Tjah wanneer niet.quote:
Had het over het meertje, ivm die vissen enzo.quote:
Dat klopt maar het kan ook sanering van ouder spul zijn.quote:En het dumpen van afval is één van de genoemde dingen die inderdaad mogelijk zou kunnen zijn, maar dan wel op een hele gestructureerde en beveiligde / afgeschermde manier... en niet even langscrossen en afval dumpen en weer weg wezen..
#fokradio, bij #actionradio gaat het alleen maar over buffers enzoquote:Op woensdag 6 april 2005 20:10 schreef Nolius het volgende:
Jemig mensen! Dit is gewoon het normale programma van woensdag die zo vriendelijk waren ons erin te laten. Dus doe ff relaxed en heb geduld
Kunt ook ff mee komen lullen op IRC: irc://irc.fok.nl/actionradio (#actionradio)
Anders ga je gewoon luisterenquote:Op woensdag 6 april 2005 20:08 schreef Qwea het volgende:
[..]hallo.Anders heeft het andere programma geen luistraars meer.Kijk, als ze nu beginnen, en iedereen weet het over 10 min, tuned iedereen uit.
dag luisteraars
[..]
De 1ste. en de laaste
Kan iemand ff de boel updaten als ernieuws is? Samenvatting van de radio?
meer mensen moeten je voorbeeld volgenquote:Op woensdag 6 april 2005 20:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb het geluid maar weer uitgezet. Ik lees het wel als ze het erover gaan hebben, en anders lees ik het wel als ze het erover gehad hebben.
Ow, waar is het dan?quote:Op woensdag 6 april 2005 20:13 schreef DjNeoZiggy het volgende:
Waarom gaan we zelf niet kijken op die plek? Neem aan dat er genoeg fokkers in de buurt wonen...
Bezig.quote:Op woensdag 6 april 2005 20:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
meer mensen moeten je voorbeeld volgen
Wie maakt het volgend topic ffkes?
En die loopt van de Noordzee tot aan Maastrichtquote:Op woensdag 6 april 2005 20:06 schreef Zebbie het volgende:
EDIT: voor iedereen die het wil weten het was op de grens van nederland met belgie.
LE-ZEN!!!!!!!quote:Op woensdag 6 april 2005 20:13 schreef DjNeoZiggy het volgende:
Waarom gaan we zelf niet kijken op die plek? Neem aan dat er genoeg fokkers in de buurt wonen...
ik krijg liever een gezwelquote:
Precies jaquote:Op woensdag 6 april 2005 20:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Mensen die niks van de zaak weten, OPROTTEN!! svp
Omdat we niet weten waar het exact is misschien ?quote:Op woensdag 6 april 2005 20:13 schreef DjNeoZiggy het volgende:
Welk kanaal? Ik zie niks op #ActionRadio/#FokRadioquote:Op woensdag 6 april 2005 20:18 schreef Viperdesign het volgende:
Ryan3 is op IRC aanwezig.
praat tegen umquote:Op woensdag 6 april 2005 20:18 schreef Viperdesign het volgende:
quote:Op woensdag 6 april 2005 20:18 schreef Swetsenegger het volgende:
soepel verhaaltje maakt martijn ervan, mijn god
Inderdaad, had wat op papier gezet dan ofzo...quote:Op woensdag 6 april 2005 20:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja, een waar natuurtalent is het wel.quote:Op woensdag 6 april 2005 20:18 schreef Swetsenegger het volgende:
dat zeg ik.Complot.garpquote:Op woensdag 6 april 2005 20:18 schreef Viperdesign het volgende:
Ga jij maar eens 4 topics samenvattenquote:Op woensdag 6 april 2005 20:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Martijn moet de topics ook nog even goed doorlezen
Het is al 80 keer gevraagdquote:Op woensdag 6 april 2005 20:20 schreef DjNeoZiggy het volgende:
Zebbie, ik heb helaas geen blik tijd om alle pagina's en alle staartjes te lezen...
welkomquote:Op woensdag 6 april 2005 20:20 schreef Vold het volgende:
Ik heb hier niet alles doorgelezen hoor, maar één vraagje:
Als je wilt dat zo'n verhaal serieus genomen wordt, waarom doe je in je banner dan al een plaatje van X-files ? (oid)
(mn eerste post op fok!)
dat maak ik zelf wel uit.quote:Op woensdag 6 april 2005 20:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Mensen die niks van de zaak weten, OPROTTEN!! svp
het is altijd kutquote:Op woensdag 6 april 2005 20:20 schreef Skv het volgende:
Wedden dat het kut is.
Je bent de eerste die het doorheeft denk ik, hier moest ik zelf ook meteen aan denkenquote:Op woensdag 6 april 2005 20:23 schreef Zebbie het volgende:
Die Ryan3 daar is natuurlijk gewoon een of andere lul die denkt dat ie grappig is......
duh.En wedden dat we nu niet eens een ontknoping krijgenquote:Op woensdag 6 april 2005 20:21 schreef Viperdesign het volgende:
Wat een baggeruitzending zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |