiteit... Je kan je als boylover perfect identificeren met een andere persoon, je snapt elkaars gevoelens, en als je dan dezelfde dingen leuk vindt of dezelfde smaken hebt kan er heel gemakkelijk een relatie ontstaan, heb ik ondervonden. Ik heb dus ook nog nooit relaties gehad met mensen die géén pedofiele neigingen hebben, nee. Weet eigenlijk niet of mijn 'conditie' met homoseksualiteit gepaard gaat, er zijn ook wel jongens van 15 of 16 die ik er leuk uit vindt zien. Dit zijn alleen niet de standaard homo-aantrekkelijke-gezichten of zoiets, meestal gewoon skaters (meeste boylovers vinden die ook het aantrekkelijkst). Maar ik denk dat als ik een vrouwelijke boylover tegen zou komen die net als ik gewoon líef is, kan ik me voorstellen dat ik ook daarmee een soort van relatie mee zou kunnen hebben.quote:Op donderdag 7 april 2005 21:41 schreef erodome het volgende:
Heb je ook weleens (sexuele) relatie's met mensen die geen pedofiele neigingen hebben, gewone homo's dus(ik ga er even vanuit dat je alleen op het mannelijke geslacht valt aangezien je het nergens over mensen van het vrouwelijk geslacht hebt).
Tuurlijk...quote:Op donderdag 7 april 2005 22:52 schreef DOGMAN het volgende:
ik denk dat het ook beter is om met zijn tweeen voorzichtig deze omgang met kinderen gestalte te geven, de kans dat het uit de hand loopt is dan kleiner
troll.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:52 schreef DOGMAN het volgende:
ik denk dat het ook beter is om met zijn tweeen voorzichtig deze omgang met kinderen gestalte te geven, de kans dat het uit de hand loopt is dan kleiner
je probeert te manipuleren en wilt slechts selectief een bepaalde richting uitquote:Op donderdag 7 april 2005 22:59 schreef in-limboy het volgende:
[..]
troll.
als je mijn reacties negeert en alleen maar dingen uit wil lokken, en niet normaal kan reageren, heb ik geen behoefte meer om nog op jouw berichten in te gaan.
ik zal in geen geval mijn seksualiteit opdwingen aan een kind. punt.
waar probeer ik te manipuleren?quote:Op donderdag 7 april 2005 23:13 schreef DOGMAN het volgende:
[..]
je probeert te manipuleren en wilt slechts selectief een bepaalde richting uit
erg jammer, de liefde kan zo mooi zijn
Hoe leg je een kind uit dat dat niet hoort, dat je dat niet wil (kan) hebben?quote:Op donderdag 7 april 2005 23:15 schreef MikeyMan het volgende:
Nee, het kind ziet er nóg niks fouts in... Omdat het nog niet weet wat er aan de hand is...
Dat is jóuw taak als zogenaamde vriend om dat aan te leren, en niet daarin mee te gaan... Dat is het verschil tussen jou en die vriendjes... Jij zou de wijsheid moeten hebben om het niet te laten gebeuren, en het kind wat bij te brengen, jij weet de eventuele consequenties (die niet persé voor hoeven te komen), en jij hebt de mogelijkheid om het niet te doen...
Die vriendjes weten er net zo weinig vanaf, en daar ligt hem de onschuld in... Dat is niet iets waarvan ze later problemen kunnen ondervinden, omdat dat spelenderwijs iets ontdekken is... Jij weet al wat het inhoudt, en kunt het dus geen ontdekken danwel spelen noemen...
En het kind uitleggen waarom het niet hoort is wat anders dan hem een mep voor z'n harses geven...
Mjah, dat het lastig uitleggen is klopt... Maar de drang van het kind om je daar aan te raken zal misschien in je fantasiën zo groot zijn, als jij gewoon wat anders doet, wat nogsteeds leuk blijft, en nogsteeds een spelletje is, zal het kind daar echt geen probleem van maken. Dat is echt bullshit. Het ontdekken doet hij/zij vanzelf wel... En dan misschien wel spelenderwijs, maar in iedergeval als het meezit met iemand van zijn eigen leeftijd, die ook niet weet wat er gebeurt.quote:Op donderdag 7 april 2005 23:23 schreef in-limboy het volgende:
[..]
Hoe leg je een kind uit dat dat niet hoort, dat je dat niet wil (kan) hebben?
Dit zal een kind zien als een afwijzing van wat hijzelf gewoon als een spel ziet...
Mijn doel is dan ook om dit natuurlijk 'ontdekken' van het kind niet tegen te gaan (en niets meer dan dat! niet later met spelletjes doorgaan, meer doen dan hij doet, of zelfs hetzelfde doen als hij doet, niet aandringen of aanmoedigen of wat dan ook, gewoon laten gaan)... Het is een kind, op seksueel(-achtig) gebied zal het echt niet ver gaan...
Als het kind deze spelletjes met een leeftijdsgenootje doet in plaats van met mij des te beter, maar áls het zover zóu komen dat een kind zo een "avance" maakt, zal ik deze waarschijnlijk niet tegen gaan. Het stoppen ervan kan in principe even veel problemen opleveren als het door laten gaan, het is voor hem allemaal toch maar een spelletje.
Ja, ik snap je, ik hoef niet persé in te gaan met de avances van een kind ik kan ook 'clean' doorspelen... Dan heb ik toch het gevoel dat ik niet meespeel op de manier zoals hij wil.quote:Op donderdag 7 april 2005 23:31 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Mjah, dat het lastig uitleggen is klopt... Maar de drang van het kind om je daar aan te raken zal misschien in je fantasiën zo groot zijn, als jij gewoon wat anders doet, wat nogsteeds leuk blijft, en nogsteeds een spelletje is, zal het kind daar echt geen probleem van maken. Dat is echt bullshit. Het ontdekken doet hij/zij vanzelf wel... En dan misschien wel spelenderwijs, maar in iedergeval als het meezit met iemand van zijn eigen leeftijd, die ook niet weet wat er gebeurt.
Het probleem is ook dat je het idee hebt dat het kind een avance maakt... Maar je gaat mij niet vertellen dat een kind de bewuste keuze maakt om jou op intieme plekken aan te raken, en vervolgens verwacht zelf aangeraakt te worden in een situatie die ontstaat tijdens wat jij noemt onschuldig spelen. Het stoppen ervan zal GEEN problemen opleveren, aangezien je aan het spelen was... Seks hebben was niet het doel waar het om begon, spelen is waar het om begon... En dat kan sowieso op honderden andere manieren... Dat je toevallig per ongeluk wat aanraakt, fin, maar als je dan gewoon onverstoord doorgaat met dingen die wél onder spelen vallen, is er echt NIKS aan de hand...
Het was trouwens een nederlander die dat onderzoek verrichtte.quote:The interview was conducted in a location comfortable to the boy, usually in the home of the man, but sometimes in the boy's home. No one else was present during the interview. The men were also interviewed separately. A second interview with each boy, about a half hour long, was then conducted to investigate certain aspects more deeply.
kan ook wel interessant zijn. Dit bovenstaande ging trouwens over boy- en girl-lovers, dus kinderverkrachters wederom niet meegerekend.quote:The reaction of boys to sexual approach by an adult are strikingly different from those of girls. Boys are less inclined than girls to talk to their parents about sexual adventures with grown-ups (Landis 1956; Rennert 1965). Boys tend to take the initiative in such acts more often that girls (Churchill, 1967; Gebhard et al., 1965; Giese, 1964; Reiss, 1967; Wyss, 1967). They are less likely to reject advances by an adult and more likely to cooperate in any sexual acts which ensue (Gerbener, 1966). Boys are more receptive to advances made by strangers (Gebhard et al., 1965). They are more interested than girls in sexual activities and seem to be much more open to involving themselves sexually with an adult partner. Thus it is hardly coincidental that violence in sexual contacts between men and boys is quite exceptional, while it is a frequent occurence in sexual acts between men and girls (Gebhard et al., 1965; Jersild, 1964; Landis, 1956; Rennert, 1965).
In mijn relaties zal sowieso geen dwang zijn. Ook geen seks, daar niet van, maar toch.quote:The fact that these boys had positive experiences does not mean that such experiences are necessarily good for them. The long-term consequences of a child’s consensual sexual experiences are not unknown. Much research on the long-term effects on children of sex with adults has been conducted, and a great variety of results have been found, from positive to negative outcomes.
From a review of many of these studies, Constantine concluded that the most important factor is how the child perceives the experience: whether he participates willingly or is forced. And although some writers speculate that such relationships can cause homosexuality, research has failed to support this belief.
dit laatste is voor mij de échte reden om geen seks te hebben met kinderen. Het kan zijn dat het leed de schuld is van de maatschappij, maar het leed zóu er (kunnen) zijn, en dat is voor mij genoeg.quote:Structuring the interviews according to the self-confrontation method disposes of the objection that what the boys said doesn’t necessarily match what they really did or thought. According to the author, the boys were not just repeating what the men told them. Their words were spontaneous, genuine, and internally consistent. They didn’t seem to be hiding anything, and they freely expressed their negative impressions about the men and their doubts about what they were doing.
[..]
There will be boys who later appreciate the experience with the man and maintain the bond with him after the erotic relationship ends. There will also be boys who later change their minds and even regret the relationship. In both cases, amalgamating the experience into one’s personal history is made difficult by society’s abhorrence of it. Much literature shows that if the sexual relationship comes to light, the reaction of adults, especially parents, will determine the effect on the child.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |