quote:Op donderdag 7 april 2005 10:26 schreef Viperdesign het volgende:
Ehm, mijn motivatie om te gaan zoeken is alleen maar om dit verhaal te ontkrachten. Vind het gewoon te lang duren.
Mwah, ik ga niet mee met de zoektocht, doe niet aan allerlei rare speculaties over aliens, bel de politie niet en denk dat het een flinke grap is.quote:Op donderdag 7 april 2005 10:26 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Nee, ze is gewoon de enige normaaldenkende hierzo.
Ja, dat zou ik ook zeggen...quote:Ehm, mijn motivatie om te gaan zoeken is alleen maar om dit verhaal te ontkrachten. Vind het gewoon te lang duren.
Dan ben jij de 2e. En ik de 3e.quote:Op donderdag 7 april 2005 10:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mwah, ik ga niet mee met de zoektocht, doe niet aan allerlei rare speculaties over aliens, bel de politie niet en denk dat het een flinke grap is.
Ik maak me nog geen zorgen over m'n denkvermogen.
Trek dan je conclusies, stelletje lutsers.quote:Maar ik heb nergens iets gevonden over mensen die verdwenen zijn ofzoiets dergelijks...
Flikker toch op, ik weet niets meer, niets minder da jullie,quote:Op donderdag 7 april 2005 10:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Aan de reacties die jij al de hele tijd geeft moet jij wel meer weten... Kom op vertel op...
quote:Op donderdag 7 april 2005 10:30 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Dan ben jij de 2e. En ik de 3e.
Jeuhjjj.
quote:Op donderdag 7 april 2005 10:28 schreef Cosworth het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zeeeeer gevaarlijk...
Dan is het niet meer leukquote:Op donderdag 7 april 2005 10:30 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Trek dan je conclusies, stelletje lutsers.
Misschien is daar een reden voor. Is het neuken mislukt en ligt ie nu met een gebroken piemel in het ziekenhuis.quote:Op donderdag 7 april 2005 10:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]![]()
Mijn enige commentaar is, is dat ik vind dat het te lang duurt.
Beschermt tegen spijkers...quote:Op donderdag 7 april 2005 10:33 schreef mother-mother het volgende:
[..]
een spijkerbroek?
dat zal je val wel aardig breken
Wat is de grap nu nog dan? Volgens jullie zijn ze gisteren niet meer op fok geweest... Bovendien lijkt me er ook weinig leuks aan om 88 keer per dag je telefoon weg te drukken...quote:Op donderdag 7 april 2005 10:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Flikker toch op, ik weet niets meer, niets minder da jullie,
maar even logisch de topics volgen, de ontstane hysterie, even nadenken dat er een kind in het spel is dat gewoon naar school moet,
dat buurvrouwen heus wel aan de bel trekken, dat politie zich nu helemaal naar zit te lachen,
dat er mensen zijn die klaarblijkelij k nooit in ene bos komen want anders hadden ze de dode begroeing heus wel herkend, de telefoon die dan wel dan niet werkt, gewoon logisch nadenken dus.
Wat IK nu uiterst interessant vind, is de ontstane hysterie, het niet meer normaal kun
nen nadenken dus.
Gevalletje massa hysterie op internet
Nee, je zet jezelf oneindig voor lul.quote:Op donderdag 7 april 2005 10:34 schreef Quara het volgende:
[..]
Dan is het niet meer leuk![]()
Beetje spanning en speculeren op z'n tijd is best leuk![]()
1) Ik zeg al drie topics lang dat ik echtn iets vreemds zie aan de foto's. je hebt gewoon stukken met " dode" bomen. Zijn dit allemaal stadskindjes die nooit in het bos komen?quote:Op donderdag 7 april 2005 10:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
1)dat er mensen zijn die klaarblijkelij k nooit in ene bos komen want anders hadden ze de dode begroeing heus wel herkend,
2)Gevalletje massa hysterie op internet
Psies,quote:Op donderdag 7 april 2005 10:32 schreef Cheiron het volgende:
Komop zeg, als ze al vermist zouden zijn lijkt mij dat de buurvrouw (ja.. die het kuiken bij zich heeft) allang de politie heeft gebeld. Ze hebben echt geen Scooby Doo afvaardiging van Fok Forum nodig hoor.
Moet je nagaan. Dat er 88 kanslozen zijn die gaan bellen. Of 20 kanslozen die 4 x bellen, minstens even erg.quote:Bovendien lijkt me er ook weinig leuks aan om 88 keer per dag je telefoon weg te drukken...
t was RED HARING!quote:Op donderdag 7 april 2005 10:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Psies,
Sorry hoor mensen, maar die speurtocht, de speciale chat!!!
DAT is pas echt humor
Wat zij zegt dus.quote:Op donderdag 7 april 2005 10:31 schreef yvonne het volgende:
Flikker toch op, ik weet niets meer, niets minder da jullie,
maar even logisch de topics volgen, de ontstane hysterie, even nadenken dat er een kind in het spel is dat gewoon naar school moet,
dat buurvrouwen heus wel aan de bel trekken, dat politie zich nu helemaal naar zit te lachen,
dat er mensen zijn die klaarblijkelij k nooit in ene bos komen want anders hadden ze de dode begroeing heus wel herkend, de telefoon die dan wel dan niet werkt, gewoon logisch nadenken dus.
Wat IK nu uiterst interessant vind, is de ontstane hysterie, het niet meer normaal kun
nen nadenken dus.
Volgens mij zitten ze lekker ergens ver weg in de zon en komen ze over een week terug en dan posten ze: Hahahaha grapje !!!!!1111!!111!!!!!!!!!!!111!!111!!quote:Op donderdag 7 april 2005 10:35 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Misschien is daar een reden voor. Is het neuken mislukt en ligt ie nu met een gebroken piemel in het ziekenhuis.![]()
Dat is toch niet aan JULLIE om te bepalen?quote:Op donderdag 7 april 2005 10:35 schreef Lynx666 het volgende:
Het gaat mij niet eens meer om dat bos of wat daar allemaal speelt. Zal me een biet zijn. De grap is leuk, maar je kan het veeeel te lang gaan rekken. De lol is er af.
Het is gewoon een verkapte biermeet. Jammer dat ze zichzelf zo verschrikkelijk voor ( blauwequote:Op donderdag 7 april 2005 10:36 schreef yvonne het volgende:
Sorry hoor mensen, maar die speurtocht, de speciale chat!!!
DAT is pas echt humor
Doe niet zo serieus joh, sterf je eerder doorquote:Op donderdag 7 april 2005 10:35 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Nee, je zet jezelf oneindig voor lul.
OKAY HET IS EEN GRAP LEUK BEDACHT...quote:Op donderdag 7 april 2005 10:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is toch niet aan JULLIE om te bepalen?
De enige die het rekken zijn jullie nu!!!
Mar dat zien jullie niet en dat maakt het weer leuk
Dat is idd het mooie van deze reeksquote:Op donderdag 7 april 2005 10:31 schreef yvonne het volgende:
nen nadenken dus.
Nou.. als ik zie dat er mensen zijn die de politie lastig gaan vallen door mijn grap zou ik er toch wel een einde aan maken (aan de grap dus, geen rituele zelfmoord in het bos). Dat is gewoon wel zo netjes.quote:Op donderdag 7 april 2005 10:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is toch niet aan JULLIE om te bepalen?
De enige die het rekken zijn jullie nu!!!
Mar dat zien jullie niet en dat maakt het weer leuk
De grap duurt zo lang door de ontstane hysterie, mensen die door topics op internet NIET meer logisch kunnen nadenken,quote:Op donderdag 7 april 2005 10:37 schreef maniack28 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat het een grap is.... want een grap laat je niet zo lang duren...
Dat ben ik helemaal met je eensquote:Op donderdag 7 april 2005 10:39 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Nou.. als ik zie dat er mensen zijn die de politie lastig gaan vallen door mijn grap zou ik er toch wel een einde aan maken (aan de grap dus, geen rituele zelfmoord in het bos). Dat is gewoon wel zo netjes.
Dan zijn er 30 topics die ze moeten lezen ofzo...quote:Op donderdag 7 april 2005 10:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Volgens mij zitten ze lekker ergens ver weg in de zon en komen ze over een week terug en dan posten ze: Hahahaha grapje !!!!!1111!!111!!!!!!!!!!!111!!111!!.
Dus zeg ik nu... okay het is een grap... wij zeggen allemaal ok het is een grapquote:Op donderdag 7 april 2005 10:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
De grap duurt zo lang door de ontstane hysterie, mensen die door topics op internet NIET meer logisch kunnen nadenken,
voer voor psychologen dit,
wel boeiend om te volgen
Maar net als jij kan ik niet in de hoofden van Ryan en Stali. kijken en moeten we geduldig afwachtenquote:Op donderdag 7 april 2005 10:39 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Nou.. als ik zie dat er mensen zijn die de politie lastig gaan vallen door mijn grap zou ik er toch wel een einde aan maken (aan de grap dus, geen rituele zelfmoord in het bos). Dat is gewoon wel zo netjes.
Als wij ons niet voor "paal zetten" had jij geen topic meer om kinderachtig te doen....quote:Op donderdag 7 april 2005 10:38 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Het is gewoon een verkapte biermeet. Jammer dat ze zichzelf zo verschrikkelijk voor ( blauwe) paal zetten.
quote:Op donderdag 7 april 2005 10:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
De grap duurt zo lang door de ontstane hysterie, mensen die door topics op internet NIET meer logisch kunnen nadenken,
wel boeiend om te volgen
Of samen zelfmoord hebben gepleegd in het bos en op een ludieke manier deze wereld wilden verlaten...quote:Op donderdag 7 april 2005 10:33 schreef DomienVerschuuren het volgende:
*zucht*
Dit schiet dus niet op. Rare verhalen allemaal.
Nogmaals; op het feit na dat Ryan3 en Stali nog niets van zich hebben laten horen verklaar ik dit hele gedoe als officiële hoax en zijn die twee gewoon lekker op vakantie. Briljante stunt.
as I saidquote:Op donderdag 7 april 2005 10:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
wel boeiend om te volgen
Idd die heb ik hier ook nog niet gezien...quote:Op donderdag 7 april 2005 10:42 schreef Oversight het volgende:
[..]
ik proef een expiriment van een echtgenoot van een global-mod...
en waarom zit kastanova hier niet bovenop ?
het is een complot !
Je hebt wel lol in je leven he?quote:Op donderdag 7 april 2005 10:44 schreef Quara het volgende:
[..]
Idd die heb ik hier ook nog niet gezien...
Gister was het echt gekkenwerk in #vermist lol, op een bepaald moment zaten er bijna meer users dan in #fok lol... Maar je kon ook niets volgen lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |