quote:regels:
- Het is verboden een foto te posten als je de vorige ronde niet gewonnen hebt. Ook niet als het een hele leuke foto is. Je kunt de winnaar uiteraard wel mailen.
Illegaal geplaatste foto's zullen met post en al verwijderd worden.
- Het te posten dashboard moet zo orgineel mogelijk zijn, dus zo min mogelijk niet orginele ICE (audi/tv schermen) of beschadigingen.
- Als je de foto geraden hebt ben je verplicht een foto toe te voegen, of om iemand anders aan te wijzen die dit doet!
- De nieuwe foto moet binnen 30min in het topic staan
ik vind het vette wagens hoorquote:Op zondag 27 februari 2005 22:30 schreef mighty_myte het volgende:
weet ik veel.
echt lelijk trouwens. vast van zo'n prehistorisch koekblik.
de bovenste van TS doet het niet bij mij.quote:Op zondag 27 februari 2005 22:40 schreef PeuRac het volgende:
zoek dan ook ff de regels, want allemaal plaatjes door elkaar posten werkt niet echt
VW Ventoquote:Op zondag 27 februari 2005 22:42 schreef mighty_myte het volgende:
golf II is fout, maar wel heel warm.
nee.quote:Op zondag 27 februari 2005 22:43 schreef HeyFreak het volgende:
polo?
quote:Op zondag 27 februari 2005 22:46 schreef siekman het volgende:
niemand ???
quote:Op zondag 27 februari 2005 22:42 schreef SilverSpirit het volgende:
dodge charger of
chevrolet corvette
mijlen dus ik zeg Vauxhallquote:Op zondag 27 februari 2005 22:50 schreef raimen het volgende:
Opel
Het is toch nog moeilijker dan ik dachtquote:
joh . maare was het jouw beurt dan alquote:Op zondag 27 februari 2005 23:17 schreef mighty_myte het volgende:
wat te denken van mijn VW, het type is nog niet geraden.
Chevrolet Corvette, rond 1985 schat ik zo.quote:Op zondag 27 februari 2005 22:48 schreef siekman het volgende:
het was een Chervolet SS el camino
Maarja ik heb er nog wel 1
[afbeelding]
het is oke je mag plaatsenquote:Op zondag 27 februari 2005 23:23 schreef Alcyone het volgende:
[..]
Chevrolet Corvette, rond 1985 schat ik zo.
quote:Op zondag 27 februari 2005 22:32 schreef mighty_myte het volgende:
raad die van mij maar:
[afbeelding]
toevallig naar de datum gekeken van de laatste postquote:Op zondag 27 februari 2005 23:32 schreef mistermaniac het volgende:
Lekker even allemaal door elkaar schreeuwen met allerlei verschillende plaatjes. Er liep trouwens ook al een topic over. Raad de auto adhv het dashboard [deel 8]
Ik stel voor dat we daar eens lekker verder kunnen gaan , kunnen we een nog grotere reeks maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |