Ik hou m nog even vrij....w8 ff GdG en RT af die komen ook mss nog met leuke data voor september, RT ws niet meer maar neem aan dat GdG niet alleen voor london en denemarken naar europa komtquote:
Ik vind zijn stem wel het tegenovergestelde van die stem van Dinand van Kanequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:19 schreef DrMarten het volgende:
Racoon, op zich vind ik de muziek goed, alleen het is de stem van die man die ik niet prettig vind om naar te luisteren. Niet vervelend in de trant van Kane-vervelend, maar ik vind z'n stem gewoon niet mooi, jammer want z'n muziek is zoals gezegd wel oké.
daar ga ik wel vanuitquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Als je kaarten bestelt, laten ze je wel binnen denk ik.
Hoe cool: een guest-appearance van Brian Johnson!!quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:45 schreef Frenkel het volgende:
Foto's van het optreden van Racoon op het Nirwana tuinfeest afgelopen zaterdag.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan kan ik niet..grrr...quote:
6 oktober in 013 in Tilburg!quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:29 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Dan kan ik niet..grrr...![]()
ik weet waarschijnlijk op z'n vroegst volgende week pas of ik 15 sept. kan. (ivm rooster van m;n opleiding).quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:29 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Dan kan ik niet..grrr...![]()
Te ver...quote:
Die hard!quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:13 schreef Eastwood het volgende:
ja..hier nog racoon fan..vanaf dat "feel like flying" uit kwam eigenlijknieuwe cd komt er binnekort aan. Maar kan iemand mij vertelle waar ze precies vandaan komen? Uit zeeland iig..want ben zelf op en top vlissinger. maar weet ut niet precies
![]()
joa...quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:27 schreef DaCybrSrfr het volgende:
[..]
Die hard!
Herinner jij je de videoclip ook nog bij dat nummer?
Dat ze op het dak van één of ander gebouw stonden te spelen.
Nieuwe cd is toch al uit?quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:13 schreef Eastwood het volgende:
ja..hier nog racoon fan..vanaf dat "feel like flying" uit kwam eigenlijknieuwe cd komt er binnekort aan. Maar kan iemand mij vertelle waar ze precies vandaan komen? Uit zeeland iig..want ben zelf op en top vlissinger. maar weet ut niet precies
![]()
hahahaha nou..is zo´n 7 jaar terug als ik ff reken. Kwam feel like flying niet in °98 uit? zoiets. maarja..quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:42 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Yesss... er zijn meer oldskool Racoon maniakken.
maar nog niet in mijn huiskamerquote:Nieuwe cd is toch al uit?![]()
De oude cd's zijn toch sinds vandaag als speciale editie te koop ?quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:46 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Nieuwe cd is toch al uit?
Nee in 2000quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:58 schreef Eastwood het volgende:
hahahaha nou..is zo´n 7 jaar terug als ik ff reken. Kwam feel like flying niet in °98 uit? zoiets. maarja..
Yups, met bonusmateriaal. Zie www.racoon.nlquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:15 schreef hr15 het volgende:
De oude cd's zijn toch sinds vandaag als speciale editie te koop ?
ik weet nog dat ie uit kwam.. in eerste instantie draaide alleen 3fm de single.. en in vlissingen-middelburg-goes was de cd in de winkels niet aan te slepen. En de rest van nederland wist er nouwlijks iets van afquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:16 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Nee in 2000Voor die tijd is er wel een demo uitgebracht in eigen beheer en hebben een paar nummers op de cd 'Characters - singers and songs' van het NPI gestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |