Lekker vaag .quote:
Zuidenquote:
Voetbal? Cultuur? Volgens mij klopt er iets nietquote:Op woensdag 6 april 2005 19:26 schreef APK het volgende:
Waarom doen die cultuurbarbaren dit soort dingen als er voetbal op TV is?![]()
Waar ik zojuist mee bezig wasquote:Op woensdag 6 april 2005 19:36 schreef Choices het volgende:
Hoeveel van de nieuwe lezers, heeft daadwerkelijke topic 1/2/3/4 doorgelezen?? Lees die eerst eens door, daarna kan je verder praten over geloofwaardigheden, want het zit best goed in mekaar.
quote:Op woensdag 6 april 2005 19:35 schreef Nolius het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij al gelezen dat het (van ons) geen grap is.
Als ik die zin niet had geschreven had iedereen weer geroepen 'ZIE JE WEL!'quote:Op woensdag 6 april 2005 19:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou het wordt er niet geloofwaardiger op... Het lijkt dus dat het gewoon een stunt is.. waar fok!radio handig op inspeelt.. Die cursief gedrukte zin zegt genoeg denk ik...
Ja, hallo! Heb je de topics gevolgd?quote:Op woensdag 6 april 2005 19:38 schreef Choices het volgende:
Maargoed, wat voor mij persoonlijk een niet betrouwbare indruk maakt is:
Nolius claimt het te posten, doet het vervolgens niet, laat ook niet van zich horen.
En before ya know it, FOK! radio komt met de medeling van de uitzending. En nog steeds hebben we niks zinvols qua info.
Ben benieuwd wat 8 uur te melden heeft.
Geen pottenkijkers. Deel VII. 'Nolius Onthult'quote:Op woensdag 6 april 2005 19:36 schreef Defix het volgende:
Ja idd waar is dat bos eigenlijk ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |