Dat maak ik zelf wel uit. Er is hier een blik volstrekt labielen opengetrokken en dat mag ze best duidelijk gemaakt worden.quote:Op donderdag 7 april 2005 10:39 schreef Quara het volgende:
[..]
Doe niet zo serieus joh, sterf je eerder door
ik verwacht dadelijk een extra nieuwsuitzending op de publieke omroepen...quote:Op donderdag 7 april 2005 10:44 schreef grunge-metal het volgende:
nog steeds geen persberichten oid?
quote:Op donderdag 7 april 2005 10:45 schreef Tinkepink het volgende:
Overigens (ik weet niet of dit al gepost is), weten jullie dat, als ze echt naar het verboden toegang gebied zijn vertrokken wij allemaal in overtreding zijn. We zijn dan namelijk op de hoogte van een misdrijf
quote:(misschien zelfs wel met terroristisch oogmerk) en hebben dit niet vooraf aan de politie gemeld. Is het tegenwoordig zelfs niet zo in NL (ik weet het niet zeker, volg het NL-nieuws niet zo nauwgezet) dat je dan zelfs gezien kan worden als lid van een terroristische organisatie
Ik, kinderachtig?quote:Op donderdag 7 april 2005 10:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als wij ons niet voor "paal zetten" had jij geen topic meer om kinderachtig te doen....
Ik hoop trouwens dat ze kankerdood zijn, kijken wie er dan nog lacht...
Niet jammer, ongeloofwaardig.quote:Op donderdag 7 april 2005 10:45 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Je vindt het jammer dat ik geen andere reden heb ?
idd niet... ik ga mn presentatie voorbereiden denk ikquote:
Ik wel hoorquote:
Ja, breaking newsquote:Op donderdag 7 april 2005 10:46 schreef Yakult het volgende:
[..]
ik verwacht dadelijk een extra nieuwsuitzending op de publieke omroepen...
Zal ik mijn posts dan maar aan jou overlaten? Aangezien je het zo goed weet ?quote:Op donderdag 7 april 2005 10:49 schreef Cosworth het volgende:
Niet jammer, ongeloofwaardig.
War is JOUW vermogen tot logisch nadenken geblevenquote:Op donderdag 7 april 2005 10:53 schreef JaWi het volgende:
Inmiddels al 4 of 5 topics met loos gebrabbel.
Kan niet iemand gewoon even een huisnummer bellen, zijn we er meteen van af.
Een leuke grap, en mocht het geen grap zijn dan neemt niemand een eventuele vermissing nog serieus.
whehehe geniaalquote:Op donderdag 7 april 2005 10:54 schreef Oversight het volgende:
ik weet hoe het zit, dat niemand daar nou aan gedacht heeft.....
is er niemand opgevallen dat de treinen rond utrecht plat liggen ?
logica brengt conclusies :
de overheid wil niet dat we daar gaan kijken, en maken ons het reizen er naartoe onmogelijk !!
of de Pit is een verhuld onderkomen voor scripkiddy's die de N.S. willen platleggen, omdat de topics over treinreizen steeds werden gesloten.
verkapte wraakactie dus !
en moeten 85 keer per dag hun telefoon wegdrukken... Wat een relaxte vakantiequote:Op donderdag 7 april 2005 10:54 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Het zal wel zo gegaan zijn; Ryan3 en Stali ontdekten iets, postte dat op Fok! en zagen dat de halve Fok! Community er een XFiles achtig verhaal in ging zien. Gezien de posthistorie van Ryan/Stali hebben zij er wat schepjes angst bovenop gedaan en gisterennacht hun verdwijning in werking gezet. Gevolg? Een hysterie binnen Fok! en zij liggen lekker op het strand te bakken
Voor zover ik weet hebben ze geen vast telefoonnummer.quote:Op donderdag 7 april 2005 10:53 schreef JaWi het volgende:
Inmiddels al 4 of 5 topics met loos gebrabbel.
Kan niet iemand gewoon even een huisnummer bellen, zijn we er meteen van af.
Een leuke grap, en mocht het geen grap zijn dan neemt niemand een eventuele vermissing nog serieus.
quote:Op donderdag 7 april 2005 10:57 schreef meester_b het volgende:
[..]
Voor zover ik weet hebben ze geen vast telefoonnummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |