how eens! wat word je daar genaaid! op die site staan kaartjes voor Racoon in 'het paard van troje' voor 35 euro terwijl op de site in de voorverkoop 11 euro is.....quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:14 schreef Eastwood het volgende:
@ Fudge, bij budget ticket staat de info die je zoekt
Het is omdat je voor sparta bent!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:37 schreef Stpan het volgende:
Een leuk album in de letterlijke zin van het woord. Het zal niet m'n kast in gaan als het beste album ooit gekocht, maar ik draai zo op z'n tijd met plezier.
Same, maar dan Wijchenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:36 schreef Gutnre het volgende:
potverdorie
racoon
en lowlands
en ik zit hier in nijmegen
Super! Tof voor je dat je erbij was..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:54 schreef annoh het volgende:
Nou, de india was packed en hield niet op met aplaudiseren vooral na love you more. Van alle kanten hoorde ik opmerkingen als " Ik wist niet dat racoon zo goed was, wat een leuke band !" En eindelijk is racoon dan toch een beetje echt aan het doorbreken!! Het publiek leek bijna enthousiaster dan in de uitverkochte tivoli! Nee, dat is misschien een beetje overdreven, maar het was geweldig! Als fan vanaf de eerste keer dat ik ze op 3fm hoorde kan ik niets anders zijn dan: tevreden
Vind het juist wel lief..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:41 schreef T1andonly het volgende:
Love you more vind ik zo'n zeiknummerdaar is niets speciaals aan.
![]()
In maart nog.... Nog niet zo heel lang bekend met racoon?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:41 schreef _oscar het volgende:
Heb zin om ze weer live te zien. Dichtste bij dat ze komen is Zeist en Tilburg... Als ze nou 'es naar Doornroosje kwamen
Laugh about it is een van mijn favo nummers van dit albumquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:12 schreef Gutnre het volgende:
[..]
In maart nog.... Nog niet zo heel lang bekend met racoon?![]()
Ik hoorde trouwens dat laugh about it de volgende wordt!
ik vind alleen niet dat laugh about it en love you more een goede representatie voor het album zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Laugh about it is een van mijn favo nummers van dit album
En ik ga ze 6 oktober in 013 Tilburg zien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |