Ja precies, dat vond ik dus ook niet zo leuk...quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Doe dat maar niet
Het dochtertje van het zusje van mijn nichtje heet Erin, prachtig hoor in Engeland, maar hier is het gewoon erin (in de zin van erin, erop, eruit) en dat krijg je er maar moeilijk uit bij mensen
idd weet zo de spelling ook nietquote:Op vrijdag 8 april 2005 17:35 schreef Saffier het volgende:
Ik kwam gister de naam Juvenail tegen......(weet hun spelling niet meer precies) volgens mij betekend het toch jeugddelinquent? Zo gaat onze kleine zéker niet heten...
Waarom niet?quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:25 schreef Martineke het volgende:
als Maxim een meisje was had hij Mare Louisa geheten
als wij nog een x gezegend worden met een meid gaat ze toch niet zo heten, dus mag het best zeggen
Gewoon zeggen dat je het niet wilt wetenquote:Op donderdag 7 april 2005 21:04 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Nee, we gaan voor de verassing.
Volgende week krijg ik een groeiecho en eigenlijk hopen we dan (in tegenstelling tot veel anderen) van het geslacht niks te zien..
De kinderen van die ene schrijver heten toch Moos en Moon? Ook zoiets....quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:07 schreef Rottdog het volgende:
een meisje genaamd Metts en laat haar grote broer nu Matts heten
Mick en Merlijnquote:Op vrijdag 8 april 2005 15:07 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Het broertje van mn vriend heet Dennie, DAT is pas erg![]()
Hier nog altijd favoriet: Luna, Indy, Mick en Merlijn
Ben ik ookquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:36 schreef gnoompje het volgende:
Oma was vrijgem. gerefomeerd
het doet mij denken aan de grote boze wolf uit de donald duckquote:Op donderdag 7 april 2005 16:16 schreef Spekkiemonster het volgende:
midas is leuk!
Vaag hoor, ik ken helemaal geen zwarte naomi's, alleen blanke. Die surinamer verkondigde dus onzinquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:09 schreef gnoompje het volgende:
Heb wel 1 keer de opmerking gekregen dat Naomi een 'zwarte'naam was kreeg ik van een surinaamse vrouw te horen die het ongepast vond voor een blank kind, verder geen nota van genomen, wij vinden het een mooie naam en hij staat haar prima
Dan bewaar je em lekker voor miss_dquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:44 schreef Spuuglokje het volgende:
Maar wie weet, als ik ooit nog eens een vierde krijg en het is een jongetje...
Ik wou net zeggen: Behalve dan dat ze toch met haar zus uit een ander land was gekomen, maar ik gooi de familierelaties door elkaarquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:25 schreef poemojn het volgende:
Naomi is gewoon een Bijbelse naam, niets zwarts aan.
Grappig ik ken namelijk maar 1 'blanke' en wel 5!!! 'zwarte'quote:Op zaterdag 9 april 2005 07:35 schreef daniman het volgende:
[..]
Vaag hoor, ik ken helemaal geen zwarte naomi's, alleen blanke. Die surinamer verkondigde dus onzin
we willen niet dat onze kids dezelfde voorletter hebben qua eerste naam, krijgen ze dalijk nog ruzie over de post ookquote:Op vrijdag 8 april 2005 18:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Waarom niet?
Gewoon nieuwsgierig hoor
De hond van mijn moeder heet Erinquote:Op vrijdag 8 april 2005 15:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Doe dat maar niet
Het dochtertje van het zusje van mijn nichtje heet Erin, prachtig hoor in Engeland, maar hier is het gewoon erin (in de zin van erin, erop, eruit) en dat krijg je er maar moeilijk uit bij mensen
Ik vind dat eigenlijk wel heel mooi hoorquote:Op zaterdag 9 april 2005 17:11 schreef Martineke het volgende:
[..]
we willen niet dat onze kids dezelfde voorletter hebben qua eerste naam, krijgen ze dalijk nog ruzie over de post ooken 3 x MA in huis dan, Martine Maxim en Mare
Het is in dit geval voor een meisje. Maar inderdaad, het heeft wat weg van Raymond en Desmond, zo heb ik er nog niet naar gekeken.quote:Op dinsdag 12 april 2005 08:38 schreef ChrisJX het volgende:
Voor een jongen of een meisje? Qua betekenis zou ik een meisje gokken, qua spelling op een jongen. Het lijkt een beetje op Raymond en Desmond enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |