EN OPNEMEN DAN HE ?!quote:Op woensdag 6 april 2005 21:14 schreef srblackbird het volgende:
[..]
Ik zal met ze in contact blijven.
En ik blijf thuis
Als central Command zeg maar
toch?
stali, ryan en ollie zaten toch wel wat verder in het bos dan deze wandelmutsjes hoor. Kijk maar naar de rest van het verslag. Lijkt me niet dat die ver van het voedpad zijn afgeweken. Integenstelling tot de 3 avonturiers van fokquote:Op woensdag 6 april 2005 21:15 schreef Wuder het volgende:
[quote]Op woensdag 6 april 2005 21:12 schreef grunge-metal het volgende:
Ik weet het niet hoor. Ik wel iets opmerkelijks gevonden:
[afbeelding]
Van deze pagina. De webpagina is gemaakt in 2003, maar er is wel een grensgebiedje te zien...
[/quote']
Hmm.. merkwaardig..
Lijkt veel op de brunssummerheide in landgraaf waar Nicky verstappen is gevonden?quote:Op woensdag 6 april 2005 21:12 schreef grunge-metal het volgende:
Ik weet het niet hoor. Ik wel iets opmerkelijks gevonden:
[afbeelding]
Van deze pagina. De webpagina is gemaakt in 2003, maar er is wel een grensgebiedje te zien...
Oeh gezelligquote:Op woensdag 6 april 2005 21:18 schreef mschol het volgende:
[..]
cool onze eigen bermuda driehoek![]()
en wat dan met een een hele lange slinger mensen (hand in hand ) het bos in gaan???
ip adres > provider > huisadresquote:Op woensdag 6 april 2005 21:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Pfff, wisten we maar waar ze woonden, dan hadden we tenminste een aanknopingspunt..
* mschol zegt leuk scenario voor film..quote:Op woensdag 6 april 2005 21:16 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Als ze dan een aansteke meenemen en de boel bij gevaar in de hens zetten... Hebben ze de wereld van die aliens gered door hun leven daarvoor te geven... de helden...![]()
Wat is er merkwaardig aan die foto? Mis ik iets?quote:
'Duin, duin, heide, duin'. Zo vreemd zouden die 'kale' vlaktes dus niet zijn, aangezien ze over het hele kaartjes verspreid zijn.quote:
Het gaat om een bos dat over de grens heenloopt.quote:Op woensdag 6 april 2005 21:19 schreef stickybandit het volgende:
kalmthoutste heide? mij lijkt wouwse plantage wat meer voordehand liggend.. dat ligt direct aan Bergen op Zoom...
lijkt wel of er een stuk bos gekapt is in het middenquote:Op woensdag 6 april 2005 21:19 schreef maniack28 het volgende:
Oude satellietbeeld van wouwse plantage:
[afbeelding]
Met dank aan mastertje
goed opgemerktquote:Op woensdag 6 april 2005 21:20 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
'Duin, duin, heide, duin'. Zo vreemd zouden die 'kale' vlaktes dus niet zijn, aangezien ze over het hele kaartjes verspreid zijn.
[afbeelding]
Ook al zo'n 'enge, kale vlakte'.
Op het feit dat Ryan3 en Stali nog steeds pleite zijn vind ik het verhaal nog steeds niet waterdicht...
Veel te noordelijk.quote:Op woensdag 6 april 2005 21:20 schreef Mastertje het volgende:
[afbeelding]
Als hij in BoZ woont en hij gaat vlakbij zijn huis naar een bos dichtbij de grens is, is het hier.
Hoe groot is het? Als het niet al te groot is mag je het wel naar mij sturen.quote:Op woensdag 6 april 2005 21:18 schreef krozz56 het volgende:
Naar wie kan ik hem sturen die Host ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |