quote::
regels:
- Het is verboden een foto te posten als je de vorige ronde niet gewonnen hebt. Ook niet als het een hele leuke foto is. Je kunt de winnaar uiteraard wel mailen.
Illegaal geplaatste foto's zullen met post en al verwijderd worden.
- Het te posten dashboard moet zo orgineel mogelijk zijn, dus zo min mogelijk niet orginele ICE (audi/tv schermen) of beschadigingen.
- Als je de foto geraden hebt ben je verplicht een foto toe te voegen, of om iemand anders aan te wijzen die dit doet!
- De nieuwe foto moet binnen 30min in het topic staan
Neuhquote:Op woensdag 6 april 2005 16:58 schreef dark_humanity774 het volgende:
is het een horizon ?
Geen Horizon. (Dat dashboard lijkt er idd errug veel op)quote:Op woensdag 6 april 2005 17:10 schreef dark_humanity774 het volgende:
chrysler simca horizon
Yepquote:Op woensdag 6 april 2005 17:12 schreef Steve-O het volgende:
Simca 1100 ?
graag gedaan hoorquote:Op woensdag 6 april 2005 17:17 schreef Steve-O het volgende:
Wel met behulp van dark_humanity774 want ik weet helemaal nix van simca's.
ff een nieuwe zoeken .
honda s2000?quote:Op woensdag 6 april 2005 17:25 schreef Steve-O het volgende:
[afbeelding]
Hoop dat ie niet te simpel is.
U hebt gelijkquote:Op woensdag 6 april 2005 17:29 schreef Klonk het volgende:
contact slot zit op een niet saab plaats, dashboard lijkt er wel op.
Nee.quote:Op woensdag 6 april 2005 17:32 schreef j22flyingdownwind het volgende:
mercedes c111?
quote:Op woensdag 6 april 2005 17:34 schreef j22flyingdownwind het volgende:
hij is in ieder geval om en nabij 1990
Haal dat sport maar weg hijs goedquote:Op woensdag 6 april 2005 17:37 schreef Ultimora het volgende:
C112 sport?
Dat is met veel concept's zoquote:Op woensdag 6 april 2005 17:41 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Hij is idd erg lelijk
Wel grappig dat ie van '90 is want dat model knoppen en tellers kwam pas in 1996 terug in de productiemodellen![]()
Klopt, behalve dat het een Spider isquote:Op woensdag 6 april 2005 19:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk een Lancia Bèta Coupé of Bèta HPE van de tweede serie
zie je alleen wat van op een lage kijkhoek als deze, maar kan het wel is wat netter doen jaquote:Op woensdag 6 april 2005 19:03 schreef dark_humanity774 het volgende:
bedrading is wel mooi afgewerkt
Ik heb een HPE gehad. Prachtige auto maar wat een klote-auto.quote:
Bijna geen enkel probleem gehad, maar hij staat ook op stal en het enige probleem wat er nu mee is, is de versnellingsbak... die wil niet echt meer in z'n 1 en 2 en in de 5 en r kon die al langer niet meerquote:Op woensdag 6 april 2005 19:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb een HPE gehad. Prachtige auto maar wat een klote-auto.
Dat de bedrading er aan alle kanten uitsteekt is niet zo vreemd trouwens, met zo'n auto is een multi-meter onmisbaar.
Ik heb lange tijd de minpool van de accu moeten loshalen als ik 'm wou parkeren. Als ik het contact uit zette ging het licht aan. Startte ik 'm dan weer dan ging het licht weer uitquote:Op woensdag 6 april 2005 19:16 schreef sdk het volgende:
[..]
Bijna geen enkel probleem gehad, maar hij staat ook op stal en het enige probleem wat er nu mee is, is de versnellingsbak... die wil niet echt meer in z'n 1 en 2 en in de 5 en r kon die al langer niet meer
Met de electronica nooit problemen gehad, heeft ie ook niet zoveel van
is verder ook een hele mooie auto (vind ik)quote:Op woensdag 6 april 2005 19:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep![]()
In het donker (als de verlichting aanstaat) één van de mooiste dashboards ever
altijd leuk bij een alcoholcontrolequote:Op woensdag 6 april 2005 19:44 schreef j22flyingdownwind het volgende:
ik heb er ook nog 1 met een mooie bierfles als pookknop (A)
Ik heb er één en op de roestproblemen na is hij perfect (gekocht voor de prijs van een sloper= heel weinig). En hoe je een slechte wegligging voor elkaar krijgt bij een Béta is me helemaal een raadselquote:Op woensdag 6 april 2005 19:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb lange tijd de minpool van de accu moeten loshalen als ik 'm wou parkeren. Als ik het contact uit zette ging het licht aan. Startte ik 'm dan weer dan ging het licht weer uit![]()
Nog afgezien van het totaal ontbreken van roestpreventie, het weggedrag bij regen of gladheid, de tochtruitjes die boven de 70 km/h niet open bleven staan etc etc etc
Bèta HPE is veel minder torsie-stijf dan een coupé, langere wielbasis. Gewichtsverdeling is ook minder gunstig, achterkant is aan de zware kant en de auto heeft nog al de neiging te gaan 'zitten' bij acceleratie. Hierbij blijft erg weinig druk op de voorwielen over wat op de droge weg wel leidt tot een mooi voorspelbaar weggedrag maar bij gladheid/regen niet echt wenselijk is.quote:Op donderdag 7 april 2005 21:40 schreef Frezer het volgende:
En hoe je een slechte wegligging voor elkaar krijgt bij een Béta is me helemaal een raadsel
correctemundoquote:Op donderdag 7 april 2005 22:51 schreef zerotolerance het volgende:
Ford Falcon
De voorganger van kitt niet helaas.quote:Op maandag 11 april 2005 15:59 schreef zerotolerance het volgende:
De voorganger van KITT?
(En ik heb 4 dagen moeten wachten op het goede antwoord, en dan krijg ik gezeik over een half uur?)
Dat is toch geen auto meerquote:Op maandag 11 april 2005 15:50 schreef Tjabbo het volgende:
Binnen een half uur geen reactie, dus een nieuwe:
[afbeelding]
De versnellingspook van de automaat ziet er opel uit.quote:Op woensdag 6 april 2005 19:58 schreef j22flyingdownwind het volgende:
[afbeelding]
Van welke benz zou dit interieur zijn dan?kleuren zijn overigens origineel, alleen de bekleding van de stoelen is 'getuned'
![]()
Ik wil nog graag even een type weten.quote:Op maandag 11 april 2005 17:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Zal wel een Messerschmidt zijn
quote:Op maandag 11 april 2005 20:37 schreef dark_humanity774 het volgende:
een amerikaan iig,
een chrysler 300m?
Dark Humanity helemaal goedquote:Op maandag 11 april 2005 22:35 schreef dark_humanity774 het volgende:
volvo 480
correctquote:Op maandag 11 april 2005 22:59 schreef Ultimora het volgende:
een coltLancercolt heeft geen 4x el ramen]
MCLaren F1 want de bestuurder zit in het midden zo te zienquote:
dit is scrutz zijn 2e post bijdehandquote:
quote:Op woensdag 13 april 2005 14:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Of een Bugatti?
Anywayz: Ik moet gaan
Buglioni of iets dergelijks. Dat was de ontwerperquote:Op donderdag 14 april 2005 00:21 schreef Steve-O het volgende:
bijna goed hoort nog wat achter
Fuck wat ben ik jaloersquote:Op donderdag 14 april 2005 00:31 schreef ook_gek het volgende:
die heeft ook een Enzo
der zit zo'n speciaal drempel knopje op dat ding dat ie wat omhoog gaat ...quote:Op donderdag 14 april 2005 00:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik niet. Met dat ding kom je hier de straat niet eens in en parkeren lijkt me ook een drama.
volvo bi-fuel?quote:Op donderdag 14 april 2005 22:33 schreef Ultimora het volgende:
ik ga niet alles in een keer weggeven, maar ze zijn (of waren weet ik niet) duur en af fabriek te verkrijgen met LPG
Volgens mij hebben die de hendel voor de automaat aan de stuurkolomquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:02 schreef MrSkyline het volgende:
Ik denk een wat ouder model Rolls Royce Silver Spirrit of Silver Spur.
kweenie cker.
Ze weten bij Bristol wel van wie ze de motor moeten gebruiken. Vroeger hadden ze ook een mooie wagen met een BMW motorquote:Op vrijdag 15 april 2005 19:05 schreef Ultimora het volgende:
bristol is correct, maar die gasten zijn volgens mij nooit opgehouden, en stug doorgegaan met de lelijke hokken bouwen tegen megaprijzenen binnenkort komen ze met de Fighter met 7 liter V10 uit de Viper
quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:13 schreef Ultimora het volgende:
Jaguar XJS?
nopequote:Op vrijdag 15 april 2005 22:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Als gokje: Mercury Grand Marquis?
quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:24 schreef Ultimora het volgende:
[[url=http://img38.echo.cx/img38/7547/boe9zi.th.jpg]afbeelding][/URL]
check t tapedeckals jullie er niet uit komen hoor ik het wel, tis niet echt een eenvoudige geloof ik
quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:27 schreef Ultimora het volgende:
nee, en nee
T duurde wel even, maar je bent er toch uitgekomenquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Cadillac Allanté
O, ik dacht dat dit stuur alleen in de MG-versie zat.quote:Op zondag 17 april 2005 12:04 schreef zerotolerance het volgende:
Austin Maestro, maar das hetzelfde.
Ah oké, de Mayfair was een luxere uitvoering.quote:Op zondag 17 april 2005 12:21 schreef zerotolerance het volgende:
http://www.maestro.org.uk/images/ma_13mayfair.html
Dat is 'm
Vanwege die lange pook zeker?quote:Op zondag 17 april 2005 12:35 schreef zerotolerance het volgende:
Opel B Kadett?
Geproduceerd van 1965 t/m 1968. Werd opgevolgd door een type wat er erg op lijkt maar sneller en veel mooier was en twee cilinders meer had.quote:Op zondag 17 april 2005 12:40 schreef zerotolerance het volgende:
Hij is ouder zeker?
Nee, het is een Duitserquote:Op zondag 17 april 2005 12:53 schreef zerotolerance het volgende:
Is het een mustang? Nee toch?
Het is de bedoeling pas een foto te posten op het moment dat de vorige geraden isquote:
Die heet officieel Bertone GT/J 1600 en staat héél hoog op mijn verlanglijstje, maar is het nietquote:Op maandag 18 april 2005 09:39 schreef zerotolerance het volgende:
Giuilia GT junior 1600
Ze lijken allemaal op elkaar van binnen.quote:Op maandag 18 april 2005 09:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die heet officieel Bertone GT/J 1600 en staat héél hoog op mijn verlanglijstje, maar is het niet![]()
Die GT/J1600 ziet er van binnen precies zo uit als een Bertone GTV. De 1300 ziet er een stuk kariger uit.quote:Op maandag 18 april 2005 09:43 schreef zerotolerance het volgende:
[..]
Ze lijken allemaal op elkaar van binnen.
(Staat ééntje te koop op Marktplaats.....)
Ah, de hint was niet meer nodig. Het is inderdaad een Berlina, een 1750 in dit geval.quote:Op maandag 18 april 2005 09:47 schreef zerotolerance het volgende:
De Berlina dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |