Ik had Till Monkeys Fly al voordat ie was opgenomen. Wat zeg ik, Racoon bestond nog niet eensquote:Op maandag 15 augustus 2005 17:21 schreef Eastwood het volgende:
[..]
ik weet nog dat ie uit kwam.. in eerste instantie draaide alleen 3fm de single.. en in vlissingen-middelburg-goes was de cd in de winkels niet aan te slepen. En de rest van nederland wist er nouwlijks iets van af![]()
sjonge jonge..meoten ook altijd mensen het beter weten he..quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:52 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Ik had Till Monkeys Fly al voordat ie was opgenomen. Wat zeg ik, Racoon bestond nog niet eens![]()
Nou nou, ironie is niet aan je besteed geloof ik.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:20 schreef Eastwood het volgende:
[..]
sjonge jonge..meoten ook altijd mensen het beter weten he..moet ik ff me post veranderen en zette dat er altijd uitzonderingen zijn
![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:16 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Nou nou, ironie is niet aan je besteed geloof ik.![]()
Ik moet soms lachen om de fans van het eerste uur die altijd maar roepen "ik had de cd veel eerder dan de rest! Ik kende ze al toen ze nog onder de brug in Hutjesveen optraden!".
Te veel draaien is dodelijk natuurlijk. Dat heb ik met X&Y gedaan. Eeuwig zonde.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:21 schreef MeneerTim het volgende:
Leuke muziek, maar Another Day is wel een beetje veel van hetzelfde. Ik ben hem na een week al zat.
Heb ik ook ja(idd ook met X&Y).... draai nu Racoon ook te veel eigenlijk, nu is het nog mooi maar idd na een paar weken ken je de nummers wel en wil je wat anders...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Te veel draaien is dodelijk natuurlijk. Dat heb ik met X&Y gedaan. Eeuwig zonde.
Idd het best als je hem zo eens in de week, bij het schoonmaken oid, opzetquote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:03 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Heb ik ook ja(idd ook met X&Y).... draai nu Racoon ook te veel eigenlijk, nu is het nog mooi maar idd na een paar weken ken je de nummers wel en wil je wat anders...
Onwijs bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:41 schreef Snatch het volgende:
Racoon opent morgen op Lowlands in de India!![]()
Dank je wel he. Voor het verpesten van mijn humeur.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:41 schreef Snatch het volgende:
Wat lullig voor de vrouw die gisteren op 3FM een prijs door haar vingers zag glippen bij het spel 'Wie het weet mag het zeggen' omdat ze zei dat Racoon op Lowlands zou spelen en dit niet werd goedgekeurdquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:41 schreef Snatch het volgende:
check ticketbox ff... kan je altijd zien of er wat te krijgen isquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:57 schreef Fudge het volgende:
Weet iemand of Racoon nog optreedt in de buurt van Amsterdam/Zaandam de komende tijd?
Ik heb al op hun website gekeken maar daar staan alleen festivals waar ze optreden.
En ik ga niet naar het palingboeren festival om Racoon te zien.
Thanks
how eens! wat word je daar genaaid! op die site staan kaartjes voor Racoon in 'het paard van troje' voor 35 euro terwijl op de site in de voorverkoop 11 euro is.....quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:14 schreef Eastwood het volgende:
@ Fudge, bij budget ticket staat de info die je zoekt
Het is omdat je voor sparta bent!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:37 schreef Stpan het volgende:
Een leuk album in de letterlijke zin van het woord. Het zal niet m'n kast in gaan als het beste album ooit gekocht, maar ik draai zo op z'n tijd met plezier.
Same, maar dan Wijchenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:36 schreef Gutnre het volgende:
potverdorie
racoon
en lowlands
en ik zit hier in nijmegen
Super! Tof voor je dat je erbij was..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:54 schreef annoh het volgende:
Nou, de india was packed en hield niet op met aplaudiseren vooral na love you more. Van alle kanten hoorde ik opmerkingen als " Ik wist niet dat racoon zo goed was, wat een leuke band !" En eindelijk is racoon dan toch een beetje echt aan het doorbreken!! Het publiek leek bijna enthousiaster dan in de uitverkochte tivoli! Nee, dat is misschien een beetje overdreven, maar het was geweldig! Als fan vanaf de eerste keer dat ik ze op 3fm hoorde kan ik niets anders zijn dan: tevreden
Vind het juist wel lief..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:41 schreef T1andonly het volgende:
Love you more vind ik zo'n zeiknummerdaar is niets speciaals aan.
![]()
In maart nog.... Nog niet zo heel lang bekend met racoon?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:41 schreef _oscar het volgende:
Heb zin om ze weer live te zien. Dichtste bij dat ze komen is Zeist en Tilburg... Als ze nou 'es naar Doornroosje kwamen
Laugh about it is een van mijn favo nummers van dit albumquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:12 schreef Gutnre het volgende:
[..]
In maart nog.... Nog niet zo heel lang bekend met racoon?![]()
Ik hoorde trouwens dat laugh about it de volgende wordt!
ik vind alleen niet dat laugh about it en love you more een goede representatie voor het album zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Laugh about it is een van mijn favo nummers van dit album
En ik ga ze 6 oktober in 013 Tilburg zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |