24 of 48 dacht ik..quote:Op woensdag 6 april 2005 20:59 schreef xstatic1975 het volgende:
Na hoeveel uur is iemand ook al weer officieel vermist?
24quote:Op woensdag 6 april 2005 20:59 schreef xstatic1975 het volgende:
Na hoeveel uur is iemand ook al weer officieel vermist?
dat vind ik ook zo vreemd.. als het voor een nachtje is (ze zouden immers 's nachts terugkomen) en ze komen het kind niet ophalen de volgende dag, dan ga je als buurvrouw toch ook dingen ondernemen?quote:Op woensdag 6 april 2005 20:58 schreef Star-Lips het volgende:
Wat zou jij doen als je de buurvrouw/man zou zijn (die op het kind past) en de ouders zijn na 20 uur nog niet terug?...
Toch wel erg wazig...![]()
Wie zegt dat ze dat niet gedaan heeftquote:Op woensdag 6 april 2005 21:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
dat vind ik ook zo vreemd.. als het voor een nachtje is (ze zouden immers 's nachts terugkomen) en ze komen het kind niet ophalen de volgende dag, dan ga je als buurvrouw toch ook dingen ondernemen?
Cool, maar we moeten ff nog wat satelietfoto's hebben om beter de exacte plaats te localiseren.quote:Op woensdag 6 april 2005 20:59 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Count me in![]()
Moeten we wel eerst ff wat te blowen halen, anders is het helemaal zonde van de tijd![]()
Als er uberhaupt een buurvrouw is welke op een kind pastquote:Op woensdag 6 april 2005 21:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze dat niet gedaan heeft
Ze komt dat niet ff hier melden
als je me komt halenquote:Op woensdag 6 april 2005 20:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Lynx666
JaWi
Viperdesign
TerroRobbie
Gaan naar bergen op zoom, nog meer mensen?
Meest waarschijnlijk is de Kalmthoutse Heide, zo'n 3750 ha groot.quote:Op woensdag 6 april 2005 20:54 schreef Viperdesign het volgende:
Dat is lekker exact ja.
En het was al eerder opgemerkt hoor.
ok, maar op 1 voorwaarde:quote:Op woensdag 6 april 2005 20:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie gaat er morgen mee naar Bergen op zoom, meld je hier!
24 uur lang na genietenquote:Op woensdag 6 april 2005 21:04 schreef jercovski het volgende:
ze hebben gwoon erges ligge krikken, en zijn aant na genieten
Als ze dat gedaan zouden hebben zou er op fok.nl of op nu.nl wel iets staan over 2 vermistte mensen en een hond tochquote:Op woensdag 6 april 2005 21:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze dat niet gedaan heeft
Ze komt dat niet ff hier melden
De buurvrouw heeft et kind vast gekidnapt, en is nu richting Zuid-Amerika.quote:Op woensdag 6 april 2005 21:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
dat vind ik ook zo vreemd.. als het voor een nachtje is (ze zouden immers 's nachts terugkomen) en ze komen het kind niet ophalen de volgende dag, dan ga je als buurvrouw toch ook dingen ondernemen?
ik zweetquote:Op woensdag 6 april 2005 21:03 schreef NeoPhythe het volgende:
Qwea GAAAAAAAAAF !!!!!!! wil utr horen !!! pm me dalijk ff de link voor de file !!!! xD VET MAN !
ze opbellen.. en anders afwachten denk ik..quote:Op woensdag 6 april 2005 20:58 schreef Star-Lips het volgende:
Wat zou jij doen als je de buurvrouw/man zou zijn (die op het kind past) en de ouders zijn na 20 uur nog niet terug?...
Toch wel erg wazig...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |